Gran Premio Iveco de Aragón

Wie sleept de hoofdprijs weg in Aragon?

  • Lorenzo

    Stemmen: 16 38,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 13 31,0%
  • Rossi

    Stemmen: 7 16,7%
  • Rea

    Stemmen: 2 4,8%
  • Spies

    Stemmen: 2 4,8%
  • Bradl

    Stemmen: 2 4,8%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Destijds begonnen de castagnettes te rammelen bij het terugschakelen,ik had begrepen dat Marquez de enige was met deze slippetrclutch.Hij had vorig seizoen ook als enige suter die speciale achterbrug dus heb ik het vermoeden dat er onderhuids ook nog wel wat speciaals zit.
Andere klanten van Suter waren toen ook aan het protesteren dat alle ontwikkeling(en) voor Marquez waren gedurende het seizoen. :Y
 
Het regent en 'Ant' West zit er weer eens (redelijk) goed bij..7de 9de

;)
En 10de in de race, mooi! 8-)

Mn livetiming is gewon 7 sec ttrager dan live hahaha k#t Iphonne , as je elders in de baan staat is t geen rammp maar wel bij strat?finish.

btw ...mag ook wel eens wat rusttiger gaan typen ...lees ik zo trug :$ _O- :W
Ach, we bedoelen toch wat je begrijpt..

:+
Goede zaken voor Salom en het Nederlandse RW racing team bedoel je!!!
:^
Ik kan niet blij worden van Iannone..... wat een stoorzender. Zeer gevaarlijk soms
Vlak Marquez ook niet uit ;)

operatie aan zijn pols. hij had last van carpentaal tunnel syndroom (afknellen van pezen etc in de pols). dus erg knap gereden!
Carpaal..

Ondanks dat Pedrosa vrij 'makkelijk' weg reed na Lorenzo's slide vond ik het toch een leuke race, met name het strijden om P3 tussen Spies, Crutchlow en Dovizioso..jammer dat Spies het niet redde :/
Maar ook Crutchlow niet ;)

De inhaalrace van Rossi was ook wel fraai, jammer dat 'ie zich in een positie manouvreerde waarbij hij Rea bijna aantikte en helemaal buitenom moest -O-
 
Zarco blies ook een lekker potje mee in de moto2 op die gare Motobi,helaas lukt het niet een racelengte of hij crasht.
Volgende race in Japan moet het beter gaan,vorig jaar zijn eerste/enige racewinst in de gp's
 
Ik krijg trouwens met de dag meer respect voor Pedrosa. Wat een toonbeeld voor sportiviteit:

http://mag.gpweek.com/#folio=33

Nadat hij zijn kampioenschap in duigen zag storten toen Barbera zijn achterwiel aantikte maakte hij, in plaats van hem af te zeiken en aan te vliegen, slechts een 'Why/WTF'-achtig gebaar.

En nu inderdaad met nog 4 races te gaan zou Casey Moaner 'm kunnen 'helpen' door 2e te rijden en Lorenzo te blocken/hinderen, maar hij wil gewoon dat Casey ervoor gaat.

Respect!
 
Ik krijg trouwens met de dag meer respect voor Pedrosa. Wat een toonbeeld voor sportiviteit:

http://mag.gpweek.com/#folio=33

Nadat hij zijn kampioenschap in duigen zag storten toen Barbera zijn achterwiel aantikte maakte hij, in plaats van hem af te zeiken en aan te vliegen, slechts een 'Why/WTF'-achtig gebaar.

En nu inderdaad met nog 4 races te gaan zou Casey Moaner 'm kunnen 'helpen' door 2e te rijden en Lorenzo te blocken/hinderen, maar hij wil gewoon dat Casey ervoor gaat.

Respect!

In het interview slikte Dani wel wat woorden in... some stupid :( ..ehh..mistake

Als er iets wat Casey nooit doet is ....niet gaan voor de winst :Y ...hij rijd helemaal alleen voor zich zelf...en gaat zeker niemand helpen :N
 
Ook Lorenzo werd om ver gereden, ook hij miste hetzelfde aantal punten, wat dat betreft is er dus geen voordeel voor de een of de ander...
 
Ik blijf erbij,teveel Spanje voor mijn gevoel en de regels zijn reeds een keer voor marquez aangepast dus neemt men het met de rest ook niet zo nauw.
Neemt niet weg dat dat hij snel is,zelfs destijds in de 125 met een brakke ktm,maar dit zaakje klopt niet.
Hij is ook de enige met die rammelende slipperclutch.

De motor van Marquez liep hard, maar dan vooral slipstreamend, dat scheelt enorm
op zo'n lang recht stuk. Als het rijwielgedeelte goed is afgesteld, je de juiste lijn rijdt, een hoge bochtensnelheid kunt aanhouden en vroeg op het gas bent, scheelt dat ook op topsnelheid op de rechte stukken, je begint immers met een iets hogere snelheid aan dat rechte stuk.
Zuiver, strak sturen is dan belangrijk.

Moto 2 en Moto 3 waren mooie races, maar de 125 klasse was eigenlijk altijd al zo. Bij MotoGP ben ik weer in slaap gedommeld. Wat is die klasse saai geworden dankzij Dorna en Honda en nu helemaal met dat CRT gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Super mooie foto Aragon.

full


De Yamaha is ook mooi .......lekker :9~ :9

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan