Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56
En Gardner rijdt na een zware blessure "gewoon" weer naar de puntjes toe. Een crash kun je niks aan doen, maar het is lastig om optimistisch te blijven zo.
 
Hebben we een nieuwe Zarco in wording? En wat een rotklap weer na de finish zeg.
 
Hebben we een nieuwe Zarco in wording? En wat een rotklap weer na de finish zeg.
Oliveira heeft echt bizar geluk daar. Net zo'n crash als tussen Marquez en Wilairot, die toen in gruzelementen naar het ziekenhuis kon...

Super voor Quartararo, echt top om te zien! Schrotter helaas net niet. En Bendsneyder, tja... die heeft een sportpsycholoog nodig om hem positief te houden vrees ik, want het mag gewoon niet zo zijn in de Moto2 momenteel. Dat waren weer drie hele mooie bochten... -O-
 
Oliveira heeft echt bizar geluk daar. Net zo'n crash als tussen Marquez en Wilairot, die toen in gruzelementen naar het ziekenhuis kon...

Super voor Quartararo, echt top om te zien! Schrotter helaas net niet. En Bendsneyder, tja... die heeft een sportpsycholoog nodig om hem positief te houden vrees ik, want het mag gewoon niet zo zijn in de Moto2 momenteel. Dat waren weer drie hele mooie bochten... -O-

Hoop dat het niet zijn fout was anders geraakt hij wel in zak en as.
Op naar MotoGP en hoop op een mega grote groep voorin en ben ook benieuwd naar shyarin...wat doet die mij verbazen,het is een snelle leerling 👍💪
 
full

Hoop dat het niet zijn fout was anders geraakt hij wel in zak en as.
Op naar MotoGP en hoop op een mega grote groep voorin en ben ook benieuwd naar shyarin...wat doet die mij verbazen,het is een snelle leerling 👍💪
Shyarin verbaast mij dus ook, die heeft de potentie om het nog ver te schoppen volgens mijn beperkte visie. Volg motorsport pas 32 jaar dus weet eigenlijk weinig. :+ Het kan uiteraard verkeren, dat weet je nooit met deze sport.
 
Het grootste opkomend talent van de CEV en moto3 van alweer 3 jaar geleden.....had ik al afgeschreven :X ...en zo in één keer staat Fabio Quartararo weer op pole in de Moto 2 :?

Motorsport blijft mij verbazen ;)

En dan ook maar een overwinning...wat is er veranderd ???
 
Hoop dat het niet zijn fout was anders geraakt hij wel in zak en as.
Op naar MotoGP en hoop op een mega grote groep voorin en ben ook benieuwd naar shyarin...wat doet die mij verbazen,het is een snelle leerling 👍💪
Shyarin vind ik ook super gaan! En heel belangrijk voor dat deel van de wereld! Daar gaan nog veel meer coureurs uit voortkomen. :)
 
race zal toch nog niet gereden zijn he... :z -O-

Voor de motogp zou het niet eens zo slecht zijn als de hegemonie van Marquez weer eens doorbroken wordt. Wel weer pijnlijk dat man en team uit elkaar gaan op het moment dat het juist de goede kant op gaat. Wat zegt dat over de verstandhouding?
 
Marquez zal zijn volgende teamgenootje wel wat gunnen en zijn voorsprong in het kampioenschap willen uitbouwen, Rossi kan niet harder... tja, gaat ik maar weer wat anders doen.

Interessante analyse :)

Veel plezier :t
 
Dear George......... :') .............. :P ................................................................................................................................... :$

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou dat was het weer en nu terug naar de Le Mans finish.
 
Ongenaakbare performantie van Lorenzo! :} Super om te zien dat hij terug lijkt te zijn, wat zou het waanzinnig zijn als hij door die aanpassing aan de benzinetank ineens weer mee gaat doen om het kampioenschap. Nog 2/3e van het kampioenschap te gaan dit jaar, dus is zeker niet onmogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan