Gratis abonnement ProMotor..

Tumblin Tummie

Die hard MF'er
19 feb 2003
718
37
Zuid-Limburg
Iedereen die op de MotorRAI een gratis abonnement van ProMotor heeft aangevraagd (en gekregen) moet er even aan denken dat zij een opzeg termijn van 3 maanden hebben.
Anders zit je er nog een jaar aan vast (maar dan tegen betaling).

Bij deze dus even de herinnering om dat abonnement deze maand op te zeggen.
Zeker met de vakanties in het vooruitzicht, zou je wel eens net te laat kunnen zijn.

Als je tevreden bent over ProMotor, dan hoef je niets te doen (behalve dan de acceptgiro ondertekenen, natuurlijk).
 
En heb de ANWB gemachtigd automatisch af te schrijven ,dan sturen ze ook geen acceptgiro

EgbertO
 
Oh :?
Op de MotorBEURS stonden ze ook, maar daar is de afspraak die ze met mij maakten dat ik de Promotor drie keer gratis kreeg zonder verdere verplichtingen. Na die drie keer zou ik benaderd worden met de vraag of ik abonnee wil worden.
Geen opzegtermijn dus...Ben trouwens ook nog niet benaderd.... :?
 
Oh :?
Op de MotorBEURS stonden ze ook, maar daar is de afspraak die ze met mij maakten dat ik de Promotor drie keer gratis kreeg zonder verdere verplichtingen. Na die drie keer zou ik benaderd worden met de vraag of ik abonnee wil worden.
Geen opzegtermijn dus...Ben trouwens ook nog niet benaderd.... :?


zo'n soort verhaal ja, maar je moest wel een krabbel zetten op een briefje waar dat niet zo letterlijk op stond.
 
zo'n soort verhaal ja, maar je moest wel een krabbel zetten op een briefje waar dat niet zo letterlijk op stond.
ja precies
heb er ook nog niks over gehoord

de eerst heb ik ff doorgekeken de andere zo door naar het oud papier, vind het een blad van niks om eerlijk te zijn
 
Vind het blad inderdaad ook niet veel soeps... :Z

Viel me trouwens op dat de bestuurder van de SV1000 (nr. 05 blz 49) wel een vrij aparte zit heeft :? Hij gaat nog net niet op de duoseat zitten...
 
OK nog even voor de "administrateurs" onder ons
(ik bedoel eigenlijk voor al diegenen met een "Oh ja, dat had ik nog willen doen"-manier van werken)

Het opzegadres is
ANWB Ledenadministratie
Postbus 93200
2509 BA den Haag

En vermeld nauurlijk ook alle gegevens die op het adresstrookje staan.

[me]Tumblin Tummie denkt dat nu een aantal MF-ers de plastic wikkel, met daarin het adresstrookje, uit de prullebak gaat vissen[/me]
 
Iedereen die op de MotorRAI een gratis abonnement van ProMotor heeft aangevraagd (en gekregen) moet er even aan denken dat zij een opzeg termijn van 3 maanden hebben.
Anders zit je er nog een jaar aan vast (maar dan tegen betaling).

En dat viel dus mee, ik heb nix gedaan (vergeten) en kreeg net het laatste exemplaar in de bus, compleet met bevestigingsbrief van "mijn" opzegging... :) :)
 
ik had een gratis jaarabonnement. ruim op tijd (eind juli) heb ik een brief gestuurd waarin ik duidelijk maakte dat ik het abonnement niet wenste te verlengen.

sindsdien geen enkel exemplaar meer ontvangen (ook geen brief oid)
 
ik had een gratis jaarabonnement. ruim op tijd (eind juli) heb ik een brief gestuurd waarin ik duidelijk maakte dat ik het abonnement niet wenste te verlengen.

sindsdien geen enkel exemplaar meer ontvangen (ook geen brief oid)

Had je dus beter niets kunnen doen, dan ging het allemaal automatisch... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan