Gratis af te halen: stapel tijdschriften 2004-2010

el Vagamundo

MF'er
10 nov 2006
110
0
Sint-Michielsgestel
Gratis af te halen:

Stapel Tijdschriften van de jaargangen 2004-2010. Geen complete jaargangen.

Onder andere de tijdschriften van Motor, Pro-motor, Moto73, KicXstart en MotoPlus.


30136d0fd0a423ccd84d2fef8250d056


48b7eaa4f61344f43384602f321587a1
 
Hey :W

Ik denk dat je het niet wilt, maar toch stel ik je de vraag:

Ben al een tijdje op zoek naar artikelen van motoplus (of ander motorblad) met testen van 2004 R1.

Ben zelf geabboneerd op Motoplus en via de zoekmachine voor leden al gezocht (gaat echter niet verder terug dan 2006) en zelfs de redactie van motoplus kon mij niet verder helpen.

Heb je toevallig de uitgave van Motoplus waarin ze de R1 2004 aan de tand voelen?

Als het teveel werk is, dan houdt het op, maar zou mooi zijn!

Alvast bedankt voor je antwoord
 
Hey :W

Ik denk dat je het niet wilt, maar toch stel ik je de vraag:

Ben al een tijdje op zoek naar artikelen van motoplus (of ander motorblad) met testen van 2004 R1.

Ben zelf geabboneerd op Motoplus en via de zoekmachine voor leden al gezocht (gaat echter niet verder terug dan 2006) en zelfs de redactie van motoplus kon mij niet verder helpen.

Heb je toevallig de uitgave van Motoplus waarin ze de R1 2004 aan de tand voelen?

Als het teveel werk is, dan houdt het op, maar zou mooi zijn!

Alvast bedankt voor je antwoord

Ik heb even gekeken maar heb geen Motoplus van 2004. Wel heb ik Motor-Magazines van 2004 met daarin Sportmotor van het jaar verkiezingen deel 1 en 2, nog een Sportmotor van het jaar test deel 1 en 2 en een Yamaha R1 2004 vergeleken met een Superstock. Dus als je daarin geïnteresseerd bent hoor ik het wel.
 
Ik heb even gekeken maar heb geen Motoplus van 2004. Wel heb ik Motor-Magazines van 2004 met daarin Sportmotor van het jaar verkiezingen deel 1 en 2, nog een Sportmotor van het jaar test deel 1 en 2 en een Yamaha R1 2004 vergeleken met een Superstock. Dus als je daarin geïnteresseerd bent hoor ik het wel.

Ja zou heel erg mooi zijn !! :Y
Zou je die naar mij willen verzenden (uiteraard tegen betaling van verzendkosten) ?

Je kan me anders pb'en of mailen op ralphzonneveld@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Hier interesse - en het is een 40min rijden dus te doen. :Y
Wanneer komt het uit om ze eens op te pikken (als ze er nog zijn tenminste)?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan