Gran Premio Generali de la Comunitat Valenciana 2015

Wie wordt er Moto3 kampioen?

  • Alex Marquez

    Stemmen: 17 54,8%
  • Jack Miller

    Stemmen: 14 45,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Lorenzo doet een Stoner........................heel dom.
Stoner had indertijd een gegronde reden om heel erg te hopen op regen - zijn ziekte zorgde ervoor dat-ie de race sowieso nauwelijks vol kon houden in het droge. Lorenzo daarentegen is weer superslecht bezig, net zoals op Assen eerder dit jaar. All in the mind in zijn geval. :X
 
Rossi heeft het ook wel eens gehad op Le mans dacht ik.

Magoed Lorenzo rijdt hem niet uit, denk niet dat Yamaha er blij mee zal zijn...hij laat toch zo goed zien dat hij motivatie problemen heeft.
 
Iannone weer achter de factory Ducatis. :+

Lorenzo durfde niet in de regen, pakt de rain tyres en rijdt ze stuk, dan zit er eigenlijk niks anders op dan weer binnen te komen. Dat wordt een winterlang op slicks in de regen oefenen om het vertrouwen terug te winnen. :X
 
Marquez veel te sterk, jammer dat Pedrosa het liet lopen toen het weer begon te druppelen. Lorenzo weer een groot drama met slicks op een vochtige baan.
 
Nou. 't Zit erop voor dit seizoen. Ik vond de MotoGP race wat saai eindigen - de regen zorgde toch vooral voor een gezapige bedoeling. Marquez breekt weer een record, Rossi bevestigt zijn tweede plek in het kampioenschap, Lorenzo sluit het seizoen af zoals-ie het begon, Pedrosa komt er gewoon weer niet aan te pas.

Houdoe en bedankt, morgen begint het nieuwe seizoen! :+
 
Nou. 't Zit erop voor dit seizoen. Ik vond de MotoGP race wat saai eindigen - de regen zorgde toch vooral voor een gezapige bedoeling. Marquez breekt weer een record, Rossi bevestigt zijn tweede plek in het kampioenschap, Lorenzo sluit het seizoen af zoals-ie het begon, Pedrosa komt er gewoon weer niet aan te pas.

Houdoe en bedankt, morgen begint het nieuwe seizoen! :+
Pedrosa heeft ook wel pech, iedere keer dat hij sterk lijkt is er weer wat. In Aragon regen, Sepang zelf de fout in en nu weer druppels.
 
Dat zat ik ook al te bedenken.
Ben benieuwd wat de rede was dat Lorenzo stopte
Denk het wel te weten.

Maar eerst maar ff wachten op pers bericht

Physical condition? waar hij het hele jaar al het probleem legt?
 
Doe ff niet zo de moraalridder uithangen hier. Vrijheid van meningsuiting. Fanboy.
De vrijheid van meningsuiting is over als algemene normen van fatsoen worden overschreden en dat is hier zeer zeker het geval.
 
Da's juist waarom woorden als 'sterf' en 'kanker' achterwege gelaten moeten worden.
Precies. Ik sta te kijken van wat men tegen elkaar zegt als we het niet met elkaar eens zijn. Naar aanleiding van diverse meldingen gaan we hier wat meer meelezen en de eerste de beste die denkt dat dit normaal taalgebruik is, of dat het onder vrijheid van meningsuiting valt, gaat zich maar een tijdje ergens anders uitleven.
 
Precies. Ik sta te kijken van wat men tegen elkaar zegt als we het niet met elkaar eens zijn. Naar aanleiding van diverse meldingen gaan we hier wat meer meelezen en de eerste de beste die denkt dat dit normaal taalgebruik is, of dat het onder vrijheid van meningsuiting valt, gaat zich maar een tijdje ergens anders uitleven.
Tijdens de wintertesten verwacht ik hier helemaal een scheldpartij tussen de Miller en Marquez fans. :+
 
Apart dat de uitzending van Sport1 nog doorloopt..
Marc de kleinste van de wereldkampioenen. :P
 
Laatst bewerkt:
Precies. Ik sta te kijken van wat men tegen elkaar zegt als we het niet met elkaar eens zijn. Naar aanleiding van diverse meldingen gaan we hier wat meer meelezen en de eerste de beste die denkt dat dit normaal taalgebruik is, of dat het onder vrijheid van meningsuiting valt, gaat zich maar een tijdje ergens anders uitleven.

denk dat het de laaste tijd erg meevalt eerlijk gezegd (op vanmiddag na), ik ken een periode dat dit gezeur vele malen erger was.
 
Dat was juist het punt. Rick haalt er taalgebruik bij dat hier niet thuishoort. Ech wel maakt een taalgrapje dat daarbij aansluit, zonder te weten dat-ie Rick daarmee ook persoonlijk raakt. Da's juist waarom woorden als 'sterf' en 'kanker' achterwege gelaten moeten worden.

Ik denk dat Twonha hier, en in zijn andere postings, ech wel heel erg groot gelijk heeft.


O.a. sterf, faggot en sukkel valt bij GP liefhebberts onder 'vrijheid van meningsuiting'.
en anders moest je maar weg met je moraalridderend gemauw (zie onderstaande quotes)

Derhalve heb ik die 'vrijheid' hier even uitgetest.


Viel niet zo goed geloof ik :W


Fuck!! Weer zo'n kut Marquez/spanjaard. #sterf


Doe effe normaal joh. Zeer ongepast wat je zegt.


Doe ff niet zo de moraalridder uithangen hier. Vrijheid van meningsuiting. Fanboy.

#Sterf is geen meningsuiting. Gewoon belachelijk. Liever een moraalridder dat een #piep

Ok, best. Ga weg met je gemauw. :z


Jezus stelletje faggots. Het is niet zo dat ik letterlijk hoop dat 'ie sterft hè? Haha. Sjongejonge


Ohhhhhh is Grrafie op zijn teentjes getrapt nu... :') :W

Get a live

Ja ik zal een "live" zoeken. Sukkel. #life. :P
 
Laatst bewerkt:
Anders quote je nog even iets wat al lang achter ons ligt en het topic naar beneden haalt. ;)
 
Precies. Ik sta te kijken van wat men tegen elkaar zegt als we het niet met elkaar eens zijn. Naar aanleiding van diverse meldingen gaan we hier wat meer meelezen en de eerste de beste die denkt dat dit normaal taalgebruik is, of dat het onder vrijheid van meningsuiting valt, gaat zich maar een tijdje ergens anders uitleven.
Top. Gezeik altijd hier. Ben er eigenlijk wel een klein beetje klaar met dit forum, dit soort geneuzel haalt het plezier hier wel erg snel weg.

#GoAlex

12marquez__gp_1054_big_169.jpg


Twee broertjes wereldkampioen, dat is toch prachtig? Geschiedenis geschreven! Van Marc Marquez was ik nooit zo'n fan, maar Alex Marquez volg ik juist wel met veel interesse! Die komt er wel! Jack Miller: spectaculaire coureur, klasse gereden, maar wat een chagrijnige knul als het niet gaat zoals hij het wil. Nu heeft 'ie verloren dus die emotie is eerlijk en dat is mooi, maar het hele seizoen heb ik me al lopen ergeren aan dat geschop, die sneren en ander gemor van die jongen. Dat 'ie dat morgen maar gauw mag afleren op de Honda.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan