Er reageren hier vooral (normale) mensen die hun eigen motor zelf onderhouden, en prima inzicht hebben in de techn. staat..
Dus eigenlijk zou je de mensen die dat niet kunnen, zoals de eigenaar van de niet-remmende triumph die ik aanhaalde, of mensen die rijden op 15 jr. oude banden want 'er zit nog profiel genoeg op'kunnen filteren en hun wel verplichten..
Maar hoe doe je dat?
Daarnaast zou het maar zo kunnen dat ik een scheef idee heb van hoe klein het deel is wat onderhoud 'uitbesteed'en dus niet gebeurd als er vlgs iemand die niet weet waar op te letten niets aan de hand is.
Maar motorzaken bestaan..
Durft iemand een estimatie te geven van het percentage wat wel motor rijd maar niet zelf sleutelt?
Dus eigenlijk zou je de mensen die dat niet kunnen, zoals de eigenaar van de niet-remmende triumph die ik aanhaalde, of mensen die rijden op 15 jr. oude banden want 'er zit nog profiel genoeg op'kunnen filteren en hun wel verplichten..
Maar hoe doe je dat?
Daarnaast zou het maar zo kunnen dat ik een scheef idee heb van hoe klein het deel is wat onderhoud 'uitbesteed'en dus niet gebeurd als er vlgs iemand die niet weet waar op te letten niets aan de hand is.
Maar motorzaken bestaan..
Durft iemand een estimatie te geven van het percentage wat wel motor rijd maar niet zelf sleutelt?
Laatst bewerkt: