Grandprix Phillip Island/Australie

wat een geweldige race was dit weer zeg.
De start erg spannend. En die laatste ronde :} :} :} super gewoon.
Hij is echt mijn held die rossi.
En die gibbernau wat een saaie loser is dat zeg.
Beetje jammer dat hij zo reageerd.
ROSSI NMR 1
 
Geweldig! Wat spannend zeg :]
Valentino, super! Gefeliciteerd!
Haha, ook die bike gewoon aaien he. Mafketel. *D
Maar ook altijd die motivatie, dat willen winnen, dat drukken van dat ding tot over het limiet. Echt een rijder van wereldklasse. En een verdiend kampioen!

dat vond ik echt overdreven :o je zag hem gewoon wachten op een camera in de buurt... met zn geaai... net zo overdreven als het kussen van de M1 na de eerste race. beh.
verder wel verdiend gewonnen idd, heel mooi uitgespeeld en gaf giby mooi het nakijken.
had al geen hoge pet van em op, maar wat is ie toch lelijk als ie verliest... :X slechte verliezer idd.

knap van loris en jammer van bayliss. hij leek het te gaan redden maar zakte toch af. ik denk dat deze race precies laat zien waarom ducati bayliss laat gaan.
toch jammer van nakano, had hem wat meer van voren verwacht ondanks zn slechte training.
 
Rossi heeft bewezen de meest getalenteerde rijder te zijn van het hele veld. Hij is met "minder" materiaal kampioen geworden.

Terecht wereldkampioen dus :]
 
knap van loris en jammer van bayliss. hij leek het te gaan redden maar zakte toch af. ik denk dat deze race precies laat zien waarom ducati bayliss laat gaan.

Jammer idd van Bayliss en dan nemen ze Checa voor hem in de plaats die zal het een stuk beter gaan doen :?
Maar Checa is dan ook een heel stuk jonger, zo'n 3 jaar geloof ik

Ik hoop dat Bayliss toch nog een goed plekje kan vinden maar de spoeling wordt wel dun.

En het was een mooie race :)
Super van Rossi :} Het is wel jammer dat de laatste race in Valencia beetje voor spek en bonen is. En Gibernau tsja je kunt het hem niet kwalijk nemen dat ie zo pissig was, hij was dit jaar toch wel heel dicht bij de titel en dan zijn de druiven zuur.
 
Op zich ben ik het met je eens dat verliezen zuur is, maar Griezel is wel een heeeeele dikke zuurpruim :r
Wat had hij dan gewild, vandaag winnen, Rossi tweede en dan alsnog geen wereldkampioen geworden? Op een gegeven moment in de wedstrijd had hij een topsnelheid van 313kmh en Rossi 318kmh terwijl we toch allemaal weten dat de Honda veel sneller is.

Maar desalniettemin, ik vond het een geweldige wedstrijd, Rossi is verdiend wereldkampioen en Griezel moet maar wachten totdat Rossi is gestopt hahaha
 
Rossi idd een prachtwedstrijd.

Je moet alleen niet vergeten dat Rossi is begonnen met ruzie maken, En sete kan natuurlijk nu niet als een geslagen hond spontaan lief gaan doen!

maar rossi is tha man
 
Op zich ben ik het met je eens dat verliezen zuur is, maar Griezel is wel een heeeeele dikke zuurpruim :r
Wat had hij dan gewild, vandaag winnen, Rossi tweede en dan alsnog geen wereldkampioen geworden? Op een gegeven moment in de wedstrijd had hij een topsnelheid van 313kmh en Rossi 318kmh terwijl we toch allemaal weten dat de Honda veel sneller is.

Maar desalniettemin, ik vond het een geweldige wedstrijd, Rossi is verdiend wereldkampioen en Griezel moet maar wachten totdat Rossi is gestopt hahaha

Als Rossi tweede was geworden achter Sete was hij alsnog kampioen geweest. Sete had dan in punten nog gelijk kunnen komen maar Rossi had al 7 overwinningen, Gibernau "maar" 4.

Rossi is verdiend kampioen, vooral ook omdat hij de mindere motor had. Je ziet het aan de rest van de Yamaha rijders.

Rossi_06_04.jpg
 
Knap inderdaad van Rossi..op een yamaha die vorig seizoen niet veel soeps was..helemaal naar zijn eigen hand laten zetten en kampioen worden.

Ik snap Gibernau ook wel...na dat gedoe van afgelopen GP's...zou ik ook niet al te vrolijjk zijn geweest als ie dan verliest.

Ik ben geen fan van Rossi..dus over dat aaien ga ik het niet hebben :)
 
Volgens mij als ik op dat ding een dynorun doe, en hij doet er een, komt er bij hem gewoon 40pk bij op de chart. Die gast heeft gewoon zo'n charisma dat de fiets gewoon beter presteerd. Of komt het nou dat hij over de limieten van de fiets rijd en hem NOG op de baan weet te houden ook? :}
 
Fantastische race, ERG mooie actie van Gibernau in de eerste paar bochten! Wel weer jammer dat hij zo'n enorm slechte verliezer is :(

Rossi is gewoon 'da man'! :}
 
hier nog wat pics nu ik toch bezig ben:
116841.jpg

116842.jpg

116844.jpg

116846.jpg

116847.jpg




wie zal deze op zn kop gekregen hebben O-)
vette helm 8-)
116868.jpg

thx to crash.net })
 
Laatst bewerkt:
Ik vind deze helm
59_1.JPG

mooier of komt dat omdat ik hem zelf heb.

Zou ie in Valencia weer in een bijzondere outfit verschijnen als afsluiter ??????????????????
 
Rossi heeft niet alleen een nieuwe 'tegenstander' in Gibernau (..i.p.v. Biaggi..) gevonden, maar die heeft ook al dezelfde uitspraken als Biaggi:

Van MotoGP:

".. Sete Gibernau had little to say in the post-race television interviews after losing any chance he had of winning the MotoGP World Championship at Phillip Island on Sunday. However, once the dust settled and the Spanish rider had collected his thoughts, he revealed that a throttle problem had hindered his chances of beating Valentino Rossi to victory.."

't ging op haren en snaren en dan ineens was er een 'throttle problem'..duh :r
No Excuse..mr. Gibernau, you lose! :P
 
Rossi heeft niet alleen een nieuwe 'tegenstander' in Gibernau (..i.p.v. Biaggi..) gevonden, maar die heeft ook al dezelfde uitspraken als Biaggi:

Van MotoGP:

".. Sete Gibernau had little to say in the post-race television interviews after losing any chance he had of winning the MotoGP World Championship at Phillip Island on Sunday. However, once the dust settled and the Spanish rider had collected his thoughts, he revealed that a throttle problem had hindered his chances of beating Valentino Rossi to victory.."

't ging op haren en snaren en dan ineens was er een 'throttle problem'..duh :r
No Excuse..mr. Gibernau, you lose! :P

:^ leuk ook dat ie dat niet gelijk vertelt maar een tijd na de race...mooi verzonnen glibbernau
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan