GPZ400R gekocht als 1e motor..

Arthur-A

MF'er
20 sep 2004
110
0
Capelle
joooo'

kheb gisteravond mijn eerste motor gekocht, een GPZ400R met 45.000 km uit 1987 voor 750 euro, van een collega die ik kan vertrouwen. Ding ziet er netjes uit, rood met zwart, dubbele uitlaat.
Het lijkt me een heel geschikte beginners fiets, niet al te opgefokt maar toch genoeg plezier om het een hele tijd leuk te houden.

De specs zijn 400cc 4 cilinder, 176 kg ledig gewicht, 60pk@12000tpm (max 15000) en top 205.

Voor foto's, zie onderstaande post!!!!

 
Laatst bewerkt:
heel mooie fiets. heb dezelfde gehad in 600 cc. dezelfde kleuren enzo. veel plezier mee gehad. had ik in onderdelen gekocht en zelf in elkaar gezet.
veel succes ermee. :} :]
 
ja mijn webspace kom ik nie meer op, ik log wel in, maar vervolgens timed ie out (ftp). En maatje van me, waar ik de foto's ff tijdelijk had gezet, heeft nu precies et zelfde....vaaaag
 
full
.
 
gefeliciteerd met je nieuwe fiets
maar hoelang heeft die al stil gestaan ??
dat is het oude kentekenplaat nog
ik weet niet waneer de nieuwe is ingegaan maar op zijn minst 2 jaar geleden
even laten nakijken door een garage kan geen kwaad denk ik.
even nieuw kentekenplaatje halen anders heb je gelijk een bekeuring als oom agent je ziet rijden.
 
gefeliciteerd met je nieuwe fiets
maar hoelang heeft die al stil gestaan ??
dat is het oude kentekenplaat nog
ik weet niet waneer de nieuwe is ingegaan maar op zijn minst 2 jaar geleden
even laten nakijken door een garage kan geen kwaad denk ik.
even nieuw kentekenplaatje halen anders heb je gelijk een bekeuring als oom agent je ziet rijden.
is toch gewoon een nieuwe??? Of ben ik nou gek? Zou wel ff je kenteken plaatje foto shoppen :)

Maar mooie bike hoor, veel plezier ermee :]
 
is toch gewoon een nieuwe??? Of ben ik nou gek? Zou wel ff je kenteken plaatje foto shoppen :)

Maar mooie bike hoor, veel plezier ermee :]
Lijkt mij ook een oude plaat... Daarnaast heb ik een beetje vraagtekens bij je achterband, ziet er al erg oud uit... En als dat oud is dan zal bijvoorbeeld je remolie ook wel oud zijn. Alles even nalopen kan nooit kwaad.
 
is geen oude plaat, door zonlicht zie je dat blauwe ding niet.

En achterband moet idd vervangen worden ja.
 
Ik weet wel zeker dat dat een oude kentekenplaat is... Die nieuwe hebben een ander, kleiner lettertype en blauw vlak met de NL erin en dat EU logo...
En die zie ik op jouw foto's zeker niet.

Gewoon vervangen want om voor zo'n lullig dingetje een boete te krijgen. Doodzonde
 
Ik weet wel zeker dat dat een oude kentekenplaat is... Die nieuwe hebben een ander, kleiner lettertype en blauw vlak met de NL erin en dat EU logo...
En die zie ik op jouw foto's zeker niet.

Gewoon vervangen want om voor zo'n lullig dingetje een boete te krijgen. Doodzonde

effies heeeeeeeel goed kijken op de eerste foto. je kunt nieuwe platen op verschillende manieren bestellen hoor.
heb zelfs de indruk dat ik een mf stikker zie, maar weet het niet zeker
daarbij komt dat hij het zelf zegt, en ik ga ervan uit dat hij wel weet wat hij heeft gekocht :?

[me]althans dat hoopt wufje voor hem[/me]
 
Hee lachen! Gefeliciteerd! Was ook mijn eerste motor maar dan als bouwpakket schaal 1:12.... leuk ding hoor!
 
joooo'

kheb gisteravond mijn eerste motor gekocht, een GPZ400R met 45.000 km uit 1987 voor 750 euro, van een collega die ik kan vertrouwen. Ding ziet er netjes uit, rood met zwart, dubbele uitlaat.
Het lijkt me een heel geschikte beginners fiets, niet al te opgefokt maar toch genoeg plezier om het een hele tijd leuk te houden.

De specs zijn 400cc 4 cilinder, 176 kg ledig gewicht, 60pk@12000tpm (max 15000) en top 205.

Voor foto's, zie onderstaande post!!!!

Leuke fiets man!!! Ik krijg meteen flashbacks want het was nl ook mijn eerste motor.Mijn buddyseat was wel geheel rood.Ik heb er ontzettend veel plezier mee beleefd tot aan zuid Frankrijk toe!!
:]

Ik heb wel problemen met het koelsysteem gehad maar verder niks aan de hand. Ik heb er 10 jaar geleden ook mijn eerste kneedown op gemaakt :9

Veel plezier ermee :)
 
voor de ongelovigen :P
full


Trouwens waarom maakt iedereen altijd zijn kenteke onherkenbaar...niemand weet waar ik woon...en op straat ziet iedereen je kenteke toch ook....kenteken is iets openbaars...de gegevens die erbij horen niet...die kunnen alleen de joden nakijken...en er zitten hier vast niet zoveel joden op het forum ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan