Gratis af te halen: Barnett stickers etc

760797_29153390-alive-splash-kick.JPG


Laatste, ander gaat het de papierbak in :Y
 
Hoi,

Heb jij in de TLR barnett koppelingsveren zitten en zo ja, merk je verschil? Aanrader? wat is er veranderd? *O*
 
Hoi,

Heb jij in de TLR barnett koppelingsveren zitten en zo ja, merk je verschil? Aanrader? wat is er veranderd? *O*
Zijn onder garantie vervangen bij mij. De Barnett veren zijn wat zwaarder maar merkbaar? Heb de gewone hydraulische koppeling dus merk weinig verschil. Enigste is dat ie nu niet meer doorslipt.

Die dingen hoef je niet op voorhand te vervangen, gaat ie slippen is het zo gepiept.
 
ff offtopic hoor, maar hoe bevalt die logitech mx518 in games?
zit te kijken naar een nieuwe muis en d8 aan deze of de logitech g5, maar die is gelijk weer 2 tientjes duurder.
Ik ben er erg over te spreken. Zou geen andere willen. Ik ben jaren geleden begonnen mwet de MX-500, die was helaas op een gegeven moment echt versleten. Stond ik ook te kijken naar de G5 etc. Maar ik miste de 2e duimknop die ik gewend was. De G5 is zeker geen slechte muis, maar verschillende testen van bijv. Tweakers.net hebben aangetoond dat de MX-500 de beste muis was, gevolgd door de 518, daarna pas de G5 etc.


Speelde heeeel erg veel Enemy Territory en Counter Strike Source. Heel fijne muis, betrouwbaar en kan tegen een stootje.
 
Ik ben er erg over te spreken. Zou geen andere willen. Ik ben jaren geleden begonnen mwet de MX-500, die was helaas op een gegeven moment echt versleten. Stond ik ook te kijken naar de G5 etc. Maar ik miste de 2e duimknop die ik gewend was. De G5 is zeker geen slechte muis, maar verschillende testen van bijv. Tweakers.net hebben aangetoond dat de MX-500 de beste muis was, gevolgd door de 518, daarna pas de G5 etc.


Speelde heeeel erg veel Enemy Territory en Counter Strike Source. Heel fijne muis, betrouwbaar en kan tegen een stootje.

okay thanks.
Bij de 2e generatie g5 zit de 2e duimknop er wel op btw.
Maar die wil ik idd zelf ook wel altijd hebben.
ikzelf speel nog steeds rainbow six ravenshield :) tis al een wat ouder spel maar echt een mooie shooter.
Ik ga eens even naar de mx-500 kijken nog dan. thanx
 
Terug
Bovenaan Onderaan