gratis westerscheldetunnel met motor??

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Ik passeer dagelijks de tolpoortjes (meestal met de auto) en tussen de stoep en de rechter slagboom zit ruim een meter speling. Iemand die hier wel eens stiekem gebruik van maakt? De camera's registeren alleen de voorkant, dus kenteken blijft onbekend :X
 
Echt waar? Zit daar zoveel ruimte tussen? Is me echt nog nooit opgevallen :X
Volgende keer als ik mijn paps&mams in Terneuzen opzoek op de motor zal ik eens de proef op de som nemen :Y

Of wat is jou ervaring met er langs rijden op de motor?
 
Weet iemand eigenlijk al of de trajectcontrole daar aan staat ?
Sommige zeggen van wel andere van nee B|
Als het uit staat is het iig een lekker stukje tunnel (oordopjes zijn aan te raden) :W
 
Elke keer als ik er doorheen ga, beloof ik mezelf rustig te doen,.
Gezien de hoeveelheid mensen die er bekeurt zijn.
Maar ja, toch maar ff doortrekken hé. Thuis maar weer bidden.

Er wordt dus ook regelmatig "gewoon" geflitst

O ja 13.000 bpm gaat idd wel zeer doen uit een deeptone.
Maar ja, dat geluid hé :9~
 
Ik passeer er gedurende een jaar elke werkdag 2 maal en het aantal keren dat er geflitst werd, is op 1 hand te tellen. Soms rijdt er wel een camera-auto. Trajectcontrole komt pas einde van het jaar (gepland voor eind november). Het zal ook middels borden bekend gemaakt worden wanneer de controle in gaat. Kreeg vorige week ook een spookverhaal dat de controle al een week actief was B| , maar dat blijkt niet waar te zijn (heb een mail naar westerscheldetunnel gestuurd).

Zelf heb ij altijd netjes betaald. Vroeg me het af of anderen het wel doen. De rechterstrook is breder ivm bussen en vrachtwagens, de slagboom is echter dezelfde lengte als van andere poorten. Dus het past zeker! De foto wordt volgens mij van de voorkant gemaakt. Er zijn wel genoeg camera's in de tunnel, maar weet niet of het opvalt wanneer je langs de slagboom zou rijden (tenzij iemand aan de kassa zit natuurlijk).
 
jongens, jongens! Dit kunt je toch niet maken! Volgens de zeeuwse krant levert de westerscheldetunnel al te weinig op. |( :?
 
jongens, jongens! Dit kunt je toch niet maken! Volgens de zeeuwse krant levert de westerscheldetunnel al te weinig op. |( :?
Waar is die tunnel nu voor gemaakt ?

Geld verdienen of mensen naar de overkant laten rijden ??
Vind 'm trouwens duur genoeg, je betaald net zoveel voor je motor als voor een auto :r Ik wil de ponten terug, kun je tenminste weer een rondje zeeuws-vlaanderen doen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan