Gratis oefen examens?

Is dit Nederlands? 'alles die ik als materiaal heb'.... 'morgen is examens'....



'Dan heeft geen enkele vraag op Aarde nut als elke antwoord met goed zoeken of ga googlen word beantwoord.'

'Hoe kan je je foute antwoorden nakijken?
Het geeft alleen onderwerpen aan?'





Het doed bijna pein om te lezuh. Sorry maar hier kun je toch geen serieus antwoord op verwachten?

Nu snap ik wel waarom je tegenwoordig je examen ook klassikaal in het Turks kan maken :+
 
Live by the minute?
Dus jij zegt doe een studentenlening en haal 2013 splinternieuwe motor en bekijk het later hoe je het gaat betalen?
Of 100.000 euro lenen en vluchten naar Turkije?

Volgens mij zei hij, ga naar school, zorg dat je een fulltime baan krijgt daarna en spaar voor je Hayabusa.

Voor het plan dat jij aanhaalt zul je denk ik richting de Dominicaanse Republiek moeten, Turkije levert je gewoon uit :+
 
Maar heeft TS nu zijn theorie al gehaald? Zou mooi zijn want dan kunnen we verder dromen over de aanschaf van zijn toekomstige brommert.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zei hij, ga naar school, zorg dat je een fulltime baan krijgt daarna en spaar voor je Hayabusa.

Voor het plan dat jij aanhaalt zul je denk ik richting de Dominicaanse Republiek moeten, Turkije levert je gewoon uit :+
_O-
Vergeet de dreadlocks niet :9
 
Maar Mustiej, even een vraagje... Geen antwoord verplicht natuurlijk...

Maar....

Ben je toevallig familie van cbfrider?
 
Hey mustiej, gefelicitaart jonguh. Al aan het lessen/motor gekocht/pak/helm gekocht?



******TGIF*******​
 
Laatst bewerkt:
Maar Mustiej, even een vraagje... Geen antwoord verplicht natuurlijk...

Maar....

Ben je toevallig familie van cbfrider?

Nee maar wel broeders onder dezelfde God.

En trouwens, ik heb al naar rijschool gebeld en formulier gestuurd verwacht maandag een telefoontje.
Les motors zijn bmw gs 2010 abs 800cc
 
Ik snap dit soort uitspraken niet. Wat doe je hier dan? Ga weg man, we hoeven je hier ook helemaal niet, ga in je "noemer 1" land de voorzieningen plunderen.

Dan moet je je eigen rotzooi in dit land wel opruimen ipv een soldaat spelen achter je pc.
 
Naar de bieb anders even? Voor 1 euro 40 had ik 2 maanden lang het theorieboek en oefenboek in huis, 2012 anwb.
 
Dan moet je je eigen rotzooi in dit land wel opruimen ipv een soldaat spelen achter je pc.
Waar heb je het over dude, noem eens wat voorbeelden dan wat in Turkije beter is ( en dan niet roepen warmer weer) blijkbaar gaat het daar zo geweldig goed dat ze er alles aan doen om aansluiting te vinden in de EU. Maar als het daar echt zo geweldig is je hoeft hier niet te blijven hoor :W

Als het echt zo goed is moet je boos zijn op je ouders ( over verder terug in de tijd) dat ze uit turkije zijn weggegaan, waarom weg gaan als het zo goed was ohja wacht er was geen werkgelegenheid daar in dat geweldige land!
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je je eigen rotzooi in dit land wel opruimen ipv een soldaat spelen achter je pc.

Zodra jij en al die mensen die net zo gebrekkig Nederlands praten als jij, en die veel te blij gebruik maken van alles wat Nederland te bieden heeft, weer netjes teruggaan naar het land waar je hart blijkbaar ligt, dan zijn we al een heel eind met het opruimen van die rotzooi denk ik.
 
Waar heb je het over dude, noem eens wat voorbeelden dan wat in Turkije beter is ( en dan niet roepen warmer weer) blijkbaar gaat het daar zo geweldig goed dat ze er alles aan doen om aansluiting te vinden in de EU. Maar als het daar echt zo geweldig is je hoeft hier niet te blijven hoor :W

Als het echt zo goed is moet je boos zijn op je ouders ( over verder terug in de tijd) dat ze uit turkije zijn weggegaan, waarom weg gaan als het zo goed was ohja wacht er was geen werkgelegenheid daar in dat geweldige land!

Voor mensen die willen werken is er altijd werk te vinden. Alleen in Nederland levert het ophouden van het handje meer op.

En ik voorzie dat de eerstvolgende reactie hierop gaat zijn dat meneer heul hard werkt voor z'n geld, maar vrijwel elk topic wat ie heeft geopend bewijst het tegendeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan