Grind op lekdijk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja als je er al 25 jaar komt, dan kun je nog verrast worden want er zijn ook hele perioden dat het schoon is of lang niet zo erg als de laatste maanden, vaak zijn het een paar bochten waat het ligt maar nu lag het zowat in elke bocht....
En er zijn ook een heleboel motorrijders die nog niet eens 25 jaar bestaan ;)

Laten we het maar houden op achterstallig onderhoud........na 25 jaaaaaaaaar.....hee nieuw asphalt...ruste daar geen vloek o...de a4?................. :+
 
Vanmiddag nog even over de dijk gereden... en er staan nu dus overal borden.
Ofwel onderaan., danwel bovenaan., en in beide richtingen..!

Wat mij nu ook wel opviel was dat er ook een bord stond voor motorvoertuigen met vier wielen ter hoogte van Jaarsveld richting Schoonhoven..
Het ziet er dus toch wel naar uit dat ze 't voor alle verkeer gaan afsluiten en eindelijk eens echt goed gaan aanpakken..

De vraag is alleen ... Wat krijgen we straks terug..? :? :? :?
 
hebben jullie nou je zin.(hiermee bedoel ik de klaagende) B|

Dat 'klagen' ... zoals je dat noemt., is natuurlijk wel gewoon terrecht hè...!!

Of sommigen van ons nou wat minder of juist beter kunnen rijden als anderen., dit is een probleem wat al jaren speelt en waar iedereen ( niet alleen motorrijders ) last van heeft...

Ik kom ook al jaren over die dijk., zowel met de auto als motor.., en ze zijn gewoon elk jaar en altijd al aan't knoeien geweest. Altijd maar die kanten volgooien met dat kl*t* grid omdat 't lekker goedkoop is en niet kijken naar een degelijke oplossing... Zelfs met de auto is het ook gewoon waardeloos.. Ik ben op vier wielen ook wel eens aan't glijden gegaan door al die rommel. Heel de lak van m'n vorige twee auto's zat onder de steenslag door die troep en het heeft ookal twee nieuwe voorruiten gekost.. :(

Ik ben blij dat ze er eindelijk iets aan gaan doen., :} Alleen hoop ik nu wel dat ze wat van de 'oude 'dijk bewaren., en dat ie idd niet zo wordt als aan de zuidkant want daar is de lol eraf..
 
Dat 'klagen' ... zoals je dat noemt., is natuurlijk wel gewoon terrecht hè...!!

Of sommigen van ons nou wat minder of juist beter kunnen rijden als anderen., dit is een probleem wat al jaren speelt en waar iedereen ( niet alleen motorrijders ) last van heeft...

Ik kom ook al jaren over die dijk., zowel met de auto als motor.., en ze zijn gewoon elk jaar en altijd al aan't knoeien geweest. Altijd maar die kanten volgooien met dat kl*t* grid omdat 't lekker goedkoop is en niet kijken naar een degelijke oplossing... Zelfs met de auto is het ook gewoon waardeloos.. Ik ben op vier wielen ook wel eens aan't glijden gegaan door al die rommel. Heel de lak van m'n vorige twee auto's zat onder de steenslag door die troep en het heeft ookal twee nieuwe voorruiten gekost.. :(

Ik ben blij dat ze er eindelijk iets aan gaan doen., :} Alleen hoop ik nu wel dat ze wat van de 'oude 'dijk bewaren., en dat ie idd niet zo wordt als aan de zuidkant want daar is de lol eraf..

klagen doe je altijd terecht.(in Nederland dan)
maar de oplossing werkt meestal in het nadeel van n andere grotere groep die je niet hoort of ziet.

denk dat de dijk met 2 fiestpaden aan weerskanten wordt gecreeerd
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag nog even over de dijk gereden... en er staan nu dus overal borden.
Ofwel onderaan., danwel bovenaan., en in beide richtingen..!

Wat mij nu ook wel opviel was dat er ook een bord stond voor motorvoertuigen met vier wielen ter hoogte van Jaarsveld richting Schoonhoven..
Het ziet er dus toch wel naar uit dat ze 't voor alle verkeer gaan afsluiten en eindelijk eens echt goed gaan aanpakken..

De vraag is alleen ... Wat krijgen we straks terug..? :? :? :?

dat ze het voor auto's hebben afgesloten was voor 'nog harder' de truck meeting op de salmsteke. dacth eigenlijk dat die afsluiting voor motoren ook daarvoor was om zo een een richtings verkeer te creeeren, hmmmm naja lekker dijkkie rijden daar :] heb schijt aan die afsluiting ik ga er gewoon lekker rijden :X
 
Dat 'klagen' ... zoals je dat noemt., is natuurlijk wel gewoon terrecht hè...!!

Of sommigen van ons nou wat minder of juist beter kunnen rijden als anderen., dit is een probleem wat al jaren speelt en waar iedereen ( niet alleen motorrijders ) last van heeft...

Ik kom ook al jaren op die dijk en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ja, er ligt wel eens grit of andere troep op de weg, net zoals op zoveel andere wegen. Dat zie ik niet als een onoverkomelijk probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan