grappige antwoorden/ oplossingen topic techniek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.336
5.689
ik trap af
categorie klok met een gehoorapparaat horen luiden
kan zeer zeker, heb dat zelf gehad met een defecte pickup-spoel van de electronische ontsteking. [het stuk waar de CDI-unit zijn signaal vandaan krijgt] :)

wat gebeurt er als 2 carbs de benzine niet kunnen verbranden doordat de bobine/bougie z'n werk niet [goed] doet?

hij gooit het via het overloopventiel eruit die benzine en carb loopt bij stationair draaien snel over. Het bleek uiteindelijk niets met de carbs te maken te hebben, in mijn geval dan.

was ik wel ff mee bezig om dat te vinden, maar de symptomen als bij jou waren allemaal aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die kerel niet in de buurt van mijn alarminstallatie willen hebben _O-

Mooi medium dat internet, maar sommige mensen denken ineens overal verstand van te hebben...
 
Laatst bewerkt:
ach gos,



ze hebben zelfs een topic voor me aangedragen, :} :}


_O- _O-


maar goed;

jullie weten het natuurlijk allemaal veel beter, dat staat vast.
niemand zegt hier ooit iets verkeerds of legt het anders uit. O-)





bij deze laat ik jullie lekker alleen met je topicje, succes ermee! :W
 
ach gos,



ze hebben zelfs een topic voor me aangedragen, :} :}


_O- _O-


maar goed;

jullie weten het natuurlijk allemaal veel beter, dat staat vast.
niemand zegt hier ooit iets verkeerds of legt het anders uit. O-)





bij deze laat ik jullie lekker alleen met je topicje, succes ermee! :W
Draag nog eens een oplossing aan in het techniek gedeelte, dan heb ik weer iets om te linken ;)
 
ik trap af
categorie klok met een gehoorapparaat horen luiden

@ allemaal,


ik rijd inmiddels al 10 jaar motor en ben eigenlijk altijd al met de techniek etc erachter bezig geweest, vooral het electrische gedeelte waar vooral in het begin ik veel problemen mee heb gehad met deze fiets heb ik veel opgestoken.

Het wil er alleen weleens wat ongelukkig geformuleerd staan op MF omdat ik een hekel heb aan hele verhalen typen en dan word het wat afgekort.

je hebt mij nooit horen zeggen dat ik overal "verstand van heb" op welk topic hier..
ik vind dat ook zeer arrogant om te zeggen over iemand.

als er mensen zijn die hulp nodig hebben met [electrische] problemen probeer ik ze idd te helpen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Ik weet ook niet alles maar vaak genoeg om toch het op te lossen.

Niet dat het jullie verder iets aangaat; maar ik werk met systemen qua; intercom/beveiliging/ datatechnieken/camera's/telefonie

en brij dat allemaal aan elkaar en dan werkt het nog ook.
[gelukkig wel want dan krijg ik iddg betaald] *O* O-)

Dus dat jullie een topicje over medeMFér's gaan beginnen is eigenlijk vrij sneu,
en zegt meer over jullie als over een ander. Niets te doen?


Nu; als ik niets te doen heb ga ik altijd MFén,
toch nog een fijne avond allen. :W
 
@ allemaal,


ik rijd inmiddels al 10 jaar motor en ben eigenlijk altijd al met de techniek etc erachter bezig geweest, vooral het electrische gedeelte waar vooral in het begin ik veel problemen mee heb gehad met deze fiets heb ik veel opgestoken.

Het wil er alleen weleens wat ongelukkig geformuleerd staan op MF omdat ik een hekel heb aan hele verhalen typen en dan word het wat afgekort.

je hebt mij nooit horen zeggen dat ik overal "verstand van heb" op welk topic hier..
ik vind dat ook zeer arrogant om te zeggen over iemand.

als er mensen zijn die hulp nodig hebben met [electrische] problemen probeer ik ze idd te helpen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Ik weet ook niet alles maar vaak genoeg om toch het op te lossen.

Niet dat het jullie verder iets aangaat; maar ik werk met systemen qua; intercom/beveiliging/ datatechnieken/camera's/telefonie

en brij dat allemaal aan elkaar en dan werkt het nog ook.
[gelukkig wel want dan krijg ik iddg betaald] *O* O-)

Dus dat jullie een topicje over medeMFér's gaan beginnen is eigenlijk vrij sneu,
en zegt meer over jullie als over een ander. Niets te doen?


Nu; als ik niets te doen heb ga ik altijd MFén,
toch nog een fijne avond allen. :W
Het is heel aardig van je dat je andere wilt helpen met hun elektrische problemen, het probleem is dat dat niet lukt door ze verkeerd advies te geven.
In bijna al je berrichten staan dingen die tot het onmogelijke behoren.
Er zijn hier al enkele voorbeelden gegeven en zo nodig wil ik nog wel een paar voorbeelden laten zien maar ik denk dat het zo al erg genoeg is.
Van de andere kant, je oplossingen zijn vaak wel erg grappig *O*
 
Het is heel aardig van je dat je andere wilt helpen met hun elektrische problemen, het probleem is dat dat niet lukt door ze verkeerd advies te geven.
In bijna al je berrichten staan dingen die tot het onmogelijke behoren.
Er zijn hier al enkele voorbeelden gegeven en zo nodig wil ik nog wel een paar voorbeelden laten zien maar ik denk dat het zo al erg genoeg is.
Van de andere kant, je oplossingen zijn vaak wel erg grappig *O*


ik doe het niet om aardig gevonden te worden oid, maar zo zit ik in elkaar.

dat lijkt me heel sterk, gooi die voorbeelden maar op PB kijken we daar wel ff.



:W
 

Dat topic was wel een daverend succes. :)


haha, ik voel nu ook weer een succes opkomen,

Wil ik wel bij zeggen dat een beetje kritiek zoals bij suzukidude altijd op zijn plaats is.

Ik lees onderhand ook al weer een poosje mee en volgens mij kan iedereen onderhand wel in dit topic geplaatst worden, heb zelf ook wel eens een oerstomme opmerking gemaakt, zal eens kijken of ik die kan vinden ging over elektrotechniek.
(bleek geen fout te zijn pff scheelt dat weer haha)

Hoewel dit soort topics ook wel eens leuk zijn vind ik niet dat je mensen moet ontmoedigen om gewoon wat te zeggen, ook daarmee worden mensen soms geholpen en advies op een forum moet je natuurlijk altijd met een korreltje zout nemen.
 
Laatst bewerkt:
haha, ik voel nu ook weer een succes opkomen,

Wil ik wel bij zeggen dat een beetje kritiek zoals bij suzukidude altijd op zijn plaats is.


Ik lees onderhand ook al weer een poosje mee en volgens mij kan iedereen onderhand wel in dit topic geplaatst worden, heb zelf ook wel eens een oerstomme opmerking gemaakt, zal eens kijken of ik die kan vinden ging over elektrotechniek.
(bleek geen fout te zijn pff scheelt dat weer haha)

Hoewel dit soort topics ook wel eens leuk zijn vind ik niet dat je mensen moet ontmoedigen om gewoon wat te zeggen, ook daarmee worden mensen soms geholpen en advies op een forum moet je natuurlijk altijd met een korreltje zout nemen.


leg eens uit dat altijd... als je er niet mee accoord bent/gaat en je interpreteerd het anders wat er op een forum geschreven wordt wie z'n probleem is dat dan?
je zegt het zelf al; iedereen maakt zich daar schuldig aan.
En ik heb allang verteld hoe het zit met mijn kennis en dat ik het weleens anders bedoel of andere ervaringen heb, wat is daar mis mee? :W


verder;

moguh allemaal, :W

trouwens wel grappig dat TS zelf beticht wordt van datgene waarover ie een topic ooit startte en nu weer precies hetzelfde doet,


moraal; mensen zijn gewoon niet in hokjes te stoppen, en houden daar helemaal niet van... kijk maar na een oude quote uit z'n "topic" :') -O-


Wie moet je serieus nemen in dit technische deel van dit forum. Vooral voor onbekenden hier is het soms erg moeilijk om de goede post tussen de onzin uit te filteren

Ik noem er even een paar (niet geselecteerd op kennis of leeftijd)

Rambammel
p.h.c. Ritzen
JB37
MotorXtra

Graag aanvullingen. Ik ga geen pol maken, maar het wel bijhouden


dan krijg je deze reacties, zomaar een greep uit het topic en begrijpelijk ook nog...

Je kunt jezelf wel aanbieden, maar daar doe ik echt niets mee. Als je genomineerd wordt door 2 mensen waarvan ik weet dat hun mening waardevol is kom je erop. Ik vind mijn eigen mening ook waardevol.

De rest van het geleuter is standaard op een forum.
Heb jij jezelf met dit topic dan niet aangeboden als expert-expert? Aangezien je aangeeft dat je eigen mening zwaarder telt dan die van een ander.. groots gelul dus, want als je een beetje verder zou kijken dan je eigen topic lang is, dan zul je zien dat Hapo zeer zeker niet in dat lijstje misstaat. Hij past er echter niet in om 1 reden, en dat is dat je een zekere mate van arrogantie moet beschikken wil je aan deze lijst toegevoegd worden. Laat iedereen lekker in zn waarde, en zoals eerder gezegd, meerdere meningen in een topic leiden tot betere (en meer) oplossingen. Een forum is een discussie-plaats, waar jij blijkbaar naar streeft is een vraagbaak, iemand stelt een vraag, antwoord van een 'expert', slotje erop, volgende.. Hoe wil je uberhaupt iets leren als je als minder-expert niet eens verbeterd word door deze of gene? Want volgens jou stelling mag ik, als jonkie, alleen iets zeggen als ik er verstand van heb, zoniet, dan moet er maar over mijn post heengelezen worden.

Wie moet je serieus nemen in techniek






dat topic werd bijna een rel...
tis gewoon eigenlijk te zot voor woorden, sorry zot.... _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Lees wel vaker dat men zich ergert aan de antwoorden van de minder technisch onderlegden onder ons. Als dat allemaal dan zo erg / irritant / lachwekkend is, scherm dat deel van het forum dan af. Maak het zo dat een ieder een vraag aan kan maken maar dat alleen een select groepje kan reageren en de TS zelf. Hebben mensen als o.a. deze TS hun zin.. '(
 
Laatst bewerkt:
leg eens uit dat altijd... als je er niet mee accoord bent/gaat en je interpreteerd het anders wat er op een forum geschreven wordt wie z'n probleem is dat dan?
je zegt het zelf al; iedereen maakt zich daar schuldig aan.
En ik heb allang verteld hoe het zit met mijn kennis en dat ik het weleens anders bedoel of andere ervaringen heb, wat is daar mis mee? :W


verder;

moguh allemaal, :W

trouwens wel grappig dat TS zelf beticht wordt van datgene waarover ie een topic ooit startte en nu weer precies hetzelfde doet,


moraal; mensen zijn gewoon niet in hokjes te stoppen, en houden daar helemaal niet van... kijk maar na een oude quote uit z'n "topic" :') -O-dan krijg je deze reacties, zomaar een greep uit het topic en begrijpelijk ook nog...Heb jij jezelf met dit topic dan niet aangeboden als expert-expert? Aangezien je aangeeft dat je eigen mening zwaarder telt dan die van een ander.. groots gelul dus, want als je een beetje verder zou kijken dan je eigen topic lang is, dan zul je zien dat Hapo zeer zeker niet in dat lijstje misstaat. Hij past er echter niet in om 1 reden, en dat is dat je een zekere mate van arrogantie moet beschikken wil je aan deze lijst toegevoegd worden. Laat iedereen lekker in zn waarde, en zoals eerder gezegd, meerdere meningen in een topic leiden tot betere (en meer) oplossingen. Een forum is een discussie-plaats, waar jij blijkbaar naar streeft is een vraagbaak, iemand stelt een vraag, antwoord van een 'expert', slotje erop, volgende.. Hoe wil je uberhaupt iets leren als je als minder-expert niet eens verbeterd word door deze of gene? Want volgens jou stelling mag ik, als jonkie, alleen iets zeggen als ik er verstand van heb, zoniet, dan moet er maar over mijn post heengelezen worden.

Wie moet je serieus nemen in techniek






dat topic werd bijna een rel...
tis gewoon eigenlijk te zot voor woorden, sorry zot.... _O- :W




zo,



en nu genoeg zand gestrooid en ik ga aan het werk, en laat dit "topic" lekker voor wat het is....



werkze allemaal, :W :W
 
ik doe het niet om aardig gevonden te worden oid, maar zo zit ik in elkaar.

dat lijkt me heel sterk, gooi die voorbeelden maar op PB kijken we daar wel ff.



:W
Je kan toch gewoon zelf je berichten nalezen ?
Als je niet ziet wat er allemaal niet klopt is het advies om vooral geen advies meer te geven maar om alleen maar vragen te stellen.
Ik zie dat je antwoorden niet kloppen maar een leek (zoals jij b.v.) gaat dingen verkeerd doen.
Als ik dat nu allemaal in PB ga plaatsen weten de andere leken nog steeds niet dat ze je advies met een korrel zout moeten nemen.
Meestal word je wel verbeterd door een ander als je een bericht plaatst.
Misschien is dat het moment om eens uit te zoeken hoe het werkelijk zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan