graag jullie mening

zwarte wielen of origineel houden

  • zwart

    Stemmen: 19 86,4%
  • origineel

    Stemmen: 0 0,0%
  • polijsten die hap!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Nou meneer Oerman,
dat is grote klasse, schitterend!! Mooi gedaan dat voorspatbord zo, zie trouwens een bekende nummerplaat, rijdt hij in het Limburgse ?
Denk dat ik je maar eens privé ga mailen... :z
Rij zelf ook eentje :]
 
@Oerman, Fan van Metallica?
jaja zeker en vast maar zoals ik al eerder zei is dit niet mijn motor maar die van een vriendin (ook metallicafan),motor is door mij wel zo gebouwd.
Der staat bij de fotos "mijne motor" maar dat is omdat zij mij de fotos heeft doorgestuurd.
 
Nou meneer Oerman,
dat is grote klasse, schitterend!! Mooi gedaan dat voorspatbord zo, zie trouwens een bekende nummerplaat, rijdt hij in het Limburgse ?
Denk dat ik je maar eens privé ga mailen... :z
Rij zelf ook eentje :]
ze is van lummen afkomstig
 
nou als ik jullie meningen zo zie moet het dus zwart worden...

alleen jammer dat ik nog geen foto's heb van mensen die de velgen van hun marauder gepoedercoat hebben.

ik kan wel wat foto's van mijn marauder posten maar dat heeft weinig zin omdat hij inmiddels al behoorlijk veranderd is en hij op dit moment uitelkaarligt. De ondedelen worden nu klaargemaakt voor de nieuwe paintjob. helaas duurt het wat langer omdat een vriend het voor me doet maar die is ook bezig om zijn mustang uit 66 helemaal op te knappen (nieuwstaat!!!)

nog even een vraagje voor de mensen hier, ik zou graag een ander achterspatbord willen hebben maar ik weet niet goed hoe ik daar aan kan komen. is dit erg moeilijk zelf te maken?? ik vind de originele nou niet echt super mooi.
de foto's van oerman zijn wel stoer maar ik zoek eigenlijk wel iets wat aansluit op mijn zadel en wat wat langer doorloopt. ik vindt het wat iel zo aan de achterkant.
 
Heb vorig jaar nog een marauder omgebouwt voor een vriendin van mij.
kzal een paar fotos posten, hoe hij is van model en het spuitwerk is allemaal haar idee, ik ben alleen maar de uitvoerder van die ideeen :]

(Afbeelding)
@ Oerman: Jij bent een geweldige uitvoerder van ideeën :}

Trouwens, ik ga binnenkort (per 2 mei) in hechtel-Eksel wonen...is dat in de buurt van waar jij woont? Zou het wel leuk vinden om wat Belgische MF-ers te leren kennen in de regio namelijk...

Wat betreft de Marauder: ik zou zelf voor zwart met een rood/paarse gloed gaan...vind ik persoonlijk wel erg mooi....verder vind ik het achterspatbord van een marauder erg lelijk, maar da's smaak!

Succes met het pimpen :W
 
@ Oerman: Jij bent een geweldige uitvoerder van ideeën :}

Trouwens, ik ga binnenkort (per 2 mei) in hechtel-Eksel wonen...is dat in de buurt van waar jij woont? Zou het wel leuk vinden om wat Belgische MF-ers te leren kennen in de regio namelijk...

Wat betreft de Marauder: ik zou zelf voor zwart met een rood/paarse gloed gaan...vind ik persoonlijk wel erg mooi....verder vind ik het achterspatbord van een marauder erg lelijk, maar da's smaak!

Succes met het pimpen :W
In hechtel laat ik altijd men spullen poedercoaten is ongeveer 20 minuten rijden van bij mij thuis :]
 
nou als ik jullie meningen zo zie moet het dus zwart worden...

alleen jammer dat ik nog geen foto's heb van mensen die de velgen van hun marauder gepoedercoat hebben.

ik kan wel wat foto's van mijn marauder posten maar dat heeft weinig zin omdat hij inmiddels al behoorlijk veranderd is en hij op dit moment uitelkaarligt. De ondedelen worden nu klaargemaakt voor de nieuwe paintjob. helaas duurt het wat langer omdat een vriend het voor me doet maar die is ook bezig om zijn mustang uit 66 helemaal op te knappen (nieuwstaat!!!)

nog even een vraagje voor de mensen hier, ik zou graag een ander achterspatbord willen hebben maar ik weet niet goed hoe ik daar aan kan komen. is dit erg moeilijk zelf te maken?? ik vind de originele nou niet echt super mooi.
de foto's van oerman zijn wel stoer maar ik zoek eigenlijk wel iets wat aansluit op mijn zadel en wat wat langer doorloopt. ik vindt het wat iel zo aan de achterkant.
Het probleem is dat de framebuizen nogal ver door lopen aan de achterkant, en hierdoor is het niet makelijk om een mooi spatbord ervoor te maken dat mooi aansluit op de band, de framebuizen staan ook behoorlijk hoog tenopzichte van de band en ze staan ook ver uit elkaar. :r
 
nou het duurt even maar die vriend van me heeft wat tijd gevonden en daardoor zijn einde van de week eindelijk mijn tank en spatborden gespoten. Het zou eerst heel donker rood worden, maar dat bleek achteraf geen goede keuze (werd bruinachtig) nu word het dan waarschijnlijk zwart parelmoer met een rode of blauwe gloed. ben er benieuwd en kan bijna niet wachten! einde van deze week zou het klaar moeten zijn en dan mail ik wel even wat foto's

wat betreft het achterspatbord daar had ik wat moois gevonden op ebay maar helaas werd deze op het laatste moment verkocht aan een ander.
full


iemand een idee waar je deze nieuw zoou kunnen krijgen??
 
Moet je gewoon even contact opnemen met de verkoper, die produceert die dingen aan de lopende band. Is GFK (soort hard polyester) maar helemaal niet af.
Heb bij die gast een bugspoiler (blokspoiler) gekocht, mooi materiaal.
O ja, je moet gewoon even een prijs met hem afspreken. Indien noodzakelijk heb ik evt. wel een adres voor je in Duitsland.
Succes. :] :]
 
kom maar op met dat adres!! ik heb erg veel kontakten in duitsland dus kan wel wat dingen regelen wat betreft verzenden of afhalen en dergelijke.

heb zojuist met m'n maat gesproken en het word dus zwart met een laagje parelmoer blauw. rood parelmoer werd toch een beetje een bruin/oranje gloed. dan vind ik blauw toch mooier. gister tijdens het surfen nog een foto gevonden van de nieuwe marauder m800. en die heeft dus zwarte wielen!! als alles een beetje op zijn plek valt dan worden de mijn dus ook zwart. hier in iedergeval een foto van de m800
full
 
Tritus,
is een klein misverstand wat dat adres betreft, mijn zus woont in Duitsland, dat bedoelde ik met dat adres wat ik evt. voor je had. Kijk ik koop zelf vaker in Duitsland en zo kan ik besparen op verzendkosten.
De verkoper weet ik nu alleen even z'n eBay naam BIBEI, even gezocht en gevonden.
Het is Elmar Reitner uit Buchelberg.
Als je verder nog iets wil weten, hoor ik het wel :}
 
het vervolg is te lezen in het nieuwe topic:

Index > Choppers > eindelijk (bijna) klaar; mijn suzuki marauder!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan