Gratis: Motorbladen 'Motor' 1976 t/m 2000

VFAndre

MF veteraan
Donateur
22 jul 2005
2.065
81
Oldenzaal
Een vriend van mij heeft thuis nog de jaargangen 1976 t/m 2000 liggen van het weekblad Motor. Hij wil ze kwijt, want ze kosten natuurlijk nogal wat ruimte (een metertje of 2... :) en hij heeft ze toch al uit.... :Y

Voordat ze naar het oud papier gaan, is er nog belangstelling voor door een MFer :?
Wel in een keer de hele boel ophalen graag (regio Apeldoorn), uitzoeken en doorspitten begint ie niet aan.

Ik geloof dat het eerste jaar zelfs ingebonden is, daarna zijn ze in verzamelmappen gedaan, dus sortering is er wel.

Het lijkt me zelf geweldig om al die oude verslagen en zelfs de oude advertenties door te kijken, maar ik heb er geen tijd voor helaas.... '(

Mail of PB me even, ik merk het wel.
 
wil op sich wel een deel hebben... ('85-93' zo ongeveer) mocht niemand interesse hebben in het hele zooitje. Zijn een aantal motoren + revieuws waar ik wel oor naar heb :+
 
wil op sich wel een deel hebben... ('85-93' zo ongeveer) mocht niemand interesse hebben in het hele zooitje. Zijn een aantal motoren + revieuws waar ik wel oor naar heb :+

Dat is prima, maar dan zoals ik al zei, de hele boel ophalen en zelf uitzoeken. Die maat van mij heeft geen zin om al de bladen door te zoeken. Hij stond al op het punt om alles bij het oud papier te storten, ik heb 'm nog kunnen overhalen even te wachten met weggooien omdat misschien iemand hier er wel belangstelling voor had. Je ziet wel vaker dat iemand graag die jaren wil lezen of testen zoekt.

Hij zegt dat hij voor 99% zeker weet dat alle jaren compleet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Leuk, ik heb van het voorjaar ook een hele stapel van een mede MF-er overgenomen. Erg leuk om reviews te zien van motoren die inmiddels al weer 10 jaar oud zijn.

Die stapel heb ik nog niet uit, dus voorlopig hoef ik nog niet ;)
 
Spijtig dat ik zo ver woon. Maar om eventjes vanuit België achter een stapeltje MF tijdschriften te rijden,...
Dank voor het aanbod, maar ik ga passen. (Tenzij ze aan huis geleverd worden :) )
 
Ik moet eerst de GTR klaar hebben (bandje wisselen en fiets weer in elkaar zetten), verhuizen.

Als er over 2 weken niemand anders is, dan neem ik de hele meuk wel mee :+
 
hoeveel exemplaren zijn het (12 per jeer of 52 per jaar ? ) mmm lees het al (weekblad) 52 stuk per jaar dus)

mm ik moet er even over na denken laat het je voor morgen wel weten want heb ook net weer een nieuw abbo afgesloten van moto 73 voor een jaartje (was z,n aanbieding )
 
hoeveel exemplaren zijn het (12 per jeer of 52 per jaar ? ) mmm lees het al (weekblad) 52 stuk per jaar dus)

mm ik moet er even over na denken laat het je voor morgen wel weten want heb ook net weer een nieuw abbo afgesloten van moto 73 voor een jaartje (was z,n aanbieding )


Ik heb begrepen dat het op een gegeven moment wel een 14 daags blad is geworden. Maar wanneer zou ik niet weten.
 
oke nja ik ga het even in over wegen nemen want als het weekbladen zijn
van 79 tot 00 zijn het 1352 bladen

als het een 2 wekelijks blad is geworden ergens is de tijd zijn het er +- 800 a 1000

en das niet van dat prop ik ff in m,n achter bak en leg ik ff thuis neer voor de sier snap je
 
Laatst bewerkt:
oke nja ik ga het even in over wegen nemen want als het weekbladen zijn
van 79 tot 00 zijn het 1352 bladen

als het een 2 wekelijks blad is geworden ergens is de tijd zijn het er +- 800 a 1000

en das niet van dat prop ik ff in m,n achter bak en leg ik ff thuis neer voor de sier snap je

Nou nee, dat begrijp ik. Ik had ook in de openingstopic al gezegd dat het wel een meter of 2 aan bladen is. Maar ja, sorteren en de rest bij het oud papier doen zou je dan ook kunnen doen. Ik geloof dat ze al per jaar gebundeld zijn (maar iets met vuur en mijn hand er niet insteken... :+ )
 
Ik wil ze wel ophalen, mail me ff. gepa @ home punt nl

Bedankt voor je belangstelling. Helaas was Dutchy je voor via de mail en eerlijk is eerlijk, dan gaat hij voor. Maar mocht hij alsnog afhaken sta je als eerstvolgende op de lijst genoteerd.
 
Dutchy is helemaal in zijn knollentuin.... Ik kan bijna niet W88888...

Zwolle here we come... Maar.... w8 ff... Waar moet ik h1... FF een PB of mail of telefoon.. Dan pik ik het deze week nog ff op...

Dutchy


OH... deze winter ga ik het arsenaal doorspitten en catagoriseren.. Diegene die een artikel zoekt betreffende zijn fiets, verstuur ik het nummer zo door..
 
Dutchy is helemaal in zijn knollentuin.... Ik kan bijna niet W88888...

Zwolle here we come... Maar.... w8 ff... Waar moet ik h1... FF een PB of mail of telefoon.. Dan pik ik het deze week nog ff op...

Dutchy


OH... deze winter ga ik het arsenaal doorspitten en catagoriseren.. Diegene die een artikel zoekt betreffende zijn fiets, verstuur ik het nummer zo door..

Dutchy, ik neem ff contact met je op via de telefoon. Afhalen in Apeldoorn, dus nog dichterbij voor jou als Zwolle denk ik .
 
Dutchy is helemaal in zijn knollentuin.... Ik kan bijna niet W88888...

Zwolle here we come... Maar.... w8 ff... Waar moet ik h1... FF een PB of mail of telefoon.. Dan pik ik het deze week nog ff op...

Dutchy


OH... deze winter ga ik het arsenaal doorspitten en catagoriseren.. Diegene die een artikel zoekt betreffende zijn fiets, verstuur ik het nummer zo door..

als jij iets tegenkomt van de VF750F 1983/1984, en je bent er zelf klaar mee.
Dan kom ik graag een keertje een kopie maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan