Gratis af te halen, motorboekjes

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
7
Den Haag
In augustus ga ik verhuizen en ik heb besloten om die enorme stapel motorboekjes maar niet meer mee te nemen. Daarom gratis af te halen in Den Haag bijna complete jaargangen M&T en Promotor vanaf 1997. Ik heb ze nog niet gesorteerd en ik wil een paar boekjes, waar tests in staan van mijn eigen motor (F6) zelf houden. Liefhebbers?
 
Ho ho vrienden! Dat feest gaat niet door! Dan ben ik nog weken bezig met het uitventen van mijn motorboekjes. Het is alles of niks.

;) ;)
 
Met zo'n stapel motorboekjes ben je er in ieder geval van verzekerd dat je de komende winter goed doorkomt!

:]
 
Kan ik ze volgend weekend op komen halen?

Verhip, had nou eerder zo positief gereageerd, dan had je ze zeker gehad. Vanochtend mailde al iemand anders of ie ze hebben mocht, daar ben ik nog een telefoontje van te wachten. Als het niks wordt zijn ze van jou, maar anders is het jammer. Je hoort nog wel van me.

:)
 
Verhip, had nou eerder zo positief gereageerd, dan had je ze zeker gehad. Vanochtend mailde al iemand anders of ie ze hebben mocht, daar ben ik nog een telefoontje van te wachten. Als het niks wordt zijn ze van jou, maar anders is het jammer. Je hoort nog wel van me.

:)


'( '( '( Maar hopen dat die niks van zich laat horen... Maar heb zo'n geval dat dat niet het geval zal zijn.
 
Hoe staat het ervoor met de zaken?

Nou, ik heb nog niets gehoord. Weet je wat, als ik morgenavond om tien uur nog niks gehoord heb zijn ze voor jou. Wie weet waarom ie niet kon bellen en vind het daarom een beetje l*llig om het nu al af te breken. Zou ik bij jou ook niet doen. Is dat goed?
 
Nou, ik heb nog niets gehoord. Weet je wat, als ik morgenavond om tien uur nog niks gehoord heb zijn ze voor jou. Wie weet waarom ie niet kon bellen en vind het daarom een beetje l*llig om het nu al af te breken. Zou ik bij jou ook niet doen. Is dat goed?

Ok ik zal mijn timer alvast zetten voor vanavond


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan