Grand Prix of the americas

Wie wat waar waarom

  • Marquez.

    Stemmen: 40 47,6%
  • Rossi.

    Stemmen: 31 36,9%
  • Dovi.

    Stemmen: 2 2,4%
  • Iannone.

    Stemmen: 4 4,8%
  • Lorenzo..

    Stemmen: 3 3,6%
  • Pedrosa

    Stemmen: 2 2,4%
  • Of toch Vinales.

    Stemmen: 2 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Toen Rossi viel baalde ik erg maar hoopte op een mooie strijd voor p2. Toen Dani en Dovi wegwaren was er echt geen hol meer aan. Alleen 3 rondjes Vinales, maar dat was het dan ook wel... Erg zonde, maar idd zoals hiervoor al gezegd, echt een waardeloos circuit voor de motorsport (om naar te kijken).
 
Toen Rossi viel baalde ik erg maar hoopte op een mooie strijd voor p2. Toen Dani en Dovi wegwaren was er echt geen hol meer aan. Alleen 3 rondjes Vinales, maar dat was het dan ook wel... Erg zonde, maar idd zoals hiervoor al gezegd, echt een waardeloos circuit voor de motorsport (om naar te kijken).
En zó balen voor Dovi, die is nu al twee keer beroofd van een tweede plek..had gewoon op 3 10 punten van MM kunnen staan.. -O-

Dát vind ik nou weer niet, er zit genoeg in..het omhoog lopen van de baan aan het einde van het start/finish gedeelte is cool, de bochtencombinatie volgend op bocht 2 is mooi (wel link zoals je in de Moto3 zag..), bocht 6, 7, 8 en 9, de 'hairpin' en dan het lange rechte stuk met uitremmen voor bocht 12, dan 13, 14 en 15 gevolgd door 16, 17 en 18 die samen de lange rechter vormen..héérlijk om naar te kijken! :}
Alleen het laatste stuk, met bocht 19 en 20 is wat suf..en misschien is de baan gewoon té breed wat een enorm ruimtelijk beeld geeft. Als je deze baan wat aankleed met hier en daar een heuvel en wat groen in plaats van al dat gekleurde asfalt..smullen! :9
 
Laatst bewerkt:
lijkt me een geweldige baan om te rijden, alleen dat besef al maakt het prachtig om de mannen daar te zien boenderen
 
En zó balen voor Dovi, die is nu al twee keer beroofd van een tweede plek..had gewoon op 3 punten van MM kunnen staan.. -O-

Op 3 punten van MM? Volgens mij 6. Als hij in Argentinië tweede was geworden, had hij op 1 punt achterstand gestaan. En nu (mits tweede geworden) waren er 5 punten meer verschil bijgekomen.

En inderdaad, zo ontzettend zuur voor Dovi -O-
 
Ow dan hou ik wijselijk maar weer m'n bakkes _O-
full

:+
 
Dovi reed toch op een derde plaats in COTA? MM en Lorenzo reden ervoor..
Ah joh, da's bijzaak.. 8-)


Maar je hebt natuurlijk wel gelijk..hij had 20 ptn kunnen pakken in Argentinië maar pakte er 3, dus zou hij er 17 ptn bij hebben.
In Amerika was een 3de plaats niet zeker (Pedrosa was duidelijk sneller) dus zou een vierde plaats zijn deel kunnen zijn geweest (áls Viñales hem niet had gepakt..), dat zouden 13 ptn zijn geweest. 17 + 13 = 30 opgeteld bij zijn 20 ptn van Qatar = 50. Had 'ie toch mooi 2de gestaan, wel op 16 en geen 3 ptn. Zo, dat is recht gezet ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan