GRFIOAER;OKJ~!$%#%^

Nuke'm

MF veteraan
27 mrt 2003
1.246
1
Den Haag
M'n motor is omgewaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alvast excuses voor de titel en de inhoud. Ben reeds afgekoeld.
Ik durf nog niet naar m'n motor te kijken. Staat nu bij de overbuurman in de garage. :}
Morgen durf ik weer te kijken.
 
zo, das mooi klote, khoop niet dat je veel schade hebt! :(
khoop dat mijne nog staat, zit jammergenoeg een hoes omheen en kan er straks pas heen
 
zwaaar k*t man... '(
zat er een regenhoes over?
veel schade?

Goed geraden. Ik wist da'k dat ding er niet overheen moest doen bij winderigheid maar ik heb er niet bij nagedacht.
Ik ga stilletjes in een hoekje zitten... ;(
 
hmmm, das inderdaad kut.
Ik heb er ook een hoes om zitten, en heb die net een beetje vast gezet. Hoop dat hij wel blijft staan...
 
hmmm, das inderdaad kut.
Ik heb er ook een hoes om zitten, en heb die net een beetje vast gezet. Hoop dat hij wel blijft staan...

Ik weet niet waar je woont maar die wind gaat het hele land over dus...Eraf die hoes!!!!!
 
woon bij rotterdam, storm begint beethe te komen hierzo......
Tis inderdaad maar beter dat hij nat regent, dan dat hij omvalt. Ga hem gelijk eraf halen
 
Laatst bewerkt:
woon ik bij rotterdam, storm begint beethe te komen hierzo......
Tis inderdaad maar beter dat hij nat regent, dan dat hij omvalt. Ga hem gelijk eraf halen
ja erafhalen die hoes,lekker in rotterdam wat is erger,je motor die omvalt. of je motor gestolen omdat ie ineens opvald zonder die hoes???
 
nee die staan onder een hoes dan zie je ze niet zo,maar vandaag niet blijkbaar,moet er niet aandenken dat de motor buiten staat!!
ik ben allang blij dat ik me nieuwe motor nog niet thuis heb :)
de ander die nu buiten staat onder een hoes overleeft het wel :+
 
ik woon niet in rotterdam zelf hoor :) . Hij staat nu nog steeds onder het hoes, alleen nu in een windvrij hoekje, klem tegen de muur. Mocht hij toch nog vallen, dan kan hij maar een paar centimeter vallen
 
kut man, ik heb het ook een keer gehad.
omgewaaid, en daarna door iemand anders weer op z'n andere kant gelegd :? (zet hem dan ff op z'n standaard)

foto van hoe ik mijn bike aantrof :(

full


voorremhandvat gebroken en een krom stuur :( niet tof
 
Die van mij staat gelukkig uit de wind...

Nu maar hopen dat er geen boom omvalt op het dak van de schuur :X
 
mn motor buiten zetten; ik zou er niet aan moeten denken.

[me]BasE die blij is met zn garage O-) [/me]
 
Mijn vorige motor (Honda VT500C) was ook een keer omgewaaid, gelukkig geen schade toen...

En met mijn BMW K1100LT op de bok zonder hoes eroverheen geen enkel probleem... hij beweegt niet eens bij een windstoot terwijl 'ie vol in de wind staat *D
 
Mijn vorige motor (Honda VT500C) was ook een keer omgewaaid, gelukkig geen schade toen...

En met mijn BMW K1100LT op de bok zonder hoes eroverheen geen enkel probleem... hij beweegt niet eens bij een windstoot terwijl 'ie vol in de wind staat *D

Dat dacht ik bij de mijne ook...
 
Schade op 't eerste gezicht:
- krassen op 't voorspatbord
- kras op rechter carterdeksel
- rechter knipperlicht achter afgebroken
- rechter spiegel gebogen of verdraaid

Je raadt het al; hij is op de rechterkant gevallen
Hoewel de schade zo op 't eerste gezicht meevalt baal ik wel.
Optisch was ie in uitstekende staat.
Ach ja...
 
Schade op 't eerste gezicht:
- krassen op 't voorspatbord
- kras op rechter carterdeksel
- rechter knipperlicht achter afgebroken
- rechter spiegel gebogen of verdraaid

Je raadt het al; hij is op de rechterkant gevallen
Hoewel de schade zo op 't eerste gezicht meevalt baal ik wel.
Optisch was ie in uitstekende staat.
Ach ja...
`

Leg er effe een tak bj voor de foto, want de meeste polissen dekken schade door voorwerpen meegevoerd door de storm en niet het omwaaien. T is maar een idee ;)
 
Kut, heb net nog ff naar die van mij gekeken en begin nu alweer zenuwachtig te worden...

Nou ja merk het wel... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan