Gran Premio Red Bull de España - Circuito de Jerez

Wie wint de Moto GP race

  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 4 10,5%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 13 34,2%
  • Maverick Viñales

    Stemmen: 2 5,3%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 1 2,6%
  • Johann Zarco

    Stemmen: 4 10,5%
  • Andrea Ianonne

    Stemmen: 1 2,6%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 10 26,3%
  • Jack Miller

    Stemmen: 1 2,6%
  • Tito Rabat

    Stemmen: 1 2,6%
  • Danilo Petrucci

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Idd, maar iets sneller met veel en mooi tweetakt gejank had ik gaver gevonden! Maar ik zit dan ook achter de tv......
 
F1, MotoGP, mooie races in Hengelo met tweetakt geweld en prachtig weer! En wat doe ik? Ik heb een klus in 020 -O-
 
Zeer actierijke race, jammer dat de top van het veld in één keer weggevaagd wordt. Canet lijkt het moeilijk te hebben met de druk van vechten voor een titel. Vorig jaar kon hij al niet echt een vuist maken tegen Mir, nu bowlt hij er meer rijders af in een paar weekenden dan dat er bochten op het circuit liggen. :X
 
Zeer actierijke race, jammer dat de top van het veld in één keer weggevaagd wordt. Canet lijkt het moeilijk te hebben met de druk van vechten voor een titel. Vorig jaar kon hij al niet echt een vuist maken tegen Mir, nu bowlt hij er meer rijders af in een paar weekenden dan dat er bochten op het circuit liggen. :X
Hij zal wel gedacht hebben dat met het eraf kegelen van Martin en Bastiannini er weer een race voorbij is waar hij in ieder geval niet van hen verloren heeft... :+ Maar het zou mij niets verbazen indien hij van deelname aan Le Mans wordt uitgesloten.
 
Had eigenlijk verwacht dat DiGi toch in de einduitslag verder naar voren had gezeten, zonder de actie van Aron C. had hij waarschijnlijk maar net de top 10 gehaald. Gruwelijk jammer van die strike van Canet voor Martin! Maar idd, op deze manier staan ze gelijk in de einduitslag van de GP..... beiden DNF.
 
Laatst bewerkt:
16!!!! Nog FF door rammen
Helaas, het mocht net niet zo zijn maar hij zat keurig aan het eind van dat groepje met Nagashima, Locatelli en Barbera die allen om de laatste punt vochten. Goede gedaan hoor, Bendsneijder!

In een interview met zijn teammanager tijdens de WUP van de Moto2 hoorde ik dat het team met hem werkt om hem iets minder nerveus te maken voor de start van de race, lijkt nog wat last te hebben van zenuwen in zijn eerste jaar Moto2, maar hij heeft het dit weekend wat mij betreft keurig gedaan.
 
moeilijk te zeggen wie er fout zit, bizare crash van 3 man en ik denk dat je niemand echt de schuld kan geven dikke pech voor alle 3 :(
 
Ik ben geneigd te denken dat JL zijn contract een aflopende zaak is......

Dit was compleet een race incident, waar moeilijk een schuldige aan te wijzen is.
Kan Lorenzo weinig aan doen.

Als je dan de hele situatie uit elkaar wilt trekken, kun je zeggen dat Dovi het in gang heeft gezet door net wat te laat te remmen wat de overige acties als gevolg had.

Maar dan ben je wel echt aan het mierenne*ken.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, JL stuurt naar rechts, in het gat wat geen gat was; Pedrosa dook niet in het gat, die zat er al en reed gewoon op de racelijn. M.i. zijn er twee die er helemaal niets aan konden doen, en dat zijn Dovi en Pedrosa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan