Gratis de dagwaarde van je motor berekenen

Ik zou er gelijk een schuur van vol kopen.
Ik zou nog 124 euro voor mijn Wildstar moeten kunnen krijgen.
 
Ik weet niet wat je waar in moet vullen maar ik kom volgens de link nie bij een dagwaardebepaling uit...
 
Het aantal kilometers dat je invult zijn het aantal kilometers dat je per jaar rijdt, niet de de kilometerstand van de motor.
Dat begrijp ik :')
Ik gaf aan dat er eerder vandaag nog een extra veld tussen stond waar je de huidige kilometerstand van de motor in voerde. Die lijkt nu weg ;)

Ik weet niet wat je waar in moet vullen maar ik kom volgens de link nie bij een dagwaardebepaling uit...
Ff ingangsdatum, type verzekering en kenteken invullen. Als je dan uit het veld klikt krijg je de rest van de gegevens te zien.
 
Mijn motor heeft volgens hun berekening nog een restwaarde van € 19K, iets meer dan de helft van de nieuwwaarde. De KM stand is 140K km. Ik vraag me af welke motorrijder dit zou willen betalen. Laat staan welke handelaar dit als inruilwaarde zou willen geven....
Het is wel zo ongeveer mijn eigen boekwaarde bij lineaire afschrijving...... (ik droom dat ik dat kan realiseren)
M.a.w.: de berekening is gewoon een slag in de lucht.
 
Toch nog 96 euro voor mijn Dragstar! Gelukkig denkt Gashendel/MP daar heeeeeeel anders over. :+
 
Conclusie: er klopt vrij weinig van :')

Zal de openings post even aanpassen voor het geval mensen verkeerde verwachtingen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Al die roepers hier dat hun 25 jaar oude motor niets meer waard is,.......verzekering technisch klopt dat....
verzekeringen hebben een vaste afschrijvingstabel, zoveel % 1e jaar , zoveel 2e jaar enz enz

Maar buiten het feit dat iedereen zijn eigen motor altijd veel maar waard is dan die op MP staat, want hij is elke week gepoetst, heeft 500 km minder gelopen etc etc, mogen we van geluk spreken dat ze tegenwoordig vaak met vervangingswaarde werken, dus de afschrijvingswaarde is anders dan de vervangingswaarde
 
Er staat toch echt "kilometerstand"' onder "Gegevens over de motorfiets".

Waar dan?
1567762939071.png
 
De site is zo goed dat ik bij het intikken van m'n kenteken deze motor zou moeten hebben:
1567774857400.png


Terwijl het toch echt deze is:
1567774989862.png


Oftewel, ik geloof er niets van 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan