Gratis abonnement ProMotor/ wel of niet blij mee?

Gratis Promotor jaarabonnement op de Rai

  • Heb ik ook, zeg ik straks op.

    Stemmen: 2 9,5%
  • Heb ik ook, weet het nog niet.

    Stemmen: 1 4,8%
  • Heb ik ook, blijf ik houden.

    Stemmen: 0 0,0%
  • ProMotor gratis is nix

    Stemmen: 1 4,8%
  • ProMotor gratis is leuk

    Stemmen: 8 38,1%
  • Je hebt Viccie verrast :P

    Stemmen: 9 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    21

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
N.a.v. deze opmerking van Viccie, heb ik besloten m'n best te doen om het laatste topic van 2003 motorgerelateerd te laten zijn...

Ik heb Viccie dus hier beloofd hem te gaan verassen.... :)

Heb natuurlijk de hele avond zitten denken, wat niet meeviel met drank, de knallen buiten en een "papa, ik kan niet slapen kereltje" in de buurt... B|

Maar toen bedacht ik me ineens de post van vanmorgen. Daar zat het eerste gratis exemplaar van ProMotor bij, van het jaarabonnement wat ik op de Rai zomaar (net als vele anderen) kreeg aangeboden voor het enorme bedrag van € 0,00...

cover10,0.jpg


Maar nu de vraag: Moet ik daar eigenlijk blij mee zijn?
Moet ik het straks voor het einde van dat jaar opzeggen?

Ben benieuwd naar wie er nog meer gebruik heeft gemaakt van deze actie en wat jullie er mee gaan/zouden doen...



Gelijk maar het eerste polletje van 2004 ;)


En Viccie, heb ik je verrast of nie?.... ;)
 
Laatst bewerkt:
EEN HEEL JAAR GRATIS !!!!

Ik moet er gewoon voor betalen !!!! Ga maar eens opzeggen denk ik.(dan kunnen ze beter de abonnee's die wel betalen een caderau geven)

(yes, ook dit jaar al mijn vingers nog)

greetz,

Ted
 
N.a.v. deze opmerking van Viccie, heb ik besloten m'n best te doen om het laatste topic van 2003 motorgerelateerd te laten zijn...

Ik heb Viccie dus hier beloofd hem te gaan verassen.... :)

Heb natuurlijk de hele avond zitten denken, wat niet meeviel met drank, de knallen buiten en een "papa, ik kan niet slapen kereltje" in de buurt... B|
En ik dacht dat jij hier zei dat je vanavond wel wat anders te doen had :? ;) :+
 
Waarom heb ik nix gehoord, gezien of gemerkt van deze actie op de RAI. B|

Tja, ze stonden gewoon bij de trap naar de uitgang. Aan de zijkant, voor het hotdogtentje, met een Agusta op de achtergrond en stapels van het blad om uit te delen. Je kon daar gewoon een formuliertje invullen voor een gratis lidmaatschap van een jaar.... :)
 
Gaat werken volgens de rekenaars van de ANWB. Doordat ze hun logistiek helemaal waterdicht hebben. Is al een x Pro gebeerd met 1/2 jaars abo's. Onder de streep blijven er genoeg hangen om de zaak rendabel te maken. Boven de strep is het al rendabel. Want met een keurige uitdrai van het antal abo's wordt de advertentieverkoopafdeling gericht op pad gestuurd onder de kreet " Kijk eens hoeveel wij er hebben!" Ik heb Mang Yuan van Yamaha ervan proberen te overtuigen hoe handig het is om mij een TDM te geven. Dat verhoogt de kans dat ik de volgende gewoon koop enorm!
 
... een goed plan dus. Wij zouden het ook graag doen, mar kunnen we voorfinanciering niet trekken. Dus mijn opmerking was zeker niet negatief bedoeld
 
... een goed plan dus. Wij zouden het ook graag doen, mar kunnen we voorfinanciering niet trekken. Dus mijn opmerking was zeker niet negatief bedoeld

Stuur maar eens een enkel gratis exemplaar op, dat kunnen jullie vast wel trekken..... ;)
Ben gewoon benieuwd, naar wat jullie maken....
 
Het antwoord op de prijsvraag is: 270 (aantal GP overwinningen), heb ik toen bij de MV agusta stand gecheckt. En heb het 2 keer invult, heb dus nu 2 exemplaren van het tijdschrift, maar die MV heb ik nog niet binnengekregen.... ;(
 
Het antwoord op de prijsvraag is: 270 (aantal GP overwinningen), heb ik toen bij de MV agusta stand gecheckt. En heb het 2 keer invult, heb dus nu 2 exemplaren van het tijdschrift, maar die MV heb ik nog niet binnengekregen.... ;(

Ik krijg em nooit binnen.... Wist het antwoord nie en had geen tijd/zin meer om naar binnen te gaan en het te vragen/checken.... " B| "

Maar goed, mag toch een jaar gratis plaatjes kijken en dat was toch een leuker aanbod dan dat van Motor73... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan