Gran Premio Generali De La Comunitat Valenciana

Wie wint de seizoens afsluitende race

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 21 40,4%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 6 11,5%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 15 28,8%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 8 15,4%
  • Anders namelijk:

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Wat op internet staat zie jij dus als waarheid?
Een arts heeft het altijd bij het rechte eind??

Je dwaalt steeds verder af ipv het tot de kern houden.

Rossi maakte een rem fout viel 10 plaatsen terug was even uit z'n ritme en met de titel in zn achter hoofd nam hij de juiste beslissing, daar hij toch niet meer in de buurt van Stoner kon komen.
En de race werd dus terecht gewonnen door Stoner klaar is niet moeilijk hoor.

Ik heb de feiten even onderstreept voor jou, dat zijn geen speculaties maar knetterharde feiten de niet onderstreepte tekst zijnn wel speculaties.
Dus zeg niet nogeens dat ik uit mn nek lul.
 
New Team and bike to join the grid in the final race of Valencia

The MotoGP grid could be set to swell in 2010 following tentative confirmation that a new privateer team is planning to compete at the Valencia finale as a prelude to a full-time entry next season.

The identity of the team is FB Corse Engineering and while specific details are relatively scarce, Italian sources Motoblog are suggesting that they will enter a self-penned bike that will be powered by a three-cylinder engine.

The team’s plans are ambitious too, pencilling in the final round of the season at Valencia to make their racing debut before participating fully in 2010 as potentially the only fully privateer team on the grid.

While no formal announcement has been made about the plans, messages on the team’s website appear to confirm their plans saying it ‘will debut in Valencia this year’ and ‘will race in MotoGP in 2010 as the only private team’.

Furthermore, FB Corse claim theirs is the only engine to be ‘based on Formula 1′, although further sources have suggested it is a reworking of the engine BMW were developing before they canned their MotoGP project to compete in World Superbikes instead.

FB Corse themselves are an Italian concern with a long history of motorcycle racing, including a stint in the World Superbike Championship.

The team’s planned arrival will be a boost for MotoGP, which has suffered this season following Kawasaki’s decision to pull out, as well as the withdrawal of Sete Gibernau’s Grupo Francisco Hernando Ducati team.

Specifications, as so far revealed:

Engine

* 3 cylinder in-line four stroke
* Capacity: 797.99 cc
* Bore x Stroke: 90 x 41.8 mm
* Compression ratio: 13.9:1
* Power: Over 150 kW @ 18,000 rpm
* Pneumatic valves
* Electro-mechanically operated variable length intake trumpets
* Ride by wire mechanically operated throttle actuation
* 6-speed semi-automatic gearbox
* Magnetti Marelli ECU

Chassis

* Aluminum box section frame
* Wet weight: 143 kg

Aerodynamics

* Carbon fiber bodywork
* Cx 0.22 in a wind tunnel without a rider, 0.27 with a rider


[afbeelding]

Hij zal toch niet op Michelins staan?
 
Dit topic gaat hier toch over Valencia. Lijkt hier wel een wijven bende.
Gatverdamme

Nou weer ontopic hoor
 

Nogmaals Rossi zou voor de titel rijden niet voor het hoogste plaatsje op het podium.
Stoner was de enige die het meeste risico nam en met Rossi halverwege het veld en Lorenzo die achteraan moest starten was de kans dat Stoner zou winnen groter. Tijdens de trainingen was het toch echt Stoner die zoek werd gereden ;)
 
Nogmaals Rossi zou voor de titel rijden niet voor het hoogste plaatsje op het podium.
Stoner was de enige die het meeste risico nam en met Rossi halverwege het veld en Lorenzo die achteraan moest starten was de kans dat Stoner zou winnen groter. Tijdens de trainingen was het toch echt Stoner die zoek werd gereden ;)


Nee hoor Rossi nam het meest risico in de eerste bocht en ging bijna onderuit, dat doe je toch echt niet zoveel risico nemen als niet voor de winst wil gaan maar voor de titel :P
Overigens tijdens de training worden geen wedstrijden gewonnen of kampioenschappen.
 
Nee hoor Rossi nam het meest risico in de eerste bocht en ging bijna onderuit, dat doe je toch echt niet zoveel risico nemen als niet voor de winst wil gaan maar voor de titel :P
Overigens tijdens de training worden geen wedstrijden gewonnen of kampioenschappen.

Laat iedereen maar tetteren (sorry Tet). Je kan er toch nix aan veranderen. Rossi is gewoon de terechte kampioen dit jaar. Heeft gewoon de meeste punten gereden.
Iedere kampioen heeft zijn kampioen niet cadeau gekregen. Ook al zit het soms een paar races tegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik verdedig Stoner niet, net zomin als dat ik mijn favoriet Rossi verheerlijk.
Hij heeft terecht net zoals Spies de titel gewonnen, discussie ging wat mij betereft over de vorige race waar Stoner gewoon ongekend bezig was en Rossi een foutje maakte en daardoor de kans om de wedstrijd te winnen verloor.

Alleen worden mij woorden in de mond gelegd en op een niet gerespecteerde manier over coureurs gepraat waar ik mij niet in kan vinden en daar mag ik best op reageren.
 
Ik verdedig Stoner niet, net zomin als dat ik mijn favoriet Rossi verheerlijk.
Hij heeft terecht net zoals Spies de titel gewonnen, discussie ging wat mij betereft over de vorige race waar Stoner gewoon ongekend bezig was en Rossi een foutje maakte en daardoor de kans om de wedstrijd te winnen verloor.

Alleen worden mij woorden in de mond gelegd en op een niet gerespecteerde manier over coureurs gepraat waar ik mij niet in kan vinden en daar mag ik best op reageren.

Sportsphotography vindt van niet, iedereen moet het met hem eens zijn. :N

Over Rossi, ja over het hele seizoen was hij de sterkste. Maar over de afgelopen races blijkt dat Stoner eigenlijk de sterkste was. Hij veegt immers met iedereen de vloer aan.
 
Sportsphotography vindt van niet, iedereen moet het met hem eens zijn. :N

Over Rossi, ja over het hele seizoen was hij de sterkste. Maar over de afgelopen races blijkt dat Stoner eigenlijk de sterkste was. Hij veegt immers met iedereen de vloer aan.

Daar gaan we weer _O- . Ja KC was de afgelopen 2 races wel de sterkste. Dit mogen rossi fans dan ook wel eens bekennen. Nou niet komen met het praat dat rossi zich in hield.
 
Laatst bewerkt:
Daar gaan we weer _O- . Ja KC was de afgelopen 2 races wel de sterkste. Dit mogen rossi fans dan ook wel eens bekennen. Nou niet komen met het praat dat rossi zich in hield.
Casey stond in Sepang met kop en schouders boven de rest, in Australië had-ie Rossi zo ongeveer constant bij zich. De jongen doet extreem goede zaken!
 
Casey op Sepang was niet te volgen, had Rossi maar iets eerder moeten remmen voor T1.
Zoals Rossi zelf zei, "It looked like a year before I stopped for turn 1"

Verder was het een mooie race van beide heren, Stoner ging volgas en Rossi kwam mooi op P3 uit nadat hij hard aan het inlopen was op Dovi en Pedrosa.
Maar toen Dovi viel nam Rossi geen risico's meer.

Ik blijf het een beetje appels en peren vergelijken tussen deze 2 mannen.

Stoner heeft/had niks te verliezen en kon daardoor denk ik toch iets meer risico nemen (kijk de Duc maar eens bokken op Philip Island) dan Rossi die alles te verliezen had.

Beide heren zijn gewoon top, daar hoeven we niet aan te twijfelen dus ik zeg, laat Valencia maar komen want de druk is er dan voor beide heren af :)
 
Casey op Sepang was niet te volgen, had Rossi maar iets eerder moeten remmen voor T1.
Zoals Rossi zelf zei, "It looked like a year before I stopped for turn 1"

Verder was het een mooie race van beide heren, Stoner ging volgas en Rossi kwam mooi op P3 uit nadat hij hard aan het inlopen was op Dovi en Pedrosa.
Maar toen Dovi viel nam Rossi geen risico's meer.

Ik blijf het een beetje appels en peren vergelijken tussen deze 2 mannen.

Stoner heeft/had niks te verliezen en kon daardoor denk ik toch iets meer risico nemen (kijk de Duc maar eens bokken op Philip Island) dan Rossi die alles te verliezen had.

Beide heren zijn gewoon top, daar hoeven we niet aan te twijfelen dus ik zeg, laat Valencia maar komen want de druk is er dan voor beide heren af :)

Eeh ,dat doet dat ding STANDAARD voor indien het niet opgevallen was :+
 
Helaas wel maar soms heb je geluk en kun je nog ff genieten zoals dat laatse filmpie van een minuut of 5 met drifts van Stoner op z'n thuis circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan