grand prix 600 w op kenteken !!! circuit motor of niet ?

@ Porky:
2 wielen, 2 remmen... Waarom de helft van je remmen achterwege laten. Uiteraard rem je meer met je voorrem. De achterrem van mijn motor is sinds een week op, merk het echt wel.
Mijn devies: behoud de achterrem.

@Agrusto_SRAD:

Die achterrem blijft niet vanzelf hangen, zeker als hij net van de dealert komt. Die moet hem deugelijk gemaakt hebben. Ik denk dat de fout bij de dealer ligt. Veel succes met de afhandeling en je revalidatie.
 
ok, ik heb dan ook alleen maar ervaring op het circuit, rij pas sinds kort weer op straat met kleine(7) achterop, met die snelheden mis ik het ook niet. Al werken de remmen wel hoor, dus als het moet....Op het circuit stelde ik hem zo af dat je wel heel ver moest trappen, ze zijn immers wel verplicht. Remmen/sliden achter deed je op de motorrem.
 
@ Porky:
2 wielen, 2 remmen... Waarom de helft van je remmen achterwege laten. Uiteraard rem je meer met je voorrem. De achterrem van mijn motor is sinds een week op, merk het echt wel.
Mijn devies: behoud de achterrem.

@Agrusto_SRAD:

Die achterrem blijft niet vanzelf hangen, zeker als hij net van de dealert komt. Die moet hem deugelijk gemaakt hebben. Ik denk dat de fout bij de dealer ligt. Veel succes met de afhandeling en je revalidatie.

Als je een beetje sportieve fiets hebt en een beetje knap remt doet je achterrem helemaal niets..
 
de achterrem is na het remmen niet meer terug gekomen (geblokkeerd) en in de bocht zwaar onderuit gegaan kan al een week niet lopen me voet is zwaar gekneust en me enkelbanden gescheurt.

Hmmm klinkt bekend, ik heb het eens gehad jaren terug (toen ik dus nod de achterrem erbij pakte om hard te remmen haha) na een tijdje hard knallen op een industrie terrein blokkeerde ook mijn achterrem. Toen ff naar een dealer geweest en die vertelde een verhaal over vocht of lucht in je remsysteem waardoor de olie niet meer retour wilt blablabla...

Mss heb je er iets aan...f wellicht dat iemand dit toe kan lichten??
 
gaat lekker offtopic hier.

@Agrusto_SRAD ik ben erg benieuwd hoe het afloopt voor je met dat conflict met je dealer. (vooral hoe het juridisch werkt)
Dus laat aub weten als je nieuws hebt.
 
Als een motor zijn "beste tijd" heeft gehad dan merk je dat wel - probeer anders eens op een andere GSXR te rijden om te voelen of de jouwe "uitgeleefder" is
 
Terug
Bovenaan Onderaan