Grandprix Motegi Topic (voorbeschouwing)

RVFjarno

MF veteraan
29 feb 2004
5.288
0
Velp (gld.)
In aanloop naar Motegi ben ik benieuwd wat de ideeen en verwachtingen zijn....

Hier een paar ideeen van mij:

- Zal Tamada weer voorin het veld te vinden zijn??? :}

- Laat Ducati (capirex/Bayliss) eindelijk eens wat zien??? :(

- Wat wordt de top 3?????? :]

- Zou Biaggi 3 worden aan het eind van het seizoen? Of wordt ie gepakt door Barros/Edwards???? (ik denk het wel!!!). :(
 
Het enige wat ik zeg, let op Yuki Takahashi in de 250cc klasse en op Tamada in de MotoGP klasse... 8-) 8-)
 
Het enige wat ik zeg, let op Yuki Takahashi in de 250cc klasse en op Tamada in de MotoGP klasse... 8-) 8-)

Taka-hash??? Kun je dat roken????
Is dat de broer van Takawiet?????
Vertel..... Die ken ik niet.
Weer een wild-card race rocket die punten gaat wegkapen voor Pedrosa???
Hoop het niet want moet nog effe flink punten scoren met pedrosa namelijk.
Sta nu 11e in de dreamteam comp....
Vandaar....
 
Tamada zie ik wel scoren, maar ja misschien dient Gibernau dan weer een klacht in en krijgt Tamada een 0 op zijn scorelijst :( .

Ik ga voor Rossi, Biaggi en Tamada alleen ben ik nog niet over de volgorde uit :?
 
Heb gelezen dat Ukawa een wildcard heeft voor de MotoGP race op Motegi.
Hij zal deelnemen met het prototype van de 2005 Honda RC211V.
 
Denk niet dat Ukawamet de standaard Honda rijders mee kan komen gezien zijn reslultaten van vorig jaar. Denk dat Rossi zijn uuiterste best zal doen om Honda te verslaan op hun eigen circuit en een goede indruk te maken bij de japanse Yamaha mensen.
 
Taka-hash??? Kun je dat roken????
Is dat de broer van Takawiet?????
Vertel..... Die ken ik niet.
Weer een wild-card race rocket die punten gaat wegkapen voor Pedrosa???
Hoop het niet want moet nog effe flink punten scoren met pedrosa namelijk.
Sta nu 11e in de dreamteam comp....
Vandaar....

Yep, Yuki is een wildcard rijder, met een onzettend mooie stijl :} :} Momenteel voert hij het Japans kampioenschap in de 250cc klasse aan. Hij zal waarschijnlijk rijden met nummer 55
 
Tamada zal weer bij de top 4 zitten. Ik denk dat Rossi niet wint, omdat de Yamaha niet stabiel genoeg is tijdens hard remmen en accelereren. Gibernau zal MOETEN winnen wil hij de titel winnen. Barros zal ook erg goed rijden gezien zijn laatste prestatie. Biaggi word denk ik een gevaarlijke outsider en ik denk dat Edwards die derde plek nog gaat overnemen in het kampioenschap. En volgend jaar gaat Edwards voor de Titel ( als hij op een honda zit dan ).


reacties graag hieronder plaatsen ;)
 
Biaggi blijft gewoon 3e in het kampioenschap. Die valpartij de volgende race was niets meer dan een uitzondering. Deze race komt die gewoon weer op het podium 8-)
 
[me]_P_ heeft een Dainese Motegi[/me]

taart.jpg
 
Tamada zal weer bij de top 4 zitten. Ik denk dat Rossi niet wint, omdat de Yamaha niet stabiel genoeg is tijdens hard remmen en accelereren.

En in Mugello en Barcelona dan? Toen remde Rossi Gibernau er telkens uit aan het einde van het rechte stuk.
 
Barros zal ook erg goed rijden gezien zijn laatste prestatie. Biaggi word denk ik een gevaarlijke outsider en ik denk dat Edwards die derde plek nog gaat overnemen in het kampioenschap. En volgend jaar gaat Edwards voor de Titel ( als hij op een honda zit dan ).

Ik denk dat Barros zeker voorin zal zitten, want hij is steeds heel snel. Probleem is alleen dat er een behoorlijke kans is dat hij er weer afvalt :?
Wat Edwards betreft denk ik dat een hoop mensen ernaast zitten (zie boven). Ik bedoel, het maakt niet echt uit op wat voor een motor ze rijden, die superbike "champs" hebben het gewoon verschrikkelijk moeilijk en eigenlijk vind ik dat wel leuk, want de meeste hadden echt zoiets van; ahh superbike of MotoGP ...is toch vergelijkbaar qua niveau en nu ze allemaal die kans krijgen blijkt dat ze gewoon echt minder zijn dan de grote namen in de MotoGP. Natuurlijk zijn het verschrikkelijk goede coureurs (die zeker wel goede prestaties kunnen neerzetten), begrijp me niet verkeerd :} , maar om het kampioenschap te winnen moet je gewoon exceptioneel goed zijn en dat is er op het moment maar 1 :} :}
Om een lang verhaal kort te maken; Edwards zal zeker niet als derde eindigen in het kampioenschap! De plekken 3 en 4 gaan naar Biaggi en Barros en de eerst 2 plekken hoef ik niet eens te noemen natuurlijk *D
 
Ik denk dat Barros zeker voorin zal zitten, want hij is steeds heel snel. Probleem is alleen dat er een behoorlijke kans is dat hij er weer afvalt :?
Wat Edwards betreft denk ik dat een hoop mensen ernaast zitten (zie boven). Ik bedoel, het maakt niet echt uit op wat voor een motor ze rijden, die superbike "champs" hebben het gewoon verschrikkelijk moeilijk en eigenlijk vind ik dat wel leuk, want de meeste hadden echt zoiets van; ahh superbike of MotoGP ...is toch vergelijkbaar qua niveau en nu ze allemaal die kans krijgen blijkt dat ze gewoon echt minder zijn dan de grote namen in de MotoGP. Natuurlijk zijn het verschrikkelijk goede coureurs (die zeker wel goede prestaties kunnen neerzetten), begrijp me niet verkeerd :} , maar om het kampioenschap te winnen moet je gewoon exceptioneel goed zijn en dat is er op het moment maar 1 :} :}
Om een lang verhaal kort te maken; Edwards zal zeker niet als derde eindigen in het kampioenschap! De plekken 3 en 4 gaan naar Biaggi en Barros en de eerst 2 plekken hoef ik niet eens te noemen natuurlijk *D

Maar hoe verklaar je dan dat Tamada al een race heeft gewonnen en Edwards 2e is geworden en Bayliss ook al verscheidene poduim plaatsten heeft gescoord vorig jaar. Ze komen alle drie vanuit de Superbike's ( Tamada zelfs vanuit het Japanse superbike ). Edwards constante scoren bracht hem waar ie nu staat. Bovendien is geen enkele race uitgevalluh. Wat Rossi betreft heb je gelijk, daar kunnen de andere 'GP'-coureurs ook niet tegenop. Maar ik vind de drie bovengenoemde toch wel van het kaliber Gibernau. Toch minstens even goed als Biaggi
 
Maar hoe verklaar je dan dat Tamada al een race heeft gewonnen en Edwards 2e is geworden en Bayliss ook al verscheidene poduim plaatsten heeft gescoord vorig jaar. Ze komen alle drie vanuit de Superbike's ( Tamada zelfs vanuit het Japanse superbike ). Edwards constante scoren bracht hem waar ie nu staat. Bovendien is geen enkele race uitgevalluh. Wat Rossi betreft heb je gelijk, daar kunnen de andere 'GP'-coureurs ook niet tegenop. Maar ik vind de drie bovengenoemde toch wel van het kaliber Gibernau. Toch minstens even goed als Biaggi

Precies, helemaal mee eens.
Maar WSB nivo is echt wel wat lager dan MotoGP, daar is geen twijfel over volgens mij ;)
Denk met een beetje mazzel dat Edwards 3e wordt dit jaar.
Van mij part mag Biaggi er zondag weer afstuiteren........ :X :X :X :X
 
Dit is mijn lijstje...

Tamada
Gibernau
Rossi

Yuki Takahashi
Porto
Pedrosa

Hector Barbera
Andrea Dovisioso
Marco Simoncelli
 
Maar hoe verklaar je dan dat Tamada al een race heeft gewonnen en Edwards 2e is geworden en Bayliss ook al verscheidene poduim plaatsten heeft gescoord vorig jaar. Ze komen alle drie vanuit de Superbike's ( Tamada zelfs vanuit het Japanse superbike ). Edwards constante scoren bracht hem waar ie nu staat. Bovendien is geen enkele race uitgevalluh. Wat Rossi betreft heb je gelijk, daar kunnen de andere 'GP'-coureurs ook niet tegenop. Maar ik vind de drie bovengenoemde toch wel van het kaliber Gibernau. Toch minstens even goed als Biaggi

Ok, het eerste is makkelijk. Tamada won omdat zowel Gibernau als Rossi eraf waren gestuiterd. Dat Edwards een keer 2e is geworden en dat Bayliss vorig jaar ook een paar podiumplaatsen heeft gehaald betekent uiteraard dat het hele goede rijders zijn en daartoe (blijkbaar) wel in staat. Echter, bijna iedereen in de motoGP is daartoe in staat en het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat de "vaste" jongen uit de motoGP gewoon beter zijn! Neem nou Bayliss en Capirossi, ik hoop dat je het toch met me eens bent dat Capirossi gewoon beter is. Vergelijk vervolgens Edwards met een Gibernau, een Barros, een Biaggi en je komt tot de conclusie dat ook die gewoon beter zijn. Nee, ik ben ook bepaald geen Biaggi fan en zie ook liever dat Edwards het beter doet dan hem, maar ik ben ook realistisch en ik denk echt dat die superbike gasten zichzelf overschatten.
Wat Tamada doet vind ik dan ook erg knap! :} In feite doet hij het beter dan Edwards (was het niet dat Edwards wel heel constant is en daardoor vrij hoog in het kampioenschap staat). En laten we het maar helemaal niet hebben over een Hodgson die zichzelf ook wel van het kaliber Rossi Biaggi beschouwd! Wat een bull! Zelfs Xaus is beter!

Mocht Edwards derde worden in het kampioenschap dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd, maar voor mij is er geen twijfel dat dat hem zeker nooit gaat lukken :9
 
ehhh jongens.
over discussies van WSB mannen als Hodgson verwijs ik je naar het andere forum dat dus over de Hodgson praatjes gaat.
Heeft er verder niemand iets te vertellen over Motegi?

Denk dat pedrosa wint en gaat strijden met Elias in de 250

en in 125 denk ik weer stoner en dovi

wordt erg spannend denk ik!!! :}
 
Las net dit op MotoGP site:

MotoGP News << back

Tamada: “I am hoping to beat Rossi with a big distance”
News, 15/09/04

Die Tamada krijgt ook praatjes zeg.....
vindt hem wel een super goede rijder. Steekt na Rossi momenteel in beste (goede) vorm.

Maar schept dit nu niet TEVEEL verwachtingen???

EN ONREALISTISCH denk ik!!! :?
 
Motegi is (net als Suzuka trouwens) eigendom van Honda, gebouwd om het 50-jarig bestaan van Honda te vieren a la raison van 350 miljoen dollar. Een echt Honda-domein dus en Honda zal er echt alles aan doen om er voor te zorgen dat Rossi NIET wint. Ik denk dat je in dat licht Tamada's uitspraak moet zien...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan