Gran Premio Movistar de Aragón

Miguel Oliviera mag nog wat gaan uitleggen denk ik...
Google Translate
cff31103a30d493493f38a41044b7ecb.jpg
 
Valt me een beetje tegen Gerrit :P Maar laten we hem maar gewoon open houden en doorzetten.

podium met 3 duc's denk ik !

Verhaal van Oliveira is niet zo geheim als wat er gesuggereerd word volgens mij ?! Was met de SBK gewoon in beeld
 
Maar het is wel heel opmerkelijk dat ze een Yamaha R1 op een KTM laten lijken, inclusief KTM stickers op de tank.
Waarom pakken ze niet gewoon een RC8?
 
Maar het is wel heel opmerkelijk dat ze een Yamaha R1 op een KTM laten lijken, inclusief KTM stickers op de tank.
Waarom pakken ze niet gewoon een RC8?


Denk dat het met die stickers zo beter uit kwam/komt voor de sponsor.
Voor zover ik weet is het zn trainingsfiets, waarom het geen echte KTM is kan ik alleen naar gissen
 
Waarom zou je met een RC8 trainen? Een R1M is een moderne circuitfiets van hoog niveau. De RC8... Joh, wie rijdt daar nou nog competitief mee? Je ziet wel vaker dat coureurs een tweewieler (bv motocross) met een ander merkplaatje pakken, als hun eigen merk het geschikte materiaal niet levert.
 
Misschien dat ie daar maar op moet stappen om Pecco te verslaan :P:+. Mooi ding! Blijft geweldig een R1(M) in racetrim.
 
En nu even de OP editten voor een mooie inleiding en foto's. ;)
( Maar wie kijkt er nu naar de OP? / Paul )

CAMPAÑA_ENTRADAS_MOTOGP_ARAGON_2018_WEB.jpg
 
Maar het is wel heel opmerkelijk dat ze een Yamaha R1 op een KTM laten lijken, inclusief KTM stickers op de tank.
Waarom pakken ze niet gewoon een RC8?

RC8 heeft electronica uit het jaar kruik. Als Oliveira beetje wil oefenen voor volgende jaar is beetje moderne fiets wel leuk.....beetje vent had natuurlijk een 1290 SDR gepakt, watje die Portugees :+
 
Waarom zou je met een RC8 trainen? Een R1M is een moderne circuitfiets van hoog niveau. De RC8... Joh, wie rijdt daar nou nog competitief mee? Je ziet wel vaker dat coureurs een tweewieler (bv motocross) met een ander merkplaatje pakken, als hun eigen merk het geschikte materiaal niet levert.
Tis niet eens een R1M want er zit geen Ohlins vork in,of anders de vork van de gewone R1 met Ohlins cartridges erin gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan