Grind op A7 Groningen - Drachten

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.934
344
Rotterdam
Der ligt nogal wat grind op de snelweg A7 groningen drachten, ze zijn der met de weg bezig geweest. Ze hebben nieuwe lapjes in de weg gelegd. Ik zat dan wel in een auto, maar het leek net alsof het hagelde. U bent gewaarschuwd.

Tot zover de verkeersinformatie hier vanuit het noorden :+
 
Lekker zo'n reparatie...

Zal de wegbeheerder leuk vinden. Als die aandelen carglass etc. heeft.
 
Ik rijd dat stuk elke dag. Irritant is het. Denk iedere keer weer, fuck wat is dit, hagel?
Nog even een uitbreiding van de verkeersinformatie: Tussen de afslag A7-Surhuisterveen en surhuisterveen liggen er regelmatig flitsnichten in de bosjes.
 
Misschien toch even melden bij de wegbeheerder? Mocht er dan een motor onderuit gaan, is er melding van gemaakt en kan de wegbeheerder dokken :)
 
Misschien toch even melden bij de wegbeheerder? Mocht er dan een motor onderuit gaan, is er melding van gemaakt en kan de wegbeheerder dokken :)

Het is vervelend, maar vind het niet een gevaarlijke situatie. Het is dus niet zo dat er hele vierkantemeters vol met grind liggen.
edit: Tenminste niet op het stuk Groningen-Surhuisterveen.
 
Laatst bewerkt:
Ben er gisteren ook langs gereden in het koekblik. Het kan er nog wel bij vindt ik naast de bieten-campagne... Anders gewoon off-road banden monteren ongeacht welke fiets je rijdt... ;)
 
Ben er gisteren ook langs gereden in het koekblik. Het kan er nog wel bij vindt ik naast de bieten-campagne... Anders gewoon off-road banden monteren ongeacht welke fiets je rijdt... ;)

Ja die ellendige bietenrommel, heeft me al bijna een enkeltje sloot opgeleverd! Wel domme situatie, had ik moeten zien aankomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan