Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb vernomen dat het nu toch echt gebeurd is met Greenib. Hoe het nu verder gaat met de Moto Guzzi fans onder ons in de Benelux?
Maar sommige motorrijders die op een Guzzi reden hadden ook al een vreemde kijk op de vrouwelijke anatomie?
Als je een BMW een Guzzi noemt met hangtieten, wil ik niet weten waar zij hun mannelijk lid in stoppen.....
Maar sommige motorrijders die op een Guzzi reden hadden ook al een vreemde kijk op de vrouwelijke anatomie?
Als je een BMW een Guzzi noemt met hangtieten, wil ik niet weten waar zij hun mannelijk lid in stoppen.....
met een fabriek achter je die gerund wordt door lambrusco zuipende , pizza vretende idioten die er maar weinig van snappen ?Ik heb jammergenoeg de pecunia niet maar ik zou er graag op een of andere manier deel aan hebben...helaas...
Nadat ze door Aprilia zijn overgenomen is de fabriek een half jaar dicht geweest om te moderniseren. (Was ook hard nodig ) Dus het zou nu beter nmoeten zijn.wel eens in die Guzzi fabriek geweest. De inrichting daar is van voor de oorlog en zijn ze volgens mij al jaren failliet. Wat een ouwe troep!!
tsja, niet echt mijn smaak en duidelijk weer een doorontwikkeling van het bestaande blok.
Ze hebben zoveel kennis in huis, maar door gebrek aan investeringen blijven ze steeds maar voortborduren op hetzelfde (zware) blok, dat heeft destijds de 1100 sport ook genekt.
Was een hele mooie fiets maar werd door Greenib op de nederlandse markt gezet als DE Moto Guzzi super sport; tsja dat die "super sport" dan 50 kilo zwaarder is als de dichtsbijzijnde concurent en een kleine 40 pk tekort komt om dat gewicht nog een beetje van z'n plaats te krijgen???
Als je alleen Guzzi gewent ben is het inderdaad een hele fijne fiets, net als de V11 (ik zo best wel zo'n versnellingsbak willen hebben bijvoorbeeld, en het is de eerste guzzi waar ik mee gereden heb die standaard vlotte wheelies trekt)
Maar zet hem naast een R1 of een duc 996 o.i.d?? en je bent echt helemaal nergens meer.
Guzzi zal als fabriek nog wel even blijven staan, maar als de huidige eigenaren hun focus op de amerikaanse markt willen leggen (heeft Guzzi al eerder gedaan, de eerste California was het resultaat van de ontwikkeling van een motorfiets voor de californische highway patrol)
Ben ik toch bang dat het voor de sport en lange afstands liefhebbers onder ons toch wat rustiger gaat worden.
Steven
Moto Guzzi 1000 SPII / EZS kompact
nee ook niet (het was te verwachten ) maar ik geloof wel dat die Yankeedoodle's iets meer van marketing en bedrijfs-continuiteit snappen dan Giancarlo en z'n fratelli'sTrouwens zo'n fabriek van budweiser zuipende chauvinistische rednecks is wat dan