Grappig om te zien....

BC: nu zie\'k je die naam daryl al in 2 topics gebruiken.. wtf is die knul?!

$1500 (positief denken) *43 = €1600
Da\'s eigenlijk niet eens zo verschrikkelijk duur. En aangezien de hoge fun factor zullen die dingetjes ook wel snel op de 2ehandsmarkt geraken...

Ja die kosten wat meer, heb het filmpje net eindeiljk kunnen kijken, ennuh dat zijn de duurdere minibikes, je hebt dus ook wat simpelere versies. Maar zoals ik al zei (geloof ik) ga gewoon naar zo\'n kartbaan in Belgie waar je op die dingen kan rijden. VOor het geld waar je een minibike van koopt, koop ik liever een normale motor.

Wel mooi aan het einde, toen een van die lui op z\'n bek ging, en weer reed, met z\'n handen zichzelf vooruit duwde om harder te gaan. Misschien moet ik dat eens bij mijn motor proberen, mogelijk dat ie dan harder rijd met de 25kw begrenzing ;)
 
Wel mooi aan het einde, toen een van die lui op z\'n bek ging, en weer reed, met z\'n handen zichzelf vooruit duwde om harder te gaan. Misschien moet ik dat eens bij mijn motor proberen, mogelijk dat ie dan harder rijd met de 25kw begrenzing ;)

Hoe snel gaat jou motor, eigenlijk..??? Mijne reed ongeveer 170Km/h tot 180Km/h achter een Mercedes aan, in slip-stream-mode.
Nu rijdt hij op 80pk...dus lekker snel :}
 
Zou je op zo\'n pocketbike je band zonder glimrandjes kunnen krijgen of zitten je voeten en je knieen dan in de weg ;) ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan