Grid motorbroek plakt

Arex

Rookie
27 jun 2017
9
0
Hallo dames en heren,

Ik hoop dat ik in de juiste rubriek zit met mijn vraag over de Grid dames motorbroek.

Het is een beetje vreemd en gek verhaal maar tegelijk ook irritant.

Mijn vriendin heeft Grig motorbroek, mix van leer en textiel met mesh voering. Als zij de broek heeft gedragen heeft ze op haar benen zwarte puntjes/plusjes van het leer die door de mesh voering aan haar benen zijn blijven plakken. De plusjes gaan ook vrij makkelijk af maar de broek lijkt iets plakkerig te zijn. Het maakt niet uit of de broek met warm of minder warm weer is gedragen (we dachten dat het door het zweten kwam).

Heeft een van jullie ooit van zo iets gehoord? Of meegemaakt?

Hoe kunnen we dit verhelpen? Tips?

Groet
full
 
Hallo dames en heren,

Ik hoop dat ik in de juiste rubriek zit met mijn vraag over de Grid dames motorbroek.

Het is een beetje vreemd en gek verhaal maar tegelijk ook irritant.

Mijn vriendin heeft Grig motorbroek, mix van leer en textiel met mesh voering. Als zij de broek heeft gedragen heeft ze op haar benen zwarte puntjes/plusjes van het leer die door de mesh voering aan haar benen zijn blijven plakken. De plusjes gaan ook vrij makkelijk af maar de broek lijkt iets plakkerig te zijn. Het maakt niet uit of de broek met warm of minder warm weer is gedragen (we dachten dat het door het zweten kwam).

Heeft een van jullie ooit van zo iets gehoord? Of meegemaakt?

Hoe kunnen we dit verhelpen? Tips?

Groet [afbeelding]

De kont en broek in de talkpoeder .. O-)
 
Om een beter beeld te vormen zou je een foto van de benen en kont van je vriendin kunnen plaatsen....
 
Bedankt voor alle reacties.

Thermobroek er onder is een goed idee maar met warm weer misschien iets te... We gaan talkpoeder proberen.
 
Thermo-ondergoed is er idd ook voor in de zomer.
Het voert de warmte en het zweet van je lichaam weg,
mede daardoor krijg je het ook minder warm tijdens het rijden
dan met alleen leer of welk ander produkt ook.
De onderkleding neemt het vocht op, en als je deze kleding regelmatig wast
blijft het ook fris.
Als je deze kleding niet draagt, trekt het vocht in je motorpak,
en dat is aanmerkelijk minder makkelijk te wassen.
Je bent dan ook het door jou beschreven probleem kwijt....
 
Verbaas me sowieso dat er nog mensen in leer rijden zonder thermo/technisch onderkleding,ik zou m'n pak niet eens meer uitkrijgen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan