Gratis stickers

Je had op de RAI bij Bridgestone ff moeten zeuren :)

Kheb nu een stel Bridgestone-sokken. Ook grip in mijn schoenen :P

hehe ja heb speciale motor sokken gekregen via via van speciaal merk, adverteren ook in de anwb.

Maar heb ook nog ff wat meer adressen gestuurd..castrol,ngk,dunlop etc.. zal wel laten weten waneer ik ze heb :D

oja ook ninja in frankrijk gemaild :)
 
noem mij scheel of dom, maar waarom zie ik die ik nergens het adres van silkolene staan???? Had inderdaad ook zelf ff kenne zoeken, maar ik wil wel ff zeker weten of ik nou scheel ben of niet.... :? :?
 
k heb net ALLE adressen gemaild, niet dat ik al die stickers wil hebben, maar gewoon om te kijken wanneer of en hoe al deze bedrijven reageren als er een request gedaan wordt door een klant.

lache zo'n onderzoekje
 
Dear Greetz,
Thank you for contacting Nokia Customer Care regarding Nokia stickers.
Sorry for any inconvenience not we do not have any Nokia stickers available at this time. Thanks for your interest in promoting Nokia and its products. We appreciate the support.

Thank you for choosing Nokia for your cellular needs.

Sincerely,

Brian B.
Customer Care
Nokia Inc.
Nokia USA.com


Dear Mr. Van de Pol,
welcome to www.kappastore.com

We are sorry but we do not have any stickers or other merchandising that we
can send you. You could ask a sports shop in your town, maybe they have some
for you.

Dear friend,



Thank you for your nice message.



Unfortunately we cannot send you the stickers from here but you easily get

them from our distributor :



MOTOR IMPORT A.J. HUIGE b.v.

ALUMINIUMSTRAAT 11

GS ROTTERDAM

Tel : 0031/10/4550299

fax : 0031/10/4555144

e-mail : mimportajh@cistron.nl

enzo zijn ermeer dus ze werken niet allemaal maarja kon het toch proberen
 
Kinders :P

Waar plakken jullie die stickers nou zoal op dan?
 
ik heb toevallig net wat valerossi stickers op me moto geplakt:
nastro azuro
energie
repsol
wlf
shell
en ik wacht op mijn nieuwe blauwe dub. bubb. kuipruit waar ik 2 maal "the doctor" op kan plakken.

Oja polini op de achterbrug
 
wist dat het topic al een tijdje bestond, maar nu toch maar even de tijd genomen om wat te bestellen.
het gaat niet eens om die stickers, hoewel sommige wel nuttig zijn :P , ik ben benieuwd wie wat stuurt en hoeveel.

nederlanders zijn gek op gratis ;)
 
zo nederlands als ik (ook) ben heb ik ook maar eens zitte maile :P

dit heb ik gestuurd:
Hello,

I recently bought a new Yamaha R1 2002 was het maar zo O-) , and I realy love to ride it.

Althought, the r1 is a bit bold like this.
Is it possible to sent me some stickers of your brand (my favorite ofcourse) to cheer this up and create a racy look? That would by wonderfull!

I'm realy interested in everything about motorcycles, so I'll be very happy with every sticker, poster or catalog I'll get.

Thanks in advance,

Jasper

Jasper Haggenburg
****************
**** ** Enkhuizen
The Netherlands

heb al een mailtje terug gehad van filla geloof ik dat ze me helaas niet konden helpen. verder nog niks gehoord.
niet dat ik m'n brom helemaal vol ga plakken ofzo, maar stickers zijn altijd leuk voor agenda's multomappen en dat soort spul :P

die gasten zullen wel denken "dat is weer zo'n puber die om gratis stickers komt bietsen" :P O-)
 
filla? fila? :S

dat kledingmerk? :?

ik heb redelijk wat gestuurd, ben benieuwd wat er terugkomt
 
leuk man zo'n gratis bestel maar raak service en nog spannend ook..

heb heel wat mails gemaakt (eigenlijk 1 en die naar verschillende adressen gestuurd) en ben benieuwd van wie ik nu ook echt wat krijg.

kan ik eindelijk die kale muren in de schuur achter mijn motor is verfraaien :+
 
Voor meer gratis stuff moet je even op deze Amerikaanse site kijken, allemaal probeer-samples van technische producten en vooral brochures.
Misschien dat er wat tussen zit, dat dan ook voor buiten de V.S. is.
 
Wat moet je met die stickers :?
Je motor lelijk maken :?

Wat doen jullie ermee :?

Nou, lelijk, niet echt, zie voorbeeld, zien wel erg :9~ uit als je mij vraagt.



Resize_of_DSCN2881.JPG
 
WOW die r1 is écht mooi! het ligt het maar net aan hoe je het doet he. je moet in ieder geval alle stickers in de juiste kleur hebben (hier de meeste wit) en dan kán het dus wel heel vet staan :P

enuh, ja ik heb filla/fila (whatever, dat kledingmerk ja :P ) ook een mailtje gestuurd :+ die maken dacht ik ook reclame op racers en hij stond in het lijstje :P dus ja, als je toch bezig ben... :X

EDIT: t was KAPPA en niet fil(l)a, naja, komt op hetzelfde neer :P
 
Laatst bewerkt:
ach op de mijne issut niet zo denderend die stickers maar boeien.. tis om gas te geven.. met 200km/h zie je toch niet op wat voor fiets iemand zit en hoe die er nou exact uit ziet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan