Gratis stickers

Ophoeren oma!

Ik ben al even op zoek naar originele Akrapovic stickers (verschillende formaten / NIET voor op de demper), Alpinestars en Arai.

Helaas bieden alle adressen uit de OP hier geen soelaas. GP Producs Benelux kan igg geen Akra-stickers leveren en van Alpinestars en Arai krijg ik niet eens antwoord.

Iemand hier een idee?
 
Ik ben al even op zoek naar originele Akrapovic stickers (verschillende formaten / NIET voor op de demper).

Helaas bieden alle adressen uit de OP hier geen soelaas. GP Producs Benelux kan igg geen Akra-stickers leveren.

Iemand hier een idee?
Ja, ik heb originele Akrapovic stickers, zowel hittebestendig als gewoon. Zijn normaal voor de verkoop, maar ik wil wel voor 1 keer 2 niet-hitte-bestendige Akra stickertjes aan je schenken.
 
o wacht. Het moest gratis. Laat maar.
Nee hoor, hoeft niet per se gratis :N

Ik ben al even op zoek naar originele Akrapovic stickers (verschillende formaten / NIET voor op de demper).

Helaas bieden alle adressen uit de OP hier geen soelaas. GP Producs Benelux kan igg geen Akra-stickers leveren.

Iemand hier een idee?
Ja, ik heb originele Akrapovic stickers, zowel hittebestendig als gewoon. Zijn normaal voor de verkoop, maar ik wil wel voor 1 keer 2 niet-hitte-bestendige Akra stickertjes aan je schenken.
Dat zou top zijn als je een velletje overhebt :) Hoeft ook niet per se gratis hoor, kan ze gewoon enrgens vinden helaas.
 
Ik heb geen stickers "over". Het is gewoon voorraad. En het is geen velletje, het zijn 2 losse stickers.
akr-801606-stickerset-2-stuks-niet-hittebestendig.jpg

pm me maar even je adres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan