Gpz1100i fighter!

Kalebats

Die hard MF'er
28 aug 2006
262
0
gouda
Hallo luitjes , ik ben nieuw hier , al vaak mmegekeken en eindelijk heb ik me aangemeld!Ik heb een gpz1100i a1,een b1 en een b2 en een z750 viercilindertje.Schuur vol dus , ik wil in ieder geval 1 van de gpz's verbouwen dus is hier iemand met tips over wat van welke motor redelijk makkelijk pas te maken is ?
Zodra ik gestart ben met mijn projectje zet ik er wel foto's bij !Ik heb eventueel wel interesse om 1 van de gpz's te ruilen voor bruikbare onderdelen !
8-)
 
Hoi Kalebats,

Misschien kan ik je helpen.
Of liever gezegd; wij elkaar.
Heb er vroeger een gpz1100 gereden en omdat mijn dochters bij mij achterop willen en ik het altijd een fijne fiets vond heb ik wel interesse.
Maar in wat voor staat is de 1100 en wat zoek jij voor je project?

Mail me anders maar op mijn prive-adres.

Groet,
Cor
 
*der is bijna niks dat zomaar op die K*T dingen passen.

*heb je niet een draadboom van een a1 liggen toevallig O-)

Gr, steven

ik adviseer je ook even om naar het fighter deel te gaan overigens,

full
 
Ik heb best wat reserveonderdelen liggen en er zit inderdaad een draadboom bij van een a1 ! Ik zal van het weekeinde even checken en bedenken of ik er af wil , denk 't wel !!De a1 die ik heb is bedrading goed van dus niet direct nodig.Wat voor carbs heb jij erachter zitten dan ?
Groeten Robin.
 
Hallo COR , ik heb 3 verschillende gpz's staan een A1 , een b1 en een b2 , beetje uit de hand gelopen dus .Idee was om er op 1 te gaan ryden en 1 te verbouwen !De b2 wil ik niet kwyt dus blijven de A1 en B1 over.Ik ben op zoek naar een dikke voorvork helemaal kompleet het liefst dus met remmen etc.De motoren zijn allebei rydend , de A1 heeft een lekke voorvork en lekke monoshock , de B1 ry ik gewoon mee zit alleen een draadbreuk in (moet ik nog steeds repareren maar een rukje aan de bedrading werkt voor my ook best!Ik ben bezig met foto's dus die post ik binnenkort!
:] als het ooit nog eens droog wordt dan !?
 
helemaal geweldig als je die over zou hebben, khad er een gevonden, maar hij wist niet of hij nou wel of niet compleet was |(

hoop dat jij wel wat compleets heb voor een geinige prijs.

*kheb nog wel het een en ander liggen, maar geen voorvork sorry ;) .

ik heb een setje flatslide's van mikuni erachter bungelen (slurpslurp)

Gr. STeven
 
Hallo COR , ik heb 3 verschillende gpz's staan een A1 , een b1 en een b2 , beetje uit de hand gelopen dus .Idee was om er op 1 te gaan ryden en 1 te verbouwen !De b2 wil ik niet kwyt dus blijven de A1 en B1 over.Ik ben op zoek naar een dikke voorvork helemaal kompleet het liefst dus met remmen etc.De motoren zijn allebei rydend , de A1 heeft een lekke voorvork en lekke monoshock , de B1 ry ik gewoon mee zit alleen een draadbreuk in (moet ik nog steeds repareren maar een rukje aan de bedrading werkt voor my ook best!Ik ben bezig met foto's dus die post ik binnenkort!
:] als het ooit nog eens droog wordt dan !?

Hoi Kale,

De mijne was een B2.
Ik ken het verschil een tussen A1 en B1 niet.
Zal eens even gaan zoeken of ik info over de verschillende types kan vinden.
Ik heb zo geen dikke, vette voorvork voorhanden, maar zal eens rondkijken.
Ben benieuwd naar de foto's.
En ja, laat het maar weer eens droog worden.

Groet,
Cor

8-)
 
Gaaf ding, maar wat zit er nou onder de tank? lijkt op een stuurdemper?

edit: kalebats heb jij toevallig niet nog een setje spiegels van jouw gpz1000 liggen? Mijn vrouwtje heeft ruzie met haar spiegels op haar 500s en dit scheen de oplossing te zijn.

 
Laatst bewerkt:
Hallo COR , ik heb 3 verschillende gpz's staan een A1 , een b1 en een b2 , beetje uit de hand gelopen dus .Idee was om er op 1 te gaan ryden en 1 te verbouwen !De b2 wil ik niet kwyt dus blijven de A1 en B1 over.Ik ben op zoek naar een dikke voorvork helemaal kompleet het liefst dus met remmen etc.De motoren zijn allebei rydend , de A1 heeft een lekke voorvork en lekke monoshock , de B1 ry ik gewoon mee zit alleen een draadbreuk in (moet ik nog steeds repareren maar een rukje aan de bedrading werkt voor my ook best!Ik ben bezig met foto's dus die post ik binnenkort!
:] als het ooit nog eens droog wordt dan !?
Wat zit er voor monoshock op want ik heb er nog 1 liggen van een 1000RX(zo'n org zwarte) en wat swingarmen en link systemen van GPZ's...

Gr Ron
 
Als je zo'n verbouwde a type ziet ga je toch twyfelen zeg , ziet er ineens uit als een echte motor.Moet ik ineens gaan bedenken van welke ik nou af wil. |( Steeds denk je dat je eruit bent en dan zie je weer zo;n foto!!Trouwens Cor,het verschil tussen b1 en b2 is een iets ander injectiesysteem.Het a-type is het type met monoschok en vloeiendere lijnen .Ik zoek een dikke vork trouwens voor een leuke prys
 
Als je zo'n verbouwde a type ziet ga je toch twyfelen zeg , ziet er ineens uit als een echte motor.Moet ik ineens gaan bedenken van welke ik nou af wil. |( Steeds denk je dat je eruit bent en dan zie je weer zo;n foto!!Trouwens Cor,het verschil tussen b1 en b2 is een iets ander injectiesysteem.Het a-type is het type met monoschok en vloeiendere lijnen .Ik zoek een dikke vork trouwens voor een leuke prys

Haha, dat gebeurt mij ook vaak.
Dacht laatst er helemaal uit te zijn: Virago 920 of 1.1 ombouwen naar (cafe)racer! Echt super. Overal gezocht, fiets voor redelijke prijs gevonden. Toen sloeg de twijfel toe!
Leuk, maar.....
Dus (nog)niet gedaan.

Maar heb je misschien een prijsje in gedachten voor één van de B's?
Kun jij bv een vette voorpartij halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan