Gratis Yamaha X-Max of X-City?

riesenbp

Rookie
9 nov 2008
20
0
Arnhem
Daarom heb ik er maar een vraagteken bij gezet.
Ik heb de Yamaha X-City nu 4 maanden en bespaar op benzinekosten ongeveer 100 euro p/m.
Dat is 800 euro per jaar.
Plus minder afschrijving auto.
Verschil in verbruik is 1-28 i.p.v 1 op 13.
6 a7 jaar gaat ie toch zeker wel mee.
Misschien nog wel geld toe als hij nog goedkoper wordt?
Met vorig jaar, nu ook met topkoffer scheelt dat 500 euro.

Dus heb je het geld in een roestig of stoffig blik, en bevind je je in bovenstaande situatie.

Gratis dus.

De X-sity is al een tijdje volledig ingereden en een stuk sneller nu. Ik heb er dus ook al 140 km mee gereden, en voldoet aan al mijn wensen. Al de afstanden zijn ongeveer rond de 40 km en is met 2 personen goed te doen. Ik heb een aldi skitas voor tussen de benen. Als wij naar de camping gaan plus de topkoffer en bergruimte onder zadel is dat ruim voldoende.

Onderaan het motorblok staat made in Italie, leuk om te weten.

Doe er je voordeel mee, en ik hoop dan ook wat meer scooters op de weg te zien.

Gr Parie. *D
 
Ja ik heb ook vijf maanden en 17.000 kilometer :o met een Yamaha YP 250 gereden.
Kreeg per maand meer reiskosten vergoed dan ik maakte. _O-

Maar ik werd er toch gefrustreerd van, dan maar iets meer benzinekosten en fun. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb mijn motorscooter ook als hoofdvervoermiddel. Momenteel staat er nog wel een 2de wagen klaar om bij te springen bij slechte weersomstandigheden, maar die wagen staat te koop zodat ik binnenkort een heel jaar door ga rijden en alle mogelijke verplaatsingen ermee ga doen, van woon/werk, boodschappen, sociale contacten onderhouden, plezier ritten enz...
Heb er trouwens al eens een topic over geopend: motorfiets als enige vervoermiddel
Ik heb al zadeltassen gaan passen en mits een beetje proberen wat de beste manier is om deze te bevestigen zou dat perfect moeten gaan zodat ik 1: kleine ruimte onder het zadel heb, 2: topkoffer waar makkelijk een integraalhelm + nog iets kleins extra, 3: de 2 zadeltassen met elk een inhoud van 14L. In noodgevallen kan ik nog altijd een rugzak tussen de benen meenemen en iets op de passagierszit binden. Dus is perfect te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan