gratis circuit rijden 24 uur per dag

ga er gewoon heen en kijk eerst of het vies is, en of er verdacht uitziende "kliko bakken" of auto's staan, zo niet: Racuh!! :P
 
Nou vergeet het maar in Oss, ben er vandaag ff geweest en ze hebben het "Circuit" op 2 plaatsen versperd een met hekken en de andere met betonblokken.
Het zat er aan te komen, ik was er in het weekend en toen kon je er nog gewoon rijden, maar op een gegeven moment ging ik thuis de GP kijken, en toen ik terug kwam hebben ze in de chicanes en bochten het kunstgras weggehaald en bijna alle bochten lagen vol met zand.
En vandaag lag er nog meer zand in de bochten, zeilige mensen hoor die dat doen.

Het is en blijft een openbare weg, maar wie heeft daar nu last van je?? er staan 3 huizen omheen, en alles is overzichtelijk dus opzich ook redelijk veilig.
Maar goed wij trekken toch aan het kortste eind.

En toen ik er zondag was reden er nogal wat petjes rond in golfjes en astra's
die gaan daar een beetje staan spollen en aan de handrem trekken.
Wij zijn ook niet goed bezig maar in ieder geval beter als die frotters :)

Kortom weer een circuitje minder.
Het is maar goed dat er circuitdagen zijn, kunnen we ons daar uitleven.

Dennis
 
Hee da's vaag. Het was een week of 2 geleden op stadsTV van Brabant en die man stond toch echt uitgebreid te verkondigen dat het was bedoeld als CIRCUIT en inderdaad vrij voor iedereen. Je zag er zelfs iemand vanuit de motorsport die daar heen gaat om zijn rondjes training te rijden!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan