grappige antwoorden/ oplossingen topic techniek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.334
5.688
ik trap af
categorie klok met een gehoorapparaat horen luiden
kan zeer zeker, heb dat zelf gehad met een defecte pickup-spoel van de electronische ontsteking. [het stuk waar de CDI-unit zijn signaal vandaan krijgt] :)

wat gebeurt er als 2 carbs de benzine niet kunnen verbranden doordat de bobine/bougie z'n werk niet [goed] doet?

hij gooit het via het overloopventiel eruit die benzine en carb loopt bij stationair draaien snel over. Het bleek uiteindelijk niets met de carbs te maken te hebben, in mijn geval dan.

was ik wel ff mee bezig om dat te vinden, maar de symptomen als bij jou waren allemaal aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Live and let live :Y
Geniet gewoon van de (on)zin die hier overal gepost wordt, of het klopt of niet, maakt geen biet uit :N :N
Als je alles wil weergeven wat niet klopt, begin dan ook maar een nieuw forum over wikipedia, want daar staat nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer onzin ;)

Just my 2ct's
 
Volgens mij...maar wie ben ik dan..

Het lijkt me het belangrijkste dat in dit topic leuke of aparte plempsels worden getoond.

Wie de "grappige" uitspraken ooit hebben gedaan, mag volgens mij niet het belangrijkste zijn.
En waarom, dat snapt iedereen wel lijkt me..of het moet over jezelf gaan natuurlijk ;)
 
Je kan toch gewoon zelf je berichten nalezen ?
Als je niet ziet wat er allemaal niet klopt is het advies om vooral geen advies meer te geven maar om alleen maar vragen te stellen.
Ik zie dat je antwoorden niet kloppen maar een leek (zoals jij b.v.) gaat dingen verkeerd doen.
Als ik dat nu allemaal in PB ga plaatsen weten de andere leken nog steeds niet dat ze je advies met een korrel zout moeten nemen.
Meestal word je wel verbeterd door een ander als je een bericht plaatst.
Misschien is dat het moment om eens uit te zoeken hoe het werkelijk zit.


Wat jij zegt is jouw mening, en wat ik zeg de mijne..

Nogmaals;

Je kan het maar niet laten gaan he? Wie noem je een leek? Denk je mij te kunnen doorgronden na een paar technische posts?? :')
Wat een arrogantie, je bent al vanaf het begin bezig met verbeteren in diverse topics,

Meestal wordt je wel verbeterd...... Ik heb er zat geholpen hier, maar goed.
Waarom zou ik jou om toestemming vragen als ik iets post??

Tis gewoon triest.... Ik dacht dit netjes op te kunnen lossen maar jij wil alles in the open...

Best. Wat een azijnzeikers hier zeg, kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen gaat bekritiseren..

Met andere woorden; ga lekker op het dak zitten met je gelijk, zo goed?
Das toch de reactie die je wilde /om vroeg?



Mijn moeder zei altijd: kijk eerst naar de balk in je eigen oog en daarna pas naar de splinter van een ander.
:W
 
Verkapt "ik weet het beter dan de rest" topic, vind je niet?

Als mensen het niet eens zijn zoeken ze dat maar in het desbetreffende topic, of via prive berichten uit.
Maar je gaat naar mijn mening te ver door een topic te openen en daar andere mensen te gaan bekritiseren. :N

Ik heb dus ook om een slotje van dit topic gevraagd.
Of ie er komt of niet zien we dan wel weer, maar jullie mogen wel weten dat IK het iig niet eens ben met deze "werkwijze" :W
 
Laatst bewerkt:
Mijn moeder zei altijd: kijk eerst naar de balk in je eigen oog en daarna pas naar de splinter van een ander.
:W

Eigenlijk... kan het best zijn dat je mama dat zei...
maar het komt toch echt uit de Bijbel... (Matteüs 5:1-8:1 Bergrede)
(waarom ik dit weet: geen idee, maar das het enige wat me ooit bij bleef uit godsdienst-les)


Werp uw paarlen niet voor de zwijnen, zij zullen ze slechts vertrappelen :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan