gratis reclame op tv ??

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
hoe te doen
we spreken af en een klaverblad ( als mijn fiets het weer doet :) )
bellen de tip lijn van sbs6 dat er iligale straatraches met motoren worden gehouden (alemaal ff stikker op de helm van m-f)
en doen wat we altijd doen :) :) .

word vast uitgezonden
 
goede reclame voor de motorrijder, niet echt dus...

Maar leuk is het wel!!!!

Proberen waard lijkt me.
 
Vooral die shots van de arrestaties worden de moeite waard denk ik.

Volgens mij is dit niet het soort publiciteit waar het motor-forum op zit te wachten. Voor je het weet kun je die server ergens in botswana gaan stallen omdat de site in nederland verboden wordt.
 
Na even nadenken lijkt het me wel een goed plan.

Gevolgen:
[*] Bij gemiddeld nederland is mo-fo aso.
[*] Je krijg een specifieke doelgroep hier.
[*] Leden-aantal gaat flink omhoog, omdat veel motor-rijders zich willen associëren met "aso" rijgedrag.
[*] Er zijn altijd sponsors die dat juist aanspreekt...


Doen dus! :)
 
Na even nadenken lijkt het me wel een goed plan.

Gevolgen:
[*] Bij gemiddeld nederland is mo-fo aso.
[*] Je krijg een specifieke doelgroep hier.
[*] Leden-aantal gaat flink omhoog, omdat veel motor-rijders zich willen associëren met "aso" rijgedrag.
[*] Er zijn altijd sponsors die dat juist aanspreekt...


Doen dus! :)


O.k. wie belt??
 
Je moet het wel "geheim" houden. Anders heb je veel te veel politie er bij en kunnen de cameraploegen geen spectaculaire shots nemen (wheelies, stoppies en ga zo maar door).
Dus gewoon anoniem een cameraploeg tippen. En uiteraard zelf ook genoeg camera's er bij hebben. Want we moeten natuurlijk naderhand ook een making-of hebben van die reportage :P
 
hehehe komt wel goeiiiii

jha met schamper spreekt u ik heb uit betrouwbare bron dat er op ............. iligale motor raches gehouden gaan worden mischien is dit iets voor u programma.???

ik wil wel bellen boeid mij dat
 
Je moet het wel "geheim" houden. Anders heb je veel te veel politie er bij en kunnen de cameraploegen geen spectaculaire shots nemen (wheelies, stoppies en ga zo maar door).

Ik denk toch dat het niet verkeerd is om voor dit soort topics een soort "classified" forum te bouwen, oftewel password beveiligd.

Wie / wat / waar toegang krijgt is lastig te regelen...

Ik weet dat hier pas een topic over is geweest maar kan de titel zo snel niet herinneren + niets gevonden met de search functie.

[edit]
Oh ja, dit was 'um
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4277 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4277)
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed plan. Ik heb de KLPD :j gebeld dat er aan de andere kant van NL iets gaat gebeuren :+ zijn ze tenminste ff weg....hikhik |(
 
zou het pas echt TV-waardig als we die gasten van de KLPD zo ver krijgen om mee te doen.... wij achter hun aan i.pv. anders om. :9
 
Ik had dit soort ideeen eigenlijk aan het eind van zaterdagavond verwacht, maar blijkbaar is er voor dit soort geniale ingevingen helemaal geen alcohol nodig :)

Wordt er nu een aparte media afdeling opgericht die zich gaat bezighouden met film en tv produkties :? :?
 
Laatst bewerkt:
hehehe komt wel goeiiiii

jha met schamper spreekt u ik heb uit betrouwbare bron dat er op ............. iligale motor raches gehouden gaan worden mischien is dit iets voor u programma.???

ik wil wel bellen boeid mij dat
Moet je wel een zakdoek over de hoorn van de telefoon doen, anders herkennen ze je stem.... *D
 
Mo-Fo is dan ineens een illegale organisatie en Duderuud gaat de bak in. }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan