Grande Prémio de Portugal Circuito Estoril

Wie gaat deze GP op zijn naam schrijven !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 16 21,3%
  • Stoner

    Stemmen: 11 14,7%
  • Chrutchlow

    Stemmen: 6 8,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 12 16,0%
  • Rossi

    Stemmen: 22 29,3%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 3 4,0%
  • Spies

    Stemmen: 2 2,7%
  • Bradl

    Stemmen: 2 2,7%
  • Barbera

    Stemmen: 1 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    75
gelukkig is het wel weer terug op de BBC2 :) alleen jammer dat er niets van de moto2 en 3 wordt laten zien. (die dan maar via de livestream)
 
De echte toppers hebben het niet nodig ;)

pedrosa-2012.jpg


big_CaseyStoner00_02.jpg


MotoGPSepangD1StonerAction.jpg


:?


Toppers , .....er is maar één die het niet doet want die vind het geen nut hebben nml. Lorenzo.

:^
 
Laatst bewerkt:
Als je nou eerst Gerrit vraagt en dan met leuk doen begint. :z


Wat is dat toch steeds voor een gezeik over ene Gerrit....
Stop daar aub eens mee en hou het gezellig.
Is die Gerrit zo belangrijk voor je? Waarom vraag je zijn nummer niet en ga je lekker ouwehoeren over de telefoon.
Hij/Zij vraagt toch gewoon iets????
 
Wat is dat toch steeds voor een gezeik over ene Gerrit....
Stop daar aub eens mee en hou het gezellig.
Is die Gerrit zo belangrijk voor je? Waarom vraag je zijn nummer niet en ga je lekker ouwehoeren over de telefoon.
Hij/Zij vraagt toch gewoon iets????


Precies , vraagtie dadelijk weer een ban aan voor mij hetzelfde zoals dat is gegaan bij Gerrit maar ik trap daar niet in en vind dat soort gekissebis ook absoluut niet belangrijk , een beetje jammer eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad weinig aan zo om vanaf de buis te zien.:-(
Het zou ..wat sommigen al zeiden ...helpen om die hele electronica er uit te gooien. Puur op eigen stuurkunsten die bikes het circuit over jagen, met soms alle fouten die ze maken.

De Honda is gewoon een superieure bike, waar Yamaha dichtbij zit ...maar ook tekort komt.
En Ducati ...tja, die zitten er nog verder af.

En Stoner de beste coureur? Yeps, maar binnen het Honda team! Pedrosa is net als vele anderen een goed coureur, maar daar zijn er velen van. Bij de top zit hij niet. Want was dat wel zo geweest, had hij Stoner het een stuk lastiger gemaakt.
Ik reken naast Stoner, ook Lorenzo en Rossi(ja nog steeds) tot de top. Deze zou ik graag allemaal op die Honda bike hebben, naast ook ...Crutchlow en misschien ook Hayden.
Natuurlijk, allemaal op die Honda, dat gaat hem niet worden ... jammer genoeg.
Laat Honda dan maar alleen de bikes leveren voor de MotoGP *O*

Of...random races, bikes wisselen dus...elk weekend een andere bike uit dat MotoGP gebeuren.:-)))

Peet

MotoGP machines horen juist het beste en het snelste te zijn wat een fabriek te bieden heeft. En daar hoort anno 2012 een flinke dosis electronica bij. Leuk? Niet altijd. Vooruitstrevend? Ja. En da's goed, want deze klasse hoort bovenaan de evolutieladder te staan.
Allemaal op Hondafietsen? Tuurlijk niet, merkenstrijd is juist goed voor de competitie.
Randombikes zullen de sponsors niet echt om staan te springen, vermoed ik zo....
 
MotoGP machines horen juist het beste en het snelste te zijn wat een fabriek te bieden heeft. En daar hoort anno 2012 een flinke dosis electronica bij. Leuk? Niet altijd. Vooruitstrevend? Ja. En da's goed, want deze klasse hoort bovenaan de evolutieladder te staan.
Allemaal op Hondafietsen? Tuurlijk niet, merkenstrijd is juist goed voor de competitie.
Randombikes zullen de sponsors niet echt om staan te springen, vermoed ik zo....

Toch zou randombikes vermakelijke tv kunnen opleveren.:-)

Ook zonder electronica kunnen nog steeds de beste en snelste machines gemaakt worden, waar rijders mee overweg kunnen. Dat hangt in mijn ogen niet af van de electronica.
Dus ook zonder dat zou MotoGP nog steeds de top kunnen zijn.
Dat het het rijden met power bikes makkelijker kan maken, is mij wel duidelijk.

Ik vind het bovenal spijtig ( en dat zeg ik als ex honda liefhebber/rijder) dat de firma met het meeste geld (Honda) of het meeste er in investeren kan, de grootste kans ook op titels maakt. Met natuurlijk ook de rijders er op.
Men mag mij corrigeren als ik het fout heb, maar qua bedrijf en vermogen, is bijvoorbeeld Ducati maar een kleintje vergeleken met Honda.

Wanneer Yamaha(?) en Ducati de zelfde mogelijkheden zouden hebben als Honda, zouden we misschien meer gelijkwaardige bikes op de baan zien, met waarschijnlijk nog spannendere races.

Want dat Honda dominant aanwezig is in o.a. de MotoGP is wel duidelijk dacht ik.

Ik weet niet wat Audi wil met Ducati, maar gezien de sportieve bezigheden van hen, zou ik graag zien dat ze Ducati heel snel op een hoger racepeil krijgen.:p :-)

Peet ... ondanks mijn circa 300k km's op 5 Hondafietsen, vond ik Honda altijd al arrogant.
 
er zijn nog zo veel beperkende regels, dit is echt niet het snelste wat een fabriek te bieden heeft.
ik vind dat er verkeerde keuzes in de regels word gemaakt.
het is ook een sport, niet alleen een test mogekijkheid voor de fabrikanten.
 
Laatst bewerkt:
wat een dom gezeik over Honda zeg!

zijn we 2008, 2009 en 2010 alweer vergeten dan, dat was niets anders dan Yamaha.
mensen vergeten zooo snel, ongelooflijk.
en hoe groot is het verschil tussen Yamaha en Honda nu dan, ik zeg zeer klein.

Helaas is de testdag vandaag gecanceld door slechte weersomstandigheden. had graag gezien dat ze konden gaan evalueren en nieuwe onderdelen testen.
 
de Honda trekt sneller op
maar de yamaha stuurt strakker
dus op een hele ronde is er geen verschil
het verschil is volgens mij kleiner als vorig jaar
 
GroteFoto-ONTXJMNS.jpg


Maar of dit nu de bedoeling was? :+
8-)

Colin Edwards was er volgens mij ook niet echt fan van dacht ik..
 
Laatst bewerkt:
Zojuist voor de 2e keer moto3 gekeken op sport1, spannendste race tot nu toe.
Alleen jammer dat Maverick niet tegen z'n verlies kan :r
 
er zijn nog zo veel beperkende regels, dit is echt niet het snelste wat een fabriek te bieden heeft.
ik vind dat er verkeerde keuzes in de regels word gemaakt.
het is ook een sport, niet alleen een test mogekijkheid voor de fabrikanten.

Binnen deze regels zijn deze motoren het snelste en het beste wat de fabrieken te bieden hebben. Elke fabrikant ziet het liefst zijn fiets vooraan rijden, dat is de competitie. Bedoelde ook niet dat deze machines testgevallen zijn, maar het visitekaartje van het technische kunnen van de fabrikant.

En dat gezeik over Honda....Honda heeft eigenlijk na 2006 pas weer een echt winnende fiets sinds Stoner erop zit.
 
Laatst bewerkt:
nog een paar regeltjes erbij, en dat gaat gebeuren, en de wsbk gaat er overheen qua prestaties.
kwestie van tijd.
die espeleta is een soort blatter van de motorsport. tijd voor een frisse wind in de organisatie als je t mij vraagt.
 
Chris Vermeulen will ride Edwards´ Forward Racing CRT bike in Le Mans. Edwards should be back for Catalunya
 
Terug
Bovenaan Onderaan