Grijpgrage handjes: motor gejat !

Op donderdag 20 juni 2002 00:31 schreef TTeun het volgende:
Misschien kan z'n naam dan beter uit het topic en het kenteken erin?

:} voor het icoontje zoonder koekblik trouwens Sabehout :)

Graag gedaan hoor! Alles om het forum tevreden te stellen :)
 
Erg apart model, lijkt veel meer op b.v. een CBR1000F dan op b.v. de CBR400RR van HElske :? . En een vreemde fiets om te jatten. Ik zal ook m'n ogen extra wijd open houden voor je
oog.gif

Helske heeft een CBR400RR Tri-arm van modeljaar '88-90
Vanaf '90 lijken ze erop, maar hebben een ander frame en achtervork (Gull-arm)

Tri-arm = achtervork met verstevigingsbrug
Gull-arm = gebogen achtervork of bananenvork alla Aprilia RS250

Geplaatste foto van gestolen motor is van '86, en is volgens mij geen CBR400R, maar een CBR400F.
 
Vage motor om te jatten... misschien voor joyriding (gebeurt laatste tijd ook in Utrecht).

Op de mariaplaats (hartje centrum) is wel eens op zaterdagmiddag een motor gejat (met alarm en sloten)... kan dus overal gebeuren.
 
Mijn collega woont in zoals gezegd in Deventer op de 'Zandweerd' (om verder inderdaad maar geen adres te noemen).

Kenteken van de motor: MP-76-GY

Verder geen twijfel mogelijk: het is een CBR400R en geen CBR400F, maar dat misschien ten overvloedde.


CAT
 
moderfokkers zijn het!!
en die klote jutten maar flitsen.

had een keer een gejatte scooter 1 week oud endik 4000 piek voor betaald.

via via achterhaald wie het gedaan hadden.
waren een paar joegoslaven, weet je wat de politie zij?
sorry maar daar gaan we niet aanbellen hoor!, die zijn te link, ze hebben al eens op ons geschoten.

en dat ik ook maar niks moest doen als mn leven me lief was!!! :(

daar sta je dan als eerzame burger.

hufters allemaal!!!
 
Aan de hand van het kenteken heb ik zijn adres ook binnen 2 tellen te pakken, maar ja daar gaat het in dit geval toch niet om.
Nu maar hopen dat als de motor niet meer terugkomt de dief zich hardstikke kapot heeft gereden op een boom of iets dergelijks :j
 
Wat ik me nu afvraag: stond die motor eigenlijk wel goed op slot?

Lijkt me een beetje vreemd, dat ze op klaarlichte dag een motor stelen. Dan moet het wel erg gemakkelijk geweest zijn.

Hoe dan ook...het blijven iig klotestreken :r :r
Mijne stond op stuurslot en ik hoorde hem binnen
2 minuten wegrijden was ook op klaarlichte dag.:Hoe ie het heeft gedaan weet ik niet maar ik vind het wel knap van hem, Maar hij heeft wel
geluk gehad dat ik hem niet betrapt heb. Of ikke???? Kan ook natuurlijk :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wat voor gevoel het is als je motor gejat is.
Ik woonde in blaricum, mijn motor op slot en een hoes erover.
De volgende ochtend keek uit uit de badkamer en weg was mijn CB 750. Dacht nog even dat ik hem dichter tegen de gevel had gezet, maar helaas. Hij was 3 weken oud en ik had nog niet eens de kans gehad om hem in te rijden. Van de verzekering wel alles vergoed gekregen, maar ik kan je verzekeren dat ik het eerste half jaar ieder geluidje 's nachts hoorde.
Het is ook maar beter dat ik zo'n persoon niet betrap.!!
 
Dat weet ik wel zeker. De F heeft een gesloten kuip, de RR niet.

Heb het even opgezocht, het is ook geen RR, JK.
Hij zei dat het een 400 R was.
Om precies te zijn, het is een cbr400r aero, maar het zou best kunnen dat die in bepaalde landen verkocht is als een cbr400f, ik weet namelijk dat ik boeken heb gezien van die motor met omschrijving 400 F.

Heb nog wel en ander plaatje gevonden van een F, maar die is volgens mij ouder
cbr400f.jpg


Er bestaat ook en cbr400, wist ik niet, is een naked
cbr400.jpg


voor de duidelijkheid

dit is en cbr400rr Tri-arm is model NC23 vanaf '88 tot'90

cbr-400-0327.jpg



cbr400 rr gullarm
CBR400RR.gif
 
Heb het even opgezocht, het is ook geen RR, JK.
Hij zei dat het een 400 R was.
Om precies te zijn, het is een cbr400r aero, maar het zou best kunnen dat die in bepaalde landen verkocht is als een cbr400f, ik weet namelijk dat ik boeken heb gezien van die motor met omschrijving 400 F.

Heb nog wel en ander plaatje gevonden van een F, maar die is volgens mij ouder
cbr400f.jpg


Er bestaat ook en cbr400, wist ik niet, is een naked

Hmmmmm ik wordt gek van die model-namen/type aanduidingen in verschillende landen.... zo heet in Nederland de CB600/900 toch ook niet 'Hornet'?

Wel geinig dat er zoveel modellen zijn ;) Wist ook niet dat er een naked was...
 
Zal ook ff opletten ook al kom ik voorlopig niet zo ver meer. Ik zal ook een paar jongens bij ons op de zaak vragen om op te letten, die gasten komen overal met hun gele busjes. Maarja zou hij nog hier in de buurt zijn of........
 
Terug
Bovenaan Onderaan