Gran Premio bwin de Espana

Scoren de Nederlanders hier hun eerste punten?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 26,1%
  • Alleen Schouten

    Stemmen: 1 4,3%
  • Alleen Deroue

    Stemmen: 11 47,8%
  • Hup Iwema!

    Stemmen: 5 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Ronde vier en de eerste Europese ronde. Na komend weekend zijn de eerste 100 punten verdeeld van het MotoGP wereldkampioenschap en is het momenteel Marc Marquez die met 75 punten en drie overwinningen uit drie races het veld aanvoert. De laatste race zag een volledig Spaans podium met Marquez, Pedrosa en Lorenzo en dit belooft natuurlijk een hoop spanning voor de eerste Europese en Spaanse ronde van dit kampioenschap.

Naast de MotoGP leidt Rabat het Moto2 kampioenschap en de Australische Jack Miller het Moto3 kampioenschap. Daarnaast vindt komend Weekend ook de eerste ronde van het Red Bull Rookies Cup kampioenschap plaats, waar we de Nederlanders Bo Bendsneijder en Robert Schotman in kunnen zien debuteren.

Kortom: het belooft weer een 'action packed' weekend te worden!

Het circuit:

4.jpg


Het tijdschema:

Tijd1_zpsb1daaa69.jpg


Tijd2_zps56945d6e.jpg


Tijd3_zps66aee322.jpg


De Red Bull Rookies Cup rijdt twee races in Jerez. Zaterdag om 16:30 en zondag om 15:30 uur, uiteraard live te zien op Red Bull TV | Live Streams, Browse Channels, Events, Top Picks


Veel plezier allemaal!
 
Bendsneijder moet wel punten kunnen pakken in de Rookies Cup toch? De rest is maar even afwachten. Zou leuk zijn als we weer net zo veel Nederlands succes zouden zien als vorig weekend. :+
 
Marquez hier nog nooit gewonnen, dus ik ga voor Pedrosa dit weekend. Zou ook goed zijn voor het WK.
 
Marquez houdt het laatste rondje ff in om Lorenzo voorbij te laten gaan en zet em in de laatste bocht er weer naast om de winst binnen te halen.
marquez-lorenzo-jerez.jpg


Eerlijk gezegd denk ik dat Pedrosa em pakt. :Y

Is er iets van Cal bekend of hij rijdt trouwens?
 
Marquez houdt het laatste rondje ff in om Lorenzo voorbij te laten gaan en zet em in de laatste bocht er weer naast om de winst binnen te halen.
[afbeelding]

Eerlijk gezegd denk ik dat Pedrosa em pakt. :Y

Is er iets van Cal bekend of hij rijdt trouwens?
Marquez maakt zo'n meesterlijke buitenom inhaal actie a la Laverty op Melandri. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan