Grand Prix de France

Voor de winst in de motogp

  • Marquez.

    Stemmen: 10 16,9%
  • Lorenzo.

    Stemmen: 10 16,9%
  • Rossi.

    Stemmen: 34 57,6%
  • Dovi.

    Stemmen: 2 3,4%
  • Viñales

    Stemmen: 2 3,4%
  • Anders namelijk Go Bo Go.

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Toch is de 21ste startpositie voor Bo voor mij een beetje teleurstellend.

Hij zat er tijdens de trainingen echt prima bij, en als je dat tijdens de kwali 2 goede sleepjes krijgt van Binder en Fenati (geloof ik) dan denk ik dat het toch beter moet kunnen...

Begin eigenlijk steeds meer respect te krijgen voor Iwema.
 
Denk dat de crash van Pedrosa voor een aantal rijders helaas roet in het eten heeft gegooid voor een aantal rijders (waaronder Rossi) die van het gas moesten tijdens hun snelle ronde
 
Het schijnt hem weinig te deren qua rondetijden. Maar die onrust in het chassis bij turn 1!
 
Bo gaat toch niet verkeerd. Nu nog FF 1 plekje pakken en nog FF iemand vallen en dan heeft ie weer een puntje
 
Kom op Bo, nog 1 plekje en je zit in de punten!
 
Ondanks geen punten toch wel een goede race van Bo vind ik. Even weer een beetje vertrouwen tanken.
 
Beide goed gereden, naar de mogelijkheden denk ik. Bo moest -weer- van te ver komen; als die nou eens goed kwalificeert, ergens in de buurt van Livio, kan kan hij wellicht aansluiten bij een kopgroep. Nu op naar de volgende GP met wat meer vertrouwen in eigen kunnen!
 
Saai, gaaap...... moet de hond nog uitlaten.... administratie bijwerken.....tanktas zonder magneten zoeken voor de komende vakantie.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan