graag tips voor mijn 2de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard-030

Die hard MF'er
5 sep 2009
447
0
Utrecht
Hallo na de motorbeurs wil ik een motor aanschaffen waarover ik een paar vragen heb

als eerst vraag ik me af over de kilometerstand wanneer is de kilometerstand te hoog
dacht zelf aan max 35.000 op de teller

moet er wel bij zeggen dat ik meer van mening bent dat een motor eerder verongelukt dan dat hij ze einde haalt

de motors waar ik me in wil verdiepen zijn
suzuki gsxr750/1000 k1 k2 k3
zx9r bj1999 of hoger
r1 1999 of hoger
aprilia rsv
honda cbr 900 2001 of hoger.
triump dayatona 1999 of hoger

beetje vaag dat ik neerzet "of hoger" maar daar bedoel ik mee dat ik rond de 3750 euro hebt voor een motor waardoor ik voor een r1 bv niet hoger kom dan een bouwjaar van 2001 (met geluk)

ik hoef natuulijk geen strijd over welke het beste is maar wil meer horen over welke motor kwaaltjes heeft, zo had ik b.v gelzen dat een r1 uit 1999 een felle 2de versnelling heeft en dat een zx9r met het bouwjaar voor 1998 bij de 50000km nog wel is raar wil doen met de versnellingsbak (alleen gelezen)

het mooiste zou zijn als iemand 2 of meer van de genoemde merken kent en er wat over kan vertellen

oja en als laatst, ik zoek geen motor voor 2 pers maar moet wel rijdbaar zijn als ik iemand achterop wil nemen. zo had ik een gsxr750 uit 92 en die zakte helemaal door :(
 
ik zou gewoon gaan proef rijden mbt de zithouding en dan diegene kiezen waar je je goed bij voelt.
succes met de keuze.
 
Het is overigens aan te raden om als je met duo rijdt een iets hogere bandenspanning achter te hebben. Staat meestal in het boekje van je motor.
 
Ik heb het al gevonden op MF alle kwaaltjes per merk
misschien iets te vroeg een topic geopent

van mij mag er een slotje op en kijk ik rustig verder op andere topics
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan