Gratis oefen examens?

banned_mustiej

geblokkeerd account
24 jun 2012
585
0
Hallo,

Ik heb alles al gelezen en gedaan die ik als materiaal heb.
Morgen is examens, weet iemand nog sites waar ik gratis examens kan oefenen?
 
de iphone/ipad app bevat nog een stel gratis theorieexamens. En voor weinig kan je er nog een stel bijkopen.
 
Hallo,

Ik heb alles al gelezen en gedaan die ik als materiaal heb.
Morgen is examens, weet iemand nog sites waar ik gratis examens kan oefenen?


Is dit Nederlands? 'alles die ik als materiaal heb'.... 'morgen is examens'....



'Dan heeft geen enkele vraag op Aarde nut als elke antwoord met goed zoeken of ga googlen word beantwoord.'

'Hoe kan je je foute antwoorden nakijken?
Het geeft alleen onderwerpen aan?'





Het doed bijna pein om te lezuh. Sorry maar hier kun je toch geen serieus antwoord op verwachten?
 
Is dit Nederlands? 'alles die ik als materiaal heb'.... 'morgen is examens'....



'Dan heeft geen enkele vraag op Aarde nut als elke antwoord met goed zoeken of ga googlen word beantwoord.'

'Hoe kan je je foute antwoorden nakijken?
Het geeft alleen onderwerpen aan?'





Het doed bijna pein om te lezuh. Sorry maar hier kun je toch geen serieus antwoord op verwachten?
jawel.... een met tikvauten! *D
 
Is dit Nederlands? 'alles die ik als materiaal heb'.... 'morgen is examens'....



'Dan heeft geen enkele vraag op Aarde nut als elke antwoord met goed zoeken of ga googlen word beantwoord.'

'Hoe kan je je foute antwoorden nakijken?
Het geeft alleen onderwerpen aan?'





Het doed bijna pein om te lezuh. Sorry maar hier kun je toch geen serieus antwoord op verwachten?

Ik dacht even dat ik vrij van school was 5 uurtjes geleden.
 
Ik dacht even dat ik vrij van school was 5 uurtjes geleden.
You+are+wrong+OP+you+can+t+associate+talent+with+a+_4b20562405cc2c736e93aa778a0294b6.jpg
 
WRONG! 19 jaartjes jong, klaar met opleiding en fulltime baan in richting van de opleiding. Je kan t zelf zo gek maken als je wilt, geld voor alles eigenlijk. *O*
 
WRONG! 19 jaartjes jong, klaar met opleiding en fulltime baan in richting van de opleiding. Je kan t zelf zo gek maken als je wilt, geld voor alles eigenlijk. *O*
Live by the minute?
Dus jij zegt doe een studentenlening en haal 2013 splinternieuwe motor en bekijk het later hoe je het gaat betalen?
Of 100.000 euro lenen en vluchten naar Turkije?
 
Terug
Bovenaan Onderaan