GrDrFrZw deel 33-we tuffen rustig door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moniek van harte meid *O* *O* *O* *O*

Enneh alle zieken,bedlegerigen en anderen die het kunnen gebruiken heel veel beterschap
 
jeej, fotoooos! Lijkt warempel wel een motor forum hier :+

IMG_2286.jpg
 
Wat een geweldige tanktas :Y :Y enneh die strom he ... als die nou ....

puur hypothetisch natuurlijk....

in het metallic rood zou zijn ...

.en zijkoffers zou hebben......



Stond ie vast en zeker in mijn garage O-) O-) O-)

:+
Als het weer mooi weer is weer een ritje plannen :]
 
zo 6 week niet geweest en zoveel hoefde ik niet bij te lezen. ben 5 weken op de maasvlakte aan het werk geweest.

maar gezien het weer begon het wel te kriebelen om even de motor te pakken. en een blokje om te gaan/ misschien volgend weekend maar
 
alleen jij en demous?
of mogen wij er ook achteraan hobbelen? 8-)

als het in ons schema past.. :X
en als ik mijn motor weer uit de winterstalling heb.. :/
Ik bedoel iedereen in dit dit topic die weer zin heeft in een ritje. En als het in mijn roostervrije dag valt :X
 
Ik bedoel iedereen in dit dit topic die weer zin heeft in een ritje. En als het in mijn roostervrije dag valt :X

En de mijne O-) ..... hoewel .....

dat niet zo lang meer gaat duren,denk dat ik met een maandje ongeveer weer in de dagdienst ga -O- -O-
 
Ik bedoel iedereen in dit dit topic die weer zin heeft in een ritje. En als het in mijn roostervrije dag valt :X

Als ik meer een tour-motor heb, ben ik ook wel weer eens in voor een ritje *D . Trouwens ook lang niet geweest hier, doe ook niet zo heel veel meer met MF, behalve wat bijlezen dan.

We hebben trouwens een CD opgenomen met de band :) (klik. Binnenkort volgt er een CD-presentatie :) .

Tot slot nog wat nummers die we vorige week zondag in Groningen hebben gespeeld :) :

I`ll go with you (eigen nummer)

Toegift (Slayer - I hate you).
 
Hiiiiiihaaaa!!!!!!
Gisteren al navi van moeders van slag, weten nu waarom.
Heeft alles te maken met het poollicht en zonnevlammen ;)

Voor de liefhebbers, ik vond onderstaande mail in mijn box.

Hoi allemaal,

Hierbij een update. De wolken geladen deeltjes van de twee zonnevlammen zijn nog steeds niet bij de aarde aangekomen. Wetenschappers verwachten ze in de loop van de nacht/ochtend. Hoe sterk ze zullen zijn is nog de vraag. Vannacht dus een kans op noorderlicht, wellicht ook in Nederland.

Het weer: Het KNMI verwacht opklaringen maar ook wolkenvelden vanuit het oosten. De maan is helaas vrijwel vol en zal flink storen, wat het waarnemen van eventueel poollicht lastig zal maken. Het poollicht zal dus erg fel moeten zijn, wil het spectaculair worden.
Mocht er vanavond wat te zien zijn, dan volgt een update. Houd verder Twitter in de gaten via de zoekterm #poollicht. Of Twitter mee :) Kijk ook op www.poollicht.nl en www.poollicht.info.

Mocht er iets te zien, ga naar een donkere plek om het te bekijken, liefst met een goed zicht richting het noorden.
 
Hiiiiiihaaaa!!!!!!
Gisteren al navi van moeders van slag, weten nu waarom.
Heeft alles te maken met het poollicht en zonnevlammen ;)

Voor de liefhebbers, ik vond onderstaande mail in mijn box.

Hoi allemaal,

Hierbij een update. De wolken geladen deeltjes van de twee zonnevlammen zijn nog steeds niet bij de aarde aangekomen. Wetenschappers verwachten ze in de loop van de nacht/ochtend. Hoe sterk ze zullen zijn is nog de vraag. Vannacht dus een kans op noorderlicht, wellicht ook in Nederland.

Het weer: Het KNMI verwacht opklaringen maar ook wolkenvelden vanuit het oosten. De maan is helaas vrijwel vol en zal flink storen, wat het waarnemen van eventueel poollicht lastig zal maken. Het poollicht zal dus erg fel moeten zijn, wil het spectaculair worden.
Mocht er vanavond wat te zien zijn, dan volgt een update. Houd verder Twitter in de gaten via de zoekterm #poollicht. Of Twitter mee :) Kijk ook op www.poollicht.nl en www.poollicht.info.

Mocht er iets te zien, ga naar een donkere plek om het te bekijken, liefst met een goed zicht richting het noorden.


ik lig altijd naar het oosten :Y :Y



isschhh kuultoeerrrr :)
 
hebben we zo'n beetje de fotootjes van onze motoren geplaatst, is gelijk jurrien nergens meer te bekennen.. 8-)

maar zal wel toeval zijn..

intussen is het nog steeds al weer bijna motorweer.

vanmorgen autoruiten krabben :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan