Graag ervaring uitwisselen met andere rookies

Mrs.Honda

MF'er
6 jan 2006
39
0
Stockaryd (Zweden )
Hoi,

Ik zou graag ervaringen uitwisselen met andere beginnende motorrijders.
Om van elkaar te leren en met elkaar te lachen en op te peppen als het een keer wat minder ging.
Hoeft niet via dit forum, liefs via e-mail, dan vallen we de rest hiero ook niet lastig met onze beginners perikelen.. O-)

Laat maar horen !!

Liefs Angela
 
Hoi,

Ik zou graag ervaringen uitwisselen met andere beginnende motorrijders.
Om van elkaar te leren en met elkaar te lachen en op te peppen als het een keer wat minder ging.
Hoeft niet via dit forum, liefs via e-mail, dan vallen we de rest hiero ook niet lastig met onze beginners perikelen.. O-)

Laat maar horen !!

Liefs Angela
welkom ik ben ook net begonnen met rijden , en ik heb ook nog een hoop vragen die nog niet beandwoord zijn O-)
maar die post ik dan liever hier :+ (heb al een paaar goede tips gekregen hier :Y )
 
Leuk he motorrijden ;)

Ben ook pas begonnen, heerlijk dat gevoel van vrijheid en die wind door je haren
 
Hoi, ook ik ben net begonnen met motorrijden :]
Na een enkele valpartij lukt het aardig :Y

Zelfs HD-rijders zwaaien al naar me :W
 
misschien is het een idee om met alle beginnende rijders op mf een toerritje te organiseren. een soort newbie toer zegmaar
 
Hoi :W
Ik heb mijn motorrijbewijs nu een half jaar .
toen ik het had moest ik erg wennen aan de motor die ik gekocht had,maar dat hoort er allemaal bij zeggen ze :Y ,als je maar genoeg rijdt krijg je die ervaring van zelf wel,ik heb anders een honda shadow vt 600 gekocht en die bevalt me prima :Y
 
Ik rij ook nog niet zolang maar het is gewoon een stuk gewenning aan de motor die je moet krijgen. Gaat steeds beter al voel ik me, in vergelijking tot sommige rijders met meer ervaring, toch soms best voor schut staan qua snelheid in de bochten bijvoorbeeld. :)

Brengt me erop : Hoe oud zijn al die beginnende motorrijders nou ? (26)
 
Nee, mijn homepage werkt niet..balen..
Ik verhuis,m naar een andere provider en de oude provider is zo lief geweest om gelijk vanmorgen de stekker eruit te halen, figuurlijk dan... :N
Als het goed is is hij maandag in de loop van de dag weer online (hoop ik...)

Vakantie tips...tja, Zweden is zo groot ( 13 x zo groot als NL ) dus roep maar wat je wilt gaan doen..dan zoek ik er wel wat leuks bij.

Je kunt hier heerlijk motorrijden..zalig bochtige bosweggetjes, brede snelwegen..niet zoveel verkeer..niet van dat agressieve..

Liefs Angela
 
Eenzaam ?? echt niet ! haha.. er zijn hier gemiddelt veel meer mensen die motorrijden dan in NL geloof ik. Al mijn mannelijke vrienden rijden motor, en een hele hoop kennisen ook..

Mijn leeftijd is 36 (oud he?... :X )

Angela
 
Tror du att du kan läsa svenska ? jag är väldig nyfiken om du riktig förstår vad jag skriver nu. :Y
Svenska är en roligt språk, med mycket mer annorlunda ord än på holländska.

Räcker det nu?

Angela
 
Tror du att du kan läsa svenska ? jag är väldig nyfiken om du riktig förstår vad jag skriver nu. :Y
Svenska är en roligt språk, med mycket mer annorlunda ord än på holländska.

Räcker det nu?

Angela

Ja, ik wel :) :?

Edit : Ken wel twee meiden uit Noorwegen en grote delen van zinnen zijn goed te begrijpen als ze rustig praten. Andersom werkt dat net zo.
 
Eenzaam ?? echt niet ! haha.. er zijn hier gemiddelt veel meer mensen die motorrijden dan in NL geloof ik. Al mijn mannelijke vrienden rijden motor, en een hele hoop kennisen ook..

Mijn leeftijd is 36 (oud he?... :X )

Angela
hoeveel per vierkantekilometer :?

36 vind ik niet oud haha :N
 
Je mag vanaf je 16e je examen gaan doen op een 125 cc. vanaf 18 direkt voor vol.

Ik toer rond zonder rijbewijs, ik heb een "körkortstillstånd" een soort vergunning waarmee je gewoon mag rijden om te oefenen. en als ik denk dat alles super gaat ga ik examen doen.. veel goedkoper dan in NL dus...die lessen zijn schreeeuwend duur heb ik gehoord..
 
Je mag vanaf je 16e je examen gaan doen op een 125 cc. vanaf 18 direkt voor vol.

Ik toer rond zonder rijbewijs, ik heb een "körkortstillstånd" een soort vergunning waarmee je gewoon mag rijden om te oefenen. en als ik denk dat alles super gaat ga ik examen doen.. veel goedkoper dan in NL dus...die lessen zijn schreeeuwend duur heb ik gehoord..
zo was +- 30 jaar geleden ook zo hier in nederland. :Y
 
Je mag vanaf je 16e je examen gaan doen op een 125 cc. vanaf 18 direkt voor vol.

Ik toer rond zonder rijbewijs, ik heb een "körkortstillstånd" een soort vergunning waarmee je gewoon mag rijden om te oefenen. en als ik denk dat alles super gaat ga ik examen doen.. veel goedkoper dan in NL dus...die lessen zijn schreeeuwend duur heb ik gehoord..

lopen dus 25 jaar achter.... wat zijn wij blij met onze voorsprong
 
Terug
Bovenaan Onderaan