Grijpgrage handjes: motor gejat !

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Ronniesmotor-k.jpg


Omdat de politie natuurlijk toch nix doet na diefstal, wil ik voor mijn collega mijn nek uitsteken op dit forum. Ik hoop dat iemand tips kan geven, want er zijn namelijk in de stad Deventer grijpgrage handjes bezig geweest :( :j :( :j :( en wel op woensdag 12 juni, tussen 7.30 en 13.30 uur

Dit zijn de gegevens van de motor:
Honda CBR400R - kleur: rood/wit
bouwjaar: 1986
Framenr.: NC231001461


Mochten jullie iets zien......... graag want zonder motor voelt heeeeel kaal!!

Bedankt,

CAT (namens Ronald Pol uit Deventer)
 
Schrok al, was al bang dat de Thunderace of R6 gejat was, al is dit natuurlijk ook erg klote! :(

Hoop dat hij teruggevonden wordt!
 
Waar in Deventer woont hij....ik heb 10 jaar in Deventer gewoont, en ben er nog minstens 3 dagen per week te vinden.....ga er morgen weer heen, zal voor hem uitkijken!
 
wil ik niet lullig doen, maar als je het risico gaat nemen om overdag deze motor te gaan stelen ben je echt dom bezig.

Het zal wel erg lekker rijden & een emotionele waarde hebben voor de (ex) eigenaar, maar als dief krijg je hier geen ene cent voor.

Jat dan gewoon een gewilde motor. Daarom ligt die van mij goed vast met 2 sloten, stuurslot en een alarm. En hij is all risk verzekerd.
 
wil ik niet lullig doen, maar als je het risico gaat nemen om overdag deze motor te gaan stelen ben je echt dom bezig.

Het zal wel erg lekker rijden & een emotionele waarde hebben voor de (ex) eigenaar, maar als dief krijg je hier geen ene cent voor.

Jat dan gewoon een gewilde motor. Daarom ligt die van mij goed vast met 2 sloten, stuurslot en een alarm. En hij is all risk verzekerd.

Al zet je een R6 midden in Amsterdam neer dan pikken ze um nog niet






LOL :+
 
Dit is tenminste wel een model / kleustelling die opvalt. Kan je misschien ook de twee laatste letters/cijfers van het kenteken geven? Ik heb dan wel een bril, maar ff snel een framenummer checken is d'r niet altijd bij. Zal je net zien dat je wordt opgepakt wegens
178.gif
"poging tot
burglar.gif
diefstal"
police.gif
robocop.gif
 
klootzakken, iets anders kan ik niet bedenken
vaak joyriding, erg triest dat scootermannen snel willen zijn ( no flame please op scootermannen )
 
wil ik niet lullig doen, maar als je het risico gaat nemen om overdag deze motor te gaan stelen ben je echt dom bezig.

Het zal wel erg lekker rijden & een emotionele waarde hebben voor de (ex) eigenaar, maar als dief krijg je hier geen ene cent voor.

Jat dan gewoon een gewilde motor. Daarom ligt die van mij goed vast met 2 sloten, stuurslot en een alarm. En hij is all risk verzekerd.

Misschien hadden ze nèt zo'n wit-rood kuipdeel nodig? :?


Op woensdag 19 juni 2002 22:20 schreef Sabelhout het volgende:
Waar in Deventer woont hij....ik heb 10 jaar in Deventer gewoont, en ben er nog minstens 3 dagen per week te vinden.....ga er morgen weer heen, zal voor hem uitkijken!

Ik zal morgen eens vragen wat het volledige kenteken is.

Zijn adres weet ik niet uit mijn hoofd, zal ik morgen posten.


CAT
 
Wat ik me nu afvraag: stond die motor eigenlijk wel goed op slot?

Lijkt me een beetje vreemd, dat ze op klaarlichte dag een motor stelen. Dan moet het wel erg gemakkelijk geweest zijn.

Hoe dan ook...het blijven iig klotestreken :r :r
 
Lijkt me echt heeeel erg klote dat als je lekker op je motor wilt stappen dattie dan in een keer weg is ;(

Ik ga binnekort ook weer aan het werk in Deventer (als ik eindelijk vakantie heb...), op een industrie terrein waar nogal veel van dat kampvolk (no offence natuurlijk) schijnt rond te lopen, zal ook wel gaan kijken maar de kans is heel klein dat ie m weer ziet vrees ik ;( .
 
Lijkt me echt heeeel erg klote dat als je lekker op je motor wilt stappen dattie dan in een keer weg is ;(

Ik ga binnekort ook weer aan het werk in Deventer (als ik eindelijk vakantie heb...), op een industrie terrein waar nogal veel van dat kampvolk (no offence natuurlijk) schijnt rond te lopen, zal ook wel gaan kijken maar de kans is heel klein dat ie m weer ziet vrees ik ;( .

het is niet het kampvolk, als je daar een praatje mee maakt dan is er niks aan de hand
ik ken er ook een paar die op het kamp wonen
komen ze aan jouw fiets , dan zeggen ze dat ze er een paar weggejaagd hebben en jou geholpen, bedankje vinden ze prachtig
zij snappen heel goed wat jouw waarde is en zij waarderen je echt wel
de 'gewone' burger verknalt het voor je
 
Hmmmm, dit model moet wel opvallen, helaas kom ik niet uit het Noorden, maar toch zal ik uitkijken naar dit model... Wat een :r streek ...

... :j ...

Ik kom helaas ook niet uit het midden van het land maar ik zal er ook naar uitkijken. Dit model zie je bijna nooit.

Ik hoop dat Ronald z'n fiets snel weer terug heeft.

Kloothommels... Afschieten, allemaal!! :( :( :(
 
het is niet het kampvolk, als je daar een praatje mee maakt dan is er niks aan de hand
ik ken er ook een paar die op het kamp wonen
komen ze aan jouw fiets , dan zeggen ze dat ze er een paar weggejaagd hebben en jou geholpen, bedankje vinden ze prachtig
zij snappen heel goed wat jouw waarde is en zij waarderen je echt wel
de 'gewone' burger verknalt het voor je

Weet niet hoe het bij jullie is, en ik wil zeker niet iedere kamper over een kam scheren, maar de grotere kampen rond Den Haag zijn wel degelijk broeinesten van gestolen handel, auto's, motoren.
En ook ik ken er een paar.

Maar idd, kennen ze je, dan doen ze alles voor je, maar helaas ken ik ze niet allemaal.
 
Weet niet hoe het bij jullie is, en ik wil zeker niet iedere kamper over een kam scheren, maar de grotere kampen rond Den Haag zijn wel degelijk broeinesten van gestolen handel, auto's, motoren.
En ook ik ken er een paar.

Maar idd, kennen ze je, dan doen ze alles voor je, maar helaas ken ik ze niet allemaal.

In Deventer idem dito hoor....was een poos terug een kamp waar een schietpartij plaats had gevonden......toen de politie er kwam vonden ze er ook nog tig gestolen auto's.
 
Erg apart model, lijkt veel meer op b.v. een CBR1000F dan op b.v. de CBR400RR van HElske :? . En een vreemde fiets om te jatten. Ik zal ook m'n ogen extra wijd open houden voor je
oog.gif
 
Misschien kan z'n naam dan beter uit het topic en het kenteken erin?

:} voor het icoontje zonder koekblik trouwens Sabelhout :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan