GrDrFrZw deel 33-we tuffen rustig door

Status
Niet open voor verdere reacties.


NEEEEEEEE!!! Maak me gek :X :X
Net terug uit Praag. Boeiend daar. leuke streken om je geld te krijgen (lees stelen), maar deze nuchtere Hollander liet zich niet van de wijs brengen ;) Stad was prachtig :Y :Y :Y
Vrouwen erg vreemd. Paar keer gehad dat ik iets wilde vragen over vervoer bij tram of bus, maar dan kijken ze je aan en draaien ze hun hoofd af terwijl hun lichaam blijft staan :? Vreemde ervaring en erg onbeleefd. Heb dat ook kenbaar gemaakt, maar niet een bevredigend antwoord kunnen krijgen waarom dat nu zo was.....

Nee, dan maar weer liever op naar t Noorden :Y :Y :Y
Is t de bedoeling dat jullie daar gaan blijven dan?
 

:^ :+


Morgen een mooie dag... misschien ga ik morgen dus maar eens met de motor naar het werk. Kan ik meteen de uitlaat testen :9 en het wordt wel weer eens tijd... links hand remmen rechts voet schakelen.. 1 omhoog, rest naar benee... behalve de vrij dat is die rode knop... of ging ie daar nu harder van?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het wel zeker O-)Rodddyyyy ik moet er eerst nog even op rijden... maar als hij sowieso voor een beurtje moet dan zal ik dat zeker erbij vertellen. Waarsch. bij mulders motoren, aangezien hij daar ooit nieuw gekocht is en afgesteld en onderhouden in het verleden. Die kennen deze motor toch al...:Y Heul veul herrie :X De pijp komt rechtstreeks uit, even de pakbon erbij pakken... Hangzhou zhejiang / China :P Voor de briljante prijs van, hou je vast, 89 euro met verzenden!!! (30 dec besteld, 3 januari stond het pakket al hier!!)

Enneh... Die gelovige Aduarders moeten er maar aan wennen :P


Waar kmen jullie vandaan?
Vinkhuizen?
Aduard?
 
Men ouders in aduard ik in vinkhuizen!

Grote kans dat je vandaag wel iets hoort dan.. :P

welkom hier :W

je ouders kunnen alvast oordoppen gaan halen }) _O-

:X Idd... maar ik ga vandaag nog die Db killer erin prutsen... Dit is wel TE erg. Mensen kunnen niet eens meer telefoneren bij de bushaltes, fietsers met vingers in de oren... :')

Maar aan de andere kant... auto's zijn nog nooit zo snel voor me naar rechts gegaan })
 
Grote kans dat je vandaag wel iets hoort dan.. :P:X Idd... maar ik ga vandaag nog die Db killer erin prutsen... Dit is wel TE erg. Mensen kunnen niet eens meer telefoneren bij de bushaltes, fietsers met vingers in de oren... :')

Maar aan de andere kant... auto's zijn nog nooit zo snel voor me naar rechts gegaan })

Ik woon naast de ouwe aldi, kan uit me raam de bocht zien van de diamantlaan!
 
:N

Wat mij betreft beide fout O-)


Alhoewel het natuurlijk altijd leuk is dat Roos weer ff in ons landje komt kijken



O-)
 
A verjaardag

C definitief afscheid nemen van je steen

B soes inruilen op een goeie motor

D je gaat verhuizen naar dat andere topic
 
Laatst bewerkt:
A verjaardag

B definitief afscheid nemen van je steen

C soes inruilen op een goeie motor

D je gaat verhuizen naar dat andere topic


A :N die is net geweest


B *O* *O* *O* *O* *O*


C B| (waarom hebben ze nog steeds geen middelvinger smiley hier ?? O-) )

D :o Ben ik zo erg dat je me daaraan kwijt wil ??? -O- -O- -O-




:P


Maareh,inderdaad gaan ze morgenochtend het laatste restje troep (puin,kinderfietsjes,winkelkarretjes,koelkasten enz enz ) uit mijn nier vissen.Daarna nog ff een weekje als een krolse kater flink rondzeiken en dan zou ik weer mijn "normale" zelf moeten zijn *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
A :N die is net geweest


B *O* *O* *O* *O* *O*


C B| (waarom hebben ze nog steeds geen middelvinger smiley hier ?? O-) )

D :o Ben ik zo erg dat je me daaraan kwijt wil ??? -O- -O- -O-




:P


Maareh,inderdaad gaan ze morgenochtend het laatste restje troep (puin,kinderfietsjes,winkelkarretjes,koelkasten enz enz ) uit mijn nier vissen.Daarna nog ff een weekje als een krolse kater flink rondzeiken en dan zou ik weer mijn "normale" zelf moeten zijn *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Sterkte en succes morgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan