gratis benzine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
gratis benzinebron

Voor ons niet weggelegd maar wat zou het fantastisch zijn. Recht op gratis benzine.....Ik was al blij met die 5 E die benzine hier goedkoper is geworden per tank. Lekker om even over te dromen :z
 
120 liter in de maand,. zover krijg ik met commuten nog niet eens weg,
 
Laatst bewerkt:
Als ze dat hier zouden invoeren, dan zou ik best wel balen, want je krijgt dan natuurlijk ook geen airmiles meer. Stelletje naaiers.
 
Als ze dat hier zouden invoeren, dan zou ik best wel balen, want je krijgt dan natuurlijk ook geen airmiles meer. Stelletje naaiers.


_O-

Oh shit, daar gaan ook mijn freebees, had na 10 jaar sparen bijna het tostiapparaat bij elkaar -O-
 
Fraude in Turkmenistan?

Ik sta paf. Net Hollanders daar...
 
dat dit soort landen en praktijken nog stand kan houden, mooi om te zien :)
wij hebben het vast beter op andere gebieden :+
 
dat dit soort landen en praktijken nog stand kan houden, mooi om te zien :)
wij hebben het vast beter op andere gebieden :+


"De gratis brandstof is een erfenis van het bizarre bewind van Saparmurat Niyazov (1940-2006) die over zijn volk heerste met vrijwel gratis voorzieningen en feestdagen zoals de nationale Meloendag. Onder zijn regime kostte benzine aan de pomp 1,5 eurocent per liter."



Raar verhaal. In 1 zin klinkt het als een dictator en tegelijkertijd als 1 groot feest _O-
 
Allemaal hartstikke leuk enzo die gratis benzine. Maar die Meloen feestdag hoe zit dat?
:^

melons_new_280_528554a-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan