Gratis VRO-1 plek lelystad beschikbaar zondag 28 maart

MetaMarty

MF'er
6 jun 2008
161
0
Ik weet niet of het nog mogelijk is om een vervanger te regelen, maar ik stel mijn VRO-1 plek van morgen ter beschikking. Had het heel graag gedaan, maar ik kom er net achter dat de klok weer een uur vooruit moet vannacht. :r
De cursus begint om 8:45 wat dus nu 7:45 wordt en in mijn conditie is dit niet meer haalbaar. -O-

Iemand interesse?
 
Das klote. Waarom kun je niet?
Ik zou hem wel willen, maar moet werken. Succes in ieder geval.
 
Ik kan niet in verband met het tijdstip en mijn gezondheidsconditie. Chronische ziekte en vermoeidheid, etc. Had me ingesteld om 7 uur te vertrekken, wat al zeer extreem is voor mij, maar nu blijkt dat 6 uur te moeten worden. Vandaar.
 
Ga je toch later, dit is geen enkel probleem bij deze cursus. Wellicht mis je de eerste oefening, maar dat maakt weinig uit.
 
Ga je toch later, dit is geen enkel probleem bij deze cursus. Wellicht mis je de eerste oefening, maar dat maakt weinig uit.

Er stond in de brief expliciet vermeld dat je op tijd moest zijn. Vind het niet zo netjes om de boel daar te verstoren door zomaar halverwege binnen te vallen als iedereen bezig is. Er moet vast nog wat papierwerk gedaan worden van tevoren e.d.
 
okee helaas, had er graag heen gewild maar kan echt niet onder mijn afspraak uit. Aardig gebaar van je! ook geen id om er vandaag met de motor heen te gaan en vanavond goedkoop hotelletje in?

Suc6 met de 'verkoop'
 
Nee, ik heb nagedacht over een hotel, maar ik ben erg slecht in het overnachten buitenshuis. Dan lig ik alleen maar wakker en wordt ik erg gestressed van.

Overigens weet ik niet of het uberhaupt mogelijk is om nu nog een vervanger aan te bieden. In de brief staat dat annulering schriftelijk moet gebeuren. Ik weet niet of dit onder annulering valt. Ik kan de KNMV in ieder geval telefonisch niet bereiken, dus het is erg twijfelachtig of dit mogelijk is.
 
Als je nog niemand hebt gevonden, zou ik voor een vergoeding ook nog wel willen :) :] ! Laatst nog zitten kijken maar is daar bij gebleven helaas :9
 
Laatst bewerkt:
Als je nog niemand hebt gevonden, zou ik voor een vergoeding ook nog wel willen :) :] ! Laatst nog zitten kijken maar is daar bij gebleven helaas :9

Je mag hem hebben van mij, maar ik weet alleen even niet hoe ik het moet regelen. Heb net geprobeerd de KNMV te bellen, maar die zijn alleen op werkdagen bereikbaar. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de procedure is om hem om te zetten. Er staat letterlijk in de brief "Zorgt u zelf voor een vervanger dan bent u 20 euro administratiekosten verschuldigd", maar niet of dit schriftelijk moet gebeuren en op welke termijn dit kan.

Je zou het kunnen gokken door erheen te gaan met mijn inschrijfgegevens. Als je in de buurt van zoetermeer woont kun je ook mijn papieren ophalen, maar ik kan niet garanderen dat het echt gaat werken.
 
In jouw geval zou ik toch een uur later komen. Ik denk nml niet dat je morgen de enige bent die zich in één uur vergist. Gewoon de vermoorde onschuld spelen.
 
In jouw geval zou ik toch een uur later komen. Ik denk nml niet dat je morgen de enige bent die zich in één uur vergist. Gewoon de vermoorde onschuld spelen.

Ja, was mijn plan ook, tot er een brief opdook van de KNMV met een waarschuwing dat de klok zou gaan verschuiven en dat we daar rekening mee moesten houden! Ze denken aan alles! Helaas gaat dat dus niet meer op.
 
Zou erg mooi en aardig zijn van je!!

Zit in Den Haag, dus kan het anders wel proberen.. Ze zijn vandaag ook bezig op Lelystad toch? Misschien dat ze daar te bereiken zijn? Zit altijd wel iemand bij de receptie daar denk ik. Zal zelf ook eens wat proberen om een nummer te vinden.


Je mag hem hebben van mij, maar ik weet alleen even niet hoe ik het moet regelen. Heb net geprobeerd de KNMV te bellen, maar die zijn alleen op werkdagen bereikbaar. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de procedure is om hem om te zetten. Er staat letterlijk in de brief "Zorgt u zelf voor een vervanger dan bent u 20 euro administratiekosten verschuldigd", maar niet of dit schriftelijk moet gebeuren en op welke termijn dit kan.

Je zou het kunnen gokken door erheen te gaan met mijn inschrijfgegevens. Als je in de buurt van zoetermeer woont kun je ook mijn papieren ophalen, maar ik kan niet garanderen dat het echt gaat werken.
 

Een aardig kaartje van de KNMV met daarop "Geachte deelnemer, zondag 28 maart neem je deel, etc, etc, Let op: in de nacht van zaterdag op zondag gaat de zomertijd in!, etc, etc, Veel plezier!"

Ze hebben denk ik ervaring met dit probleem.
 
Dacht even dat ze bij het anwb circuit zaten maar dat is niet zo hoorde ik net. Is bij de politie..

edit: nummer gevonden alleen geen respons, misschien later nog eens proberen! heb je een pm gestuurd!
 
Laatst bewerkt:
Zou erg mooi en aardig zijn van je!!

Zit in Den Haag, dus kan het anders wel proberen.. Ze zijn vandaag ook bezig op Lelystad toch? Misschien dat ze daar te bereiken zijn? Zit altijd wel iemand bij de receptie daar denk ik. Zal zelf ook eens wat proberen om een nummer te vinden.
Hoi,

Ben net al benaderd door MacReal die mij wist te traceren. De papieren zijn dus weg. Of het gaat lukken is verder nog niet bekend.
 
wat een gul gebaar idd.
Veel plezier voor degene die de kaarten krijgt!
 
dat het zo lang moest duren voor dat plekje weg was zeg....


Cool aangeboden !! :} :} :}



en verdomd veel sterkte met je ziekte !! B|
Dank je wel,

Op deze manier kan ik in ieder geval nog wat terug door voor de gemeenschap, want zonder het motor-forum was mijn CB-1 nooit meer gaan rijden, en ik dus ook niet.
 
had nog even op de website gekeken, er waren nog 2 plekjes vrij, dus gelijk een maatje van me en mijzelf ingeschreven.
Mijn vriendin gaat rijden op de plek van Marty, ik laat nog even weten als alles gelukt is :)

wel een super aanbod :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan