Grind / beton op Rotonde Delft Zuid

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.922
336
Rotterdam
Dames en heren opgelet.

Als je vanaf de Kruithuisweg, en de opritten vlak voor de rotonde, de Delft zuid rotonde nadert dan kun je een paar kub grind / beton verwachten. Het wal waarschijnlijk uitgereden zijn over de rotonde zelf en das jammer want daar kun je ze lekker hard overheen :]

anyways, let ff op daar :)

zo nu eerst een bakkie koffie.
 
Dames en heren opgelet.

Als je vanaf de Kruithuisweg, en de opritten vlak voor de rotonde, de Delft zuid rotonde nadert dan kun je een paar kub grind / beton verwachten. Het wal waarschijnlijk uitgereden zijn over de rotonde zelf en das jammer want daar kun je ze lekker hard overheen :]

anyways, let ff op daar :)

zo nu eerst een bakkie koffie.
Jongens wat verwend allemaal.

Kom lekker bij ons in de buurt rijden... Dan kan ik een apart forum maken voor alle boeren met hun maiskneuzers die complete weilanden achter laten op de openbare weg...

Maar goed, grind is ook wel kloten... altijd goed om te melden natuurlijk! :}
 
...of stratemakers met teveel zand op een open aanhanger :X

Zo dook ik laatst ook één kwart rond de rotonde op een zandbak in, wonderwel niet onderuit maar wel een onbedoelde tweewiel-drift met mijn voet al klem tussen motor & asfalt, gelukkig was het geen snel-ff-de-stad-in-op-mn-gympie's-ritje :o
 
De hele kruithuisweg is oppassen geblazen, ze zijn daar aan het werk en dus kom je zand en grind op de weg tegen
 
Dat is idd bij de kruithuis weg. Ik meen dat ze de vangrail in het midden gaan vervangen en opnieuw gaan asfalteren. Gisteravond waren de linkerstroken van allebij de kanten afgesloten. Rijkswaterstaat zit er om de hoek.
 
Wel nuttig hoor deze waarschuwing als je je bedenkt dat het deze tijd v/h jaar toch al aardig donker/mistig/vochtig is 's morgens/'s avonds en dat daar gemiddeld toch iets meer (motor)rijders passeren dan op een gemiddelde boerenweg. Bedankt! Er ligt trouwens daar vaak troep (ook oliesporen) op dat 'Delft-zuid-plein' boven de a13.
 
Wel nuttig hoor deze waarschuwing als je je bedenkt dat het deze tijd v/h jaar toch al aardig donker/mistig/vochtig is 's morgens/'s avonds en dat daar gemiddeld toch iets meer (motor)rijders passeren dan op een gemiddelde boerenweg. Bedankt! Er ligt trouwens daar vaak troep (ook oliesporen) op dat 'Delft-zuid-plein' boven de a13.
Ja, maar slechts een klein deel van alle motorrijders kijkt hier. Zodoende, de desbetreffende instanties waarschuwen is effectiever. Als er daarna niks gedaan is.... dan pas hier.
Rijkswaterstaat kennende regelen ze het best snel, dus tegen de tijd dat dit topic online stond had het misschien al opgeruimd kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan