Gratis af te halen; 1 set profi lekschalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.606
1.924
Ik heb een hele stapel kunststof lekschalen, waar ik er zelf al tijden 2 van gebruik, om b.v. olie in op te vangen bij de zirkwiebrommurt en onderdelen in schoon te spoelen met ontvetter of thinner of om een verfblik in te zetten bij het klussen......

En daar wil ik vanaf dus: iedereen die de moeite neemt ze op te halen kan er 2 krijgen.

(opsturen kost +/_ 8-9 euri..)

full


Afhalen omgeving Ermelo...update 28-12-09:

HEB NOG 5 SETJES (@ 2 bakken) LIGGEN
 
Laatst bewerkt:
waar evt af tehalen
woon zelf in de buur van arnhem

en ik ben niet zo heel creatief maar verkoop je ze ook gewoon tegen een leuk bedrag (verzk natuurlijk voor mij ) ik hoor het graag
 
waar evt af tehalen
woon zelf in de buur van arnhem

en ik ben niet zo heel creatief maar verkoop je ze ook gewoon tegen een leuk bedrag (verzk natuurlijk voor mij ) ik hoor het graag

owkeee......jij zit nog niet in de top tien hier :W

het gaat me niet om geld in dit geval, dus dat is voor mij de laatste optie....

:)
 
Ik hoef ze niet :+ Aan benzine ben ik meer kwijt dan dat ik die bakjes zelf koop ;) Maar voor de mensen is hier het wel handig om te weten waar je ongeveer woont, een tros bananen uit maastricht is vast niet lekkerder dan een tros bananen uit Harderwijk ;)
 
Ik hoef ze niet :+ Aan benzine ben ik meer kwijt dan dat ik die bakjes zelf koop ;) Maar voor de mensen is hier het wel handig om te weten waar je ongeveer woont, een tros bananen uit maastricht is vast niet lekkerder dan een tros bananen uit Harderwijk ;)

da,s waar,maar deze lekbakken vind je niet op elke hoek van de straat...dus als iemand ze wil heeft ie er ook wel wat voor over denk ik,gewoon weggeven kan altijd nog,maar goed,dat is de weg van de minste weerstand :+
 
zo als eederer vermeld woont u in herderwijk en dan is iets creatiefs verzinnen en dan op sturen en dan de bakken terug sturen net zo duur als dat ik hier na de brezan of gami ga en zelf 1 a 2 stuks koop

dus dan heeft het weinig nut (woon zelf in arnhem)

dus dacht voor een klein bedrag + de bijkomende kosten van het verzenden (is 06.75 euro)
leek me net zo makkelijk
 
tja...
ik kom uit de Zaanstreek, heb niet direkt de tijd om langs te komen, dus als opsturen tegen verzendkosten een optie is?? (ik zou er graag 2 willen)

tegenprestatie:

ik zoek een leuke aparte ludieke en toch aansprekende en stoere kleurstelling voor mijn naakte Guzzi V11 en jij mag erover meedenken!! *O* *O*
(evt voorbeeldje in Paint?)

ik loop zelf een beetje te fantaseren over een JPS (lekker eighties) combinatie met mat en glans
 
Laatst bewerkt:
Ik zie alweer dat die dingen voor een appel en een ei van de hand gaan.


ik bied dan 2 appels en 1 ei (kan indien gewenst gekookt en beschilderd worden)

die lekbakken zijn wel handig want ik zie net dat de kleuren van m'n papegaai uitlopen -O-

m'n vader had ook lekkage in z'n kabelboom, die vond 't ook al zonde dat al die elekrtiziteit het putje van z'n werkplaats in liep
 
Ik zie alweer dat die dingen voor een appel en een ei van de hand gaan.

de krediet crisis slaat hard toe idd :')

ik dacht iets aardigs opgezet te hebben,maar blijkbaar is er niet echt animo voor en creatief zijn is nog helemaal niemand geweest hier,.... '( ja creatief met mij die dingen voor naks aftroggelen..zo jammer... :/


komop mannetjes, jullie kunnen beter *O* *O*
 
tja...
ik kom uit de Zaanstreek, heb niet direkt de tijd om langs te komen, dus als opsturen tegen verzendkosten een optie is?? (ik zou er graag 2 willen)

tegenprestatie:

ik zoek een leuke aparte ludieke en toch aansprekende en stoere kleurstelling voor mijn naakte Guzzi V11 en jij mag erover meedenken!! *O* *O*
(evt voorbeeldje in Paint?)

ik loop zelf een beetje te fantaseren over een JPS (lekker eighties) combinatie met mat en glans

Ik wil er wel een rondje assen mee doen, krijg je daarna 20 lekschalen :+
 
ik heb nogal een prettige uitstraling, die bakjes zouden dus wel te pas komen om onder de dames te plaatsen wanneer ik in hun blikveld kom.

ik kan er voor dit doel wel meer gebruiken, maar als de norm 2 is houdt ik mij aanbevolen, dat scheelt iets.

ik moet zondag naar de Veluwe, heb ik al gewonnen?
 
ik heb nogal een prettige uitstraling, die bakjes zouden dus wel te pas komen om onder de dames te plaatsen wanneer ik in hun blikveld kom.

ik kan er voor dit doel wel meer gebruiken, maar als de norm 2 is houdt ik mij aanbevolen, dat scheelt iets.

ik moet zondag naar de Veluwe, heb ik al gewonnen?

_O-

kom jij er maar ff 2 afhalen :W als ik er niet ben liggen ze in het houthok :+
 
ik bied dan 2 appels en 1 ei (kan indien gewenst gekookt en beschilderd worden)

die lekbakken zijn wel handig want ik zie net dat de kleuren van m'n papegaai uitlopen -O-

m'n vader had ook lekkage in z'n kabelboom, die vond 't ook al zonde dat al die elekrtiziteit het putje van z'n werkplaats in liep

Ik dacht dat je ze nodig had om de versnellinsbakolie van je golf in op te vangen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan